Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 342K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.467
Πόντοι
12.756
Απο το τέταρτο σταματάει να μέτραει. Το θεωρει γρουσουζια.
Τσακο εσύ,:2on1::2on1:ακόμα πράγματα και αριστο περιμένω :sad2:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Και εγώ 2 (+ τα παρελκόμενα) :tooth:
Ετσι πατατουλες πίτες λουκάνικα ταλαγανια κτλ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.433
Κριτικές
42
Like
49.850
Πόντοι
28.246

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.305
Κριτικές
67
Like
117.765
Πόντοι
39.911
Τσακο εσύ,:2on1::2on1:ακόμα πράγματα και αριστο περιμένω :sad2:
Πήγα εγώ Αρίστο λίγο πριν την Πρωτοχρονιά .
Μάπα :undecided:
Έχω φάει πολύ καλύτερα κεμπάπ .
Πολύ διαφήμιση για το τίποτα
Άσε που περιμέναμε έξω ουρά λες και θα μπούμε μπουζούκια .

Κωλομπαράδες μαν :coffee:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.467
Πόντοι
12.756
Πήγα εγώ Αρίστο λίγο πριν την Πρωτοχρονιά .
Μάπα :undecided:
Έχω φάει πολύ καλύτερα κεμπάπ .
Πολύ διαφήμιση για το τίποτα
Άσε που περιμέναμε έξω ουρά λες και θα μπούμε μπουζούκια .

Κωλομπαράδες μαν :coffee:
Ναι καλός είναι,αλλά κάποιες μέρες βάζει και Σαβούρα,κωλομπαρας μαν
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ασε τα πράγματα και κοιτα να τηρησεις το πρωτόκολλο. Η εντεκαδα μολις ανακοινώθηκε.
Ναι θα μιλήσουμε
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.433
Κριτικές
42
Like
49.850
Πόντοι
28.246
Πήγα εγώ Αρίστο λίγο πριν την Πρωτοχρονιά .
Μάπα :undecided:
Έχω φάει πολύ καλύτερα κεμπάπ .
Πολύ διαφήμιση για το τίποτα
Άσε που περιμέναμε έξω ουρά λες και θα μπούμε μπουζούκια .

Κωλομπαράδες μαν :coffee:

Ναι καλός είναι,αλλά κάποιες μέρες βάζει και Σαβούρα,κωλομπαρας μαν
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ναι θα μιλήσουμε
Την τριτη το βραδυ θα παρω τον @Τζον Τζον και θα τον παω για προβατίνα. Την επομενη μερα θα τον σκίζουμε στο ΟΑΚΑ. :tooth:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.305
Κριτικές
67
Like
117.765
Πόντοι
39.911

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.634
Like
30.658
Πόντοι
6.256
Preview απο ραντεβου θανατου στη Κρητη....

1736617187315.gif
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.182
Πόντοι
6.246
Μην ασχολείσαι τιτανοτεράστιε, κωλομπαράδες όλοι τους
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom