Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.761
- Like
- 29.824
- Πόντοι
- 6.256
Και τα ατυχήματα μέσα στη ζωή είναι....
Και τα ατυχήματα μέσα στη ζωή είναι....
Αυτό είναι ακόμα πιο έξυπνο..Τι έξυπνο σπίτι του λες ρε μάν του ανθρώπου??
Εδώ δεν έχει καν σπίτι και εσύ το έβγαλες και έξυπνο?
Σε μια σκηνή μένει κάτω από γέφυρα και κλέβει ρεύμα από τις γραμμές του τραίνου για να φορτίζει κινητό.
Καλά είχαμε ησυχάσει από χτες,τι πας να ανάψεις πάλι το φυτίλι?Αυτό είναι ακόμα πιο έξυπνο..

Πολλη ηρεμια,σαν την νηνεμια πριν ξεσπασει καταιγιδαΚαλά είχαμε ησυχάσει από χτες,τι πας να ανάψεις πάλι το φυτίλι?![]()


Δρακουμελ Ντιατλοφ,εξαιρετικη σειρα
Θέλω να γυρίσω να τα βρω όλα μπουρδέλο,χεσμένους τάφους,μαδονουνι παντού....το σημιτονημα ,ας πούμε, τρομερά ήσυχο....είναι δυνατόν?Καλά είχαμε ησυχάσει από χτες,τι πας να ανάψεις πάλι το φυτίλι?![]()
Σαν να ξεθύμαναν τα παλουκάρια μου φαίνεται,τα έδωσαν όλα τις ημέρες των γιορτώνΘέλω να γυρίσω να τα βρω όλα μπουρδέλο,χεσμένους τάφους,μαδονουνι παντού....το σημιτονημα ,ας πούμε, τρομερά ήσυχο....είναι δυνατόν?
μου άρεσε την είδα νερόΔρακουμελ Ντιατλοφ,εξαιρετικη σειρα![]()
Θα φάτε αναφορά για σπαμ...και εσύ και ο άλλοςμου άρεσε την είδα νερό
αυτό είναι το νήμα της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασηςΠροκαλεσες
Θα φάτε αναφορά για σπαμ...και εσύ και ο άλλος
Ναι αλλά όχι του σπαμ...αυτό είναι το νήμα της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης
Ακόμα ανοιχτά είστε εδώ ?Ναι αλλά όχι του σπαμ...

στήριξα την οργανωτική επιτροπή έχω κάποιες ελευθερίες παραπάνωΝαι αλλά όχι του σπαμ...
Προσπαθούμε να κλείσουμε αλλά δεν μας αφήνουν οι κομμουνιστέςΑκόμα ανοιχτά είστε εδώ ?![]()
Ποια απ' όλες??στήριξα την οργανωτική επιτροπή έχω κάποιες ελευθερίες παραπάνω
δεν έκανα διακρίσεις σε όλες προσπάθησα να βάλω χέρι στο ταμείοΠοια απ' όλες??
Έχουμε πήξει στις επιτροπές...
Άσε που οι περισσότερες είναι για τον πουτσο

Κάνα φλουρί σου έπεσε?δεν έκανα διακρίσεις σε όλες προσπάθησα να βάλω χέρι στο ταμείο![]()