Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Δηλαδή θα ξεκινήσεις διαγωνισμό χωρίς ΖανΚλαν. Σίγουρη επιτυχία.
Αυτο κατάλαβες απο το κειμενο που εγραψα ;
Δηλαδή θα ξεκινήσεις διαγωνισμό χωρίς ΖανΚλαν. Σίγουρη επιτυχία.
Α, άρα θα κανείς ταλε κουάλε διαγωνισμό κι ας σε ενόχλησε που οι προηγούμενοι έβαλαν μπαναρισμενους.Αυτο κατάλαβες απο το κειμενο που εγραψα ;
Α, άρα θα κανείς ταλε κουάλε διαγωνισμό κι ας σε ενόχλησε που οι προηγούμενοι έβαλαν μπαναρισμενους.
Tο ένα δεν αναιρεί το άλλο.Α, άρα θα κανείς ταλε κουάλε διαγωνισμό κι ας σε ενόχλησε που οι προηγούμενοι έβαλαν μπαναρισμενους.

Και 'γώ που νόμισα πως τον επεπληξες που άφησε να γίνει κάτι τέτοιο, παρανόησις μπρο μου.Ειπα εγω πουθενα οτι με ενοχλησε ;; .. τον μάλακα που δεν μπορει να κανει ουτε παραθεση ενοχλησε και του απαντησα φίλε μου καλε
Αιντε ο αλλος δυσκολευεται στην αναγνωση .. απο εσενα δεν το περίμεναTο ένα δεν αναιρεί το άλλο.![]()
Μη ρε μλκ και παραεφαγαθα ερθει ΩΔΗ γροθια στο στομαχι![]()
Και 'γώ που νόμισα πως τον επεπληξες που άφησε να γίνει κάτι τέτοιο, παρανόησις μπρο μου.
Το άλλο δεν αναιρεί το ένα.Αιντε ο αλλος δυσκολευεται στην αναγνωση .. απο εσενα δεν το περίμενα
εναι αγιες μερες ακομα ...σκεψου τοθα ερθει ΩΔΗ γροθια στο στομαχι![]()
Το άλλο δεν αναιρεί το ένα.![]()

επειδη σε εκτιμω μετα τα Θεοφανειαεναι αγιες μερες ακομα ...σκεψου το

Αδελφέ έρχεται το παιδί σε λιγοεναι αγιες μερες ακομα ...σκεψου το
τσίμπησες άδεια για το 3ήμερο?επειδη σε εκτιμω μετα τα Θεοφανεια![]()
Το προηγούμενο δεν αναιρεί το επόμενο.δεν τον επεπληξα, του απαντησα στην απορια που ειχε
και ισα ισα ειπα οτι και στο 2024 που ηταν ετσι δεν ειχε κανα θεμα
Δεν ειπα οτι ειχα εγω θεμα
Ακριβώς, τους ελλανοδίκες να βρίζετε και τους Γ.Γ.
Και υπενθυμίζω ότι τον βάλαμε εκπρόσωπο τύπου τελευταίες ώρες.
δουλευω σεριτσίμπησες άδεια για το 3ήμερο?