You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Mr. Μαλάκας 2024
- Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 11K
- Εμφανίσεις 346K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.534
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Μη δίνεις σημασία, από την ηλεκτροπληξία εψές στο σπίτι του τρουμπ του έμεινε ένα μικρό κουσουρακι, θα επανέλθει.Ποιος πιάτος ρε τραχανά;;;
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
φοβαμαι οτι καποια στιγμη θα επεμβει ο μηδενιστης.θα στηριξω εγω και ο Τρουμπ

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
να κερασω μαστιχα?Ποιος πιάτος ρε τραχανά;;;
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.552
- Like
- 118.781
- Πόντοι
- 16.631
ανοιξε το ΑΦΟΒΑφοβαμαι οτι καποια στιγμη θα επεμβει ο μηδενιστης.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
να κερασω μαστιχα?
celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.870
- Πόντοι
- 6.256
H Πηνελοπη δεν ηταν πιστη τελικα?φοβαμαι οτι καποια στιγμη θα επεμβει ο μηδενιστης.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
να κερασω μαστιχα?
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
θελουμε ωδη στο χαρτοπολεμο
τον διαγωνισμο του 2025 θα τον βλεπεις σαν επισκεπτης

brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.282
- Like
- 19.209
- Πόντοι
- 2.606
Πρόσεχε μην με βάλεις εμένα στην ενότητα γκεη λεσμπιαν θα σε γαμησωσκεφτομκαι να ανοιξω νημα αφιερωματα,καθε βδομαδα και αφιερωση σε αλλη περσονα,γνωμη σου?
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.260
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.184
- Πόντοι
- 6.246
νόμιζα ότι θα συμμετείχα σαν υποψήφιοςτον διαγωνισμο του 2025 θα τον βλεπεις σαν επισκεπτης![]()
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
νόμιζα ότι θα συμμετείχα σαν υποψήφιος
το ενα δεν αναιρεί το άλλο

Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
και πώς θα υπερασπιστώ την υποψηφιότητά μου; για κανένα μαλάκα με πέρασες;
Για μαλάκα δεν σε πέρασα , σιγουρο σε έχω.
Θα υπερασπιστεις την υποψηφιοτητα σου οπως αυτοι που βάλατε και ηταν μπαναρισμενοι ...
Εκει δεν σε ειδα να εχεις κανα προβλημα ή να κάνεις καμια ένσταση
celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.870
- Πόντοι
- 6.256
Το ενα δεν αναιρει το αλλοαλλο ο μαλακας και αλλο ο σελεμπριτις....![]()

λιγες μονο ωρες χωρις σπασιμο πουτσου απο tsibookie/karoto και αρχισαν τα στερητικα
![]()




Η φωτογραφία, τύπε, είναι πιθανότατα από το εξωτικό Μεταξουργείο στο οποίο περιφέρεσαι συχνά πυκνά κάνοντας ενημερώσεις για τα εκεί λειτουργούντα μπουρδέλα.
Συνέχισε το έργο σου εκεί, τύπε.
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.260
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.184
- Πόντοι
- 6.246
Να το πω για μια ακομη φορά: Δεν έβγαζα εγώ τους υποψήφιους
Ενημέρωνα το κοινό για το ποια προφίλ ήταν μπαναρισμένα, αφού είναι όλοι παρελθοντολάγνοι εγώ φταίω; Ας ψηφίσουν ό,τι θέλουν.
Και στην τελική το να ψηφίζεις κάποιον που ούτε γράφει ,ούτε μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του ,είναι σαν να πυροβολείς ψάρια μέσα στο βαρέλι.
Κάποιοι αυτό το λένε ψάρεμα.
Ενημέρωνα το κοινό για το ποια προφίλ ήταν μπαναρισμένα, αφού είναι όλοι παρελθοντολάγνοι εγώ φταίω; Ας ψηφίσουν ό,τι θέλουν.
Και στην τελική το να ψηφίζεις κάποιον που ούτε γράφει ,ούτε μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του ,είναι σαν να πυροβολείς ψάρια μέσα στο βαρέλι.
Κάποιοι αυτό το λένε ψάρεμα.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.534
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Δηλαδή θα ξεκινήσεις διαγωνισμό χωρίς ΖανΚλαν. Σίγουρη επιτυχία.Για μαλάκα δεν σε πέρασα , σιγουρο σε έχω.
Θα υπερασπιστεις την υποψηφιοτητα σου οπως αυτοι που βάλατε και ηταν μπαναρισμενοι ...
Εκει δεν σε ειδα να εχεις κανα προβλημα ή να κάνεις καμια ένσταση
rodriguez96
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 5 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 16.672
- Κριτικές
- 32
- Like
- 47.672
- Πόντοι
- 19.321
Ακριβώς, τους ελλανοδίκες να βρίζετε και τους Γ.Γ.Να το πω για μια ακομη φορά: Δεν έβγαζα εγώ τους υποψήφιους
Ενημέρωνα το κοινό για το ποια προφίλ ήταν μπαναρισμένα, αφού είναι όλοι παρελθοντολάγνοι εγώ φταίω; Ας ψηφίσουν ό,τι θέλουν.
Και στην τελική το να ψηφίζεις κάποιον που ούτε γράφει ,ούτε μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του ,είναι σαν να πυροβολείς ψάρια μέσα στο βαρέλι.
Κάποιοι αυτό το λένε ψάρεμα.
Και υπενθυμίζω ότι τον βάλαμε εκπρόσωπο τύπου τελευταίες ώρες.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 307
- Εμφανίσεις
- 18K

