Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μιλαει ομορφα και σοφαΝταιμας δωρεάν μαθήματα στατιστικης για να τινάξετε την μπάνκα στο καζίνο , στο ανάλογο νημα![]()

ΑΝ ΔΕ ΣΑΡΕΣΕΙ, ΝΑ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥΠρο 10 ημερών περίπου έστειλα πμ στον αντισθένη μήπως θα έπρεπε να κλείσει το νήμα για λόγους που εξήγησα (και που πλέον φαντάζουν ως προφητεία καθώς από τότε είχαν ξεφύγει τα πράγματα αλλά εδώ και κάτι μέρες βλέπω πήγαν σε άλλο επίπεδο - είχα μέρες να μπω).
Τύποι σόρρυ αλλά το τερματίσατε με την άσχημη, μάλλον τραγική, έννοια.
Όσο είναι καιρός σώστε ότι μπορείτε σταματώντας το ξεκατίνιασμα γένους θηλυκού και ηλικίας δημοτικού.
Κακό κάνετε στον εαυτό σας, στους άλλους, στην αξιοπρέπεια γενικότερα και στο σάη που για αρκετό καιρό δεν θα μπορεί να γίνει πλέον πλακίτσα (το γιατί δεν θα μπορεί όποιος δύναται το πιάνει, όποιος δεν....καλή του ώρα).
Το βασικότερο όμως σταματήστε τη δολοφονία χαρακτήρων, δεν είναι αντρίκιο...

λιγες μονο ωρες χωρις σπασιμο πουτσου απο tsibookie/karoto και αρχισαν τα στερητικα
![]()

με το μπαρόκ ή με το μπουστικη κιθάρα;Μικρή διόρθωσις, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ



δωσε λινκΚρέμασε το θεματακι.
Μήπως να πω του Λάκη για τον μπάρμαν στη Πάρο? Τσιμπάει αμέσως μ αυτό και παταει ένα χεσιμο στο τάφο σου με μια..

Δεν ξέρεις τη φάση με τη γκομενα και τον μπάρμαν στη Πάρο??δωσε λινκ![]()



τι εχουμε;

Τύπε κουμάντο σπίτι σου...ΑΝ ΔΕ ΣΑΡΕΣΕΙ, ΝΑ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ
perimenv na diabasv istoria laki apo toma.αλλιως δεν κυλαει.τι εχουμε;![]()
Τυπέ καλά το πας αλλά δεν ξεκινάει έτσιΤύπε κουμάντο σπίτι σου...

Προσπαθώ πάντως...να μπω στο κλίμαΤυπέ καλά το πας αλλά δεν ξεκινάει έτσι
εσεις ιστορια?Προσπαθώ πάντως...να μπω στο κλίμα![]()
θ'ανοίξεις θέμα?εσεις ιστορια?

???εσεις ιστορια?