Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 347K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
ο δαλαι αξιζε εκατοτακατο την γουαιλντ καρντ για τα ημιτελικα και μια θεση στην δεκαδα,αλλα ολοι διαπιστωσαμε πως η λαιφ σταιλ κοντρα μεταξυ τσιμπουκι και πολυζωη συγκλονισε τις μαζες του εκλογικου σωματος και παραλληλα το αποπροσανατολισε με αποτελεσμα τα γνωστα αναπαντεχα αποτελεσματα στην κορυφη......ποιος αναπουρνας ρε!!!
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Κατόπιν προ(σ)κλήσεως του @Πολυζώης aka @TASSOS karipidis aka @ADRIANNA4435 aka ... μεταφερόμαστε στο νήμα
Chat room/Έχεις pm/Spam/Άρλεκιν thread .

Eκεί θα συνεχιστεί το ξεφτίλισμα του μαλάκα της καρδιάς μας!

Θα υπάρξει ...ντιμπέι ρε, με τον Τάσαρο




Όσοι ενδιαφερόμενοι, προσέλθετε.
Εμείς δεν ζητάμε συνδρομές, προσφέρουμε απλόχερα και ΔΩΡΕΑΝ το γέλιο στους απανταχού μπουρδελιάρηδες
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
ε τώρα σίγουρα θα κλειδώσει το νήμα.

Δυστυχώς δεν υπάρχουν αρκετοί εθελοντές ,αλλά για γίνει σωστός ο διαγωνισμός πρέπει να υπάρχει παρουσίαση των φιναλίστ με επιλογές από τις μαλακίες που έχουν ποστάρει μέσα στη χρονιά. Και μετά ο κόσμος να κρίνει. Αυτό έχει πολλές τεχνικές δυσκολίες, πρέπει να προβέψεις τους φιναλίστ,πρέπει να έχεις άτομα που να τους παρακολουθούν όλο το χρόνο δεν είναι καθόλου εύκολο.

Ίσως η επιτροπή του κου Νίπλη τα καταφέρει.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Προ 10 ημερών περίπου έστειλα πμ στον αντισθένη μήπως θα έπρεπε να κλείσει το νήμα για λόγους που εξήγησα (και που πλέον φαντάζουν ως προφητεία καθώς από τότε είχαν ξεφύγει τα πράγματα αλλά εδώ και κάτι μέρες βλέπω πήγαν σε άλλο επίπεδο - είχα μέρες να μπω).
Τύποι σόρρυ αλλά το τερματίσατε με την άσχημη, μάλλον τραγική, έννοια.
Όσο είναι καιρός σώστε ότι μπορείτε σταματώντας το ξεκατίνιασμα γένους θηλυκού και ηλικίας δημοτικού.
Κακό κάνετε στον εαυτό σας, στους άλλους, στην αξιοπρέπεια γενικότερα και στο σάη που για αρκετό καιρό δεν θα μπορεί να γίνει πλέον πλακίτσα (το γιατί δεν θα μπορεί όποιος δύναται το πιάνει, όποιος δεν....καλή του ώρα).
Το βασικότερο όμως σταματήστε τη δολοφονία χαρακτήρων, δεν είναι αντρίκιο...
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Προ 10 ημερών περίπου έστειλα πμ στον αντισθένη μήπως θα έπρεπε να κλείσει το νήμα για λόγους που εξήγησα (και που πλέον φαντάζουν ως προφητεία καθώς από τότε είχαν ξεφύγει τα πράγματα αλλά εδώ και κάτι μέρες βλέπω πήγαν σε άλλο επίπεδο - είχα μέρες να μπω).
Τύποι σόρρυ αλλά το τερματίσατε με την άσχημη, μάλλον τραγική, έννοια.
Όσο είναι καιρός σώστε ότι μπορείτε σταματώντας το ξεκατίνιασμα γένους θηλυκού και ηλικίας δημοτικού.
Κακό κάνετε στον εαυτό σας, στους άλλους, στην αξιοπρέπεια γενικότερα και στο σάη που για αρκετό καιρό δεν θα μπορεί να γίνει πλέον πλακίτσα (το γιατί δεν θα μπορεί όποιος δύναται το πιάνει, όποιος δεν....καλή του ώρα).
Το βασικότερο όμως σταματήστε τη δολοφονία χαρακτήρων, δεν είναι αντρίκιο...


:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

Ανώνυμοι χρήστες, με παρατσούκλι - με νικ,
είναι τα μέλη στο σάη ρε τύπε !

Μειώθηκε η προσωπικότητά σου, ενώ είσαι ένα ΑΓΝΩΣΤΟ
παγκοσμίως άτομο ; :2funny:

Την πλάκα μας κα΄νουμε, αν δεν σου αρέσει , μην μπαίνεις !

Μείωσε την κατανάλωση αλκοόλ, και πάρε τα φαρμακάκια σου
και πάρε και βιταμίνες και θα είσαι καλύτερα ! :2funny:
Πάρε και τη.... ΝΟΝΑ , να περάσεις καλά με τα 100 ευρώ για μισάωρο !
Με υπηρεσίες έπιπλου ΙΚΕΑ, χειρότερες από το Μετάξι !

:2funny: :2funny::2funny::2funny:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Προ 10 ημερών περίπου έστειλα πμ στον αντισθένη μήπως θα έπρεπε να κλείσει το νήμα για λόγους που εξήγησα (και που πλέον φαντάζουν ως προφητεία καθώς από τότε είχαν ξεφύγει τα πράγματα αλλά εδώ και κάτι μέρες βλέπω πήγαν σε άλλο επίπεδο - είχα μέρες να μπω).
Τύποι σόρρυ αλλά το τερματίσατε με την άσχημη, μάλλον τραγική, έννοια.
Όσο είναι καιρός σώστε ότι μπορείτε σταματώντας το ξεκατίνιασμα γένους θηλυκού και ηλικίας δημοτικού.
Κακό κάνετε στον εαυτό σας, στους άλλους, στην αξιοπρέπεια γενικότερα και στο σάη που για αρκετό καιρό δεν θα μπορεί να γίνει πλέον πλακίτσα (το γιατί δεν θα μπορεί όποιος δύναται το πιάνει, όποιος δεν....καλή του ώρα).
Το βασικότερο όμως σταματήστε τη δολοφονία χαρακτήρων, δεν είναι αντρίκιο...
Κάπου στα χαφ, το χάσατε το ματσάκι. Για ποιες "δολοφονίες χαρακτήρων" , γράφετε; Εκτός αν πιστεύετε πως πίσω από τα πληκτρολόγια βρίσκονται πράγματι δίμετρα άσβερκα ντούκια οδοντίατροι, που φοράνε πιν στράιπ κοστούμια με σκαρπίνι από δέρμα στρουθοκαμήλου και δερμάτινη καμπαρντίνα τύπου Blade. Ή μεγιστάνες αγαπητικοί της βοσκοπούλας.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

Ανώνυμοι χρήστες, με παρατσούκλι - με νικ,
είναι τα μέλη στο σάη ρε τύπε !

Μειώθηκε η προσωπικότητά σου, ενώ είσαι ένα ΑΓΝΩΣΤΟ
παγκοσμίως άτομο ; :2funny:

Την πλάκα μας κα΄νουμε, αν δεν σου αρέσει , μην μπαίνεις !

Μείωσε την κατανάλωση αλκοόλ, και πάρε τα φαρμακάκια σου
και πάρε και βιταμίνες και θα είσαι καλύτερα ! :2funny:
Πάρε και τη.... ΝΟΝΑ , να περάσεις καλά με τα 100 ευρώ για μισάωρο !
Με υπηρεσίες έπιπλου ΙΚΕΑ, χειρότερες από το Μετάξι !

:2funny: :2funny::2funny::2funny:
Πάλι πιωμένος εσύ εεε??
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.060
Like
12.125
Πόντοι
2.606
Προ 10 ημερών περίπου έστειλα πμ στον αντισθένη μήπως θα έπρεπε να κλείσει το νήμα για λόγους που εξήγησα (και που πλέον φαντάζουν ως προφητεία καθώς από τότε είχαν ξεφύγει τα πράγματα αλλά εδώ και κάτι μέρες βλέπω πήγαν σε άλλο επίπεδο - είχα μέρες να μπω).
Τύποι σόρρυ αλλά το τερματίσατε με την άσχημη, μάλλον τραγική, έννοια.
Όσο είναι καιρός σώστε ότι μπορείτε σταματώντας το ξεκατίνιασμα γένους θηλυκού και ηλικίας δημοτικού.
Κακό κάνετε στον εαυτό σας, στους άλλους, στην αξιοπρέπεια γενικότερα και στο σάη που για αρκετό καιρό δεν θα μπορεί να γίνει πλέον πλακίτσα (το γιατί δεν θα μπορεί όποιος δύναται το πιάνει, όποιος δεν....καλή του ώρα).
Το βασικότερο όμως σταματήστε τη δολοφονία χαρακτήρων, δεν είναι αντρίκιο...
Tυπε αν ειναι να σταματησει το ξεκατινιασμα και οι δολοφονιες χαρακτηρων να μας το πειτε να σταματησουμε να μπαινουμε στο σαη :confused:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Κάπου στα χαφ, το χάσατε το ματσάκι. Για ποιες "δολοφονίες χαρακτήρων" , γράφετε; Εκτός αν πιστεύετε πως πίσω από τα πληκτρολόγια βρίσκονται πράγματι δίμετρα άσβερκα ντούκια οδοντίατροι, που φοράνε πιν στράιπ κοστούμια με σκαρπίνι από δέρμα στρουθοκαμήλου και δερμάτινη καμπαρντίνα τύπου Blade. Ή μεγιστάνες αγαπητικοί της βοσκοπούλας.
Άγιε μιλάω γενικά κι όχι ειδικα...
Πμ τα λέμε καλύτερα
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
Καλο θα ειναι να προσπερασουμε τα ποσταρισματα που επικαλουνται σωφροσυνη και μετριοπαθεια και να αφησουμε τα μελη να ξεδιπλωσουν το ταλεντο τους.Mην τους αφησετε να σας φιμωσουν:coffee::coffee::confused::confused::confused:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.060
Like
12.125
Πόντοι
2.606
Τύπε το "σταματάω" με το "υπάρχουν όρια" διαφέρουν. Πολύ...
δεν υπαρχουν ορια εδω μεσα, ειναι ενα διαδικτυακο purge :wanker:

R.60d04489c984552f093a36077eb2da92
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.155
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Τύπε το "σταματάω" με το "υπάρχουν όρια" διαφέρουν. Πολύ...
Είσαι όμως αντιεμπορικός με αυτό.
Κάποια από τα νικ απλά υπάρχουν, χρόνια τώρα, μόνο και μόνο για να γίνεται νταβαντούρι και να προσελκύονται μέλη.
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Καλο θα ειναι να προσπερασουμε τα ποσταρισματα που επικαλουνται σωφροσυνη και μετριοπαθεια και να αφησουμε τα μελη να ξεδιπλωσουν το ταλεντο τους.Mην τους αφησετε να σας φιμωσουν:coffee::coffee::confused::confused::confused:
Πόσο ταλέντο πια να ξεδιπλωθεί???
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Τύποι μην το κουράζουμε...
α. ο αντισθέ συμφωνεί (προφανώς) μαζί σας
β. είναι γενικ;oτερος τρόpος σκέψης και στάση ζωής. διαφωνούμε, no big deal
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

Ανώνυμοι χρήστες, με παρατσούκλι - με νικ,
είναι τα μέλη στο σάη ρε τύπε !

Μειώθηκε η προσωπικότητά σου, ενώ είσαι ένα ΑΓΝΩΣΤΟ
παγκοσμίως άτομο ; :2funny:

Την πλάκα μας κα΄νουμε, αν δεν σου αρέσει , μην μπαίνεις !

Μείωσε την κατανάλωση αλκοόλ, και πάρε τα φαρμακάκια σου
και πάρε και βιταμίνες και θα είσαι καλύτερα ! :2funny:
Πάρε και τη.... ΝΟΝΑ , να περάσεις καλά με τα 100 ευρώ για μισάωρο !
Με υπηρεσίες έπιπλου ΙΚΕΑ, χειρότερες από το Μετάξι !

:2funny: :2funny::2funny::2funny:
...στο μεταξύ ξαναδιαβάζοντας τις βλακείες του ελαίς, που προφανώς δεν καταλαβαίνει χριστό από αυτά που γράφω, μάλλον έχετε εσείς δίκιο...:confused:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Τύποι μην το κουράζουμε...
α. ο αντισθέ συμφωνεί (προφανώς) μαζί σας
β. είναι γενικ;oτερος τρόpος σκέψης και στάση ζωής. διαφωνούμε, no big deal

Κι εγώ διαφωνώ με το ύφος τρολλαρίσματος-καζούρας-σκουπιδιάσματος ορισμένων, αλλά αυτό είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.537
Like
29.460
Πόντοι
5.506
Δε θέλω να είμαι κακός τώρα, ούτε να βάλω τις βάσεις για μα βγω μιστερ μαλακας φέτος απλά σαν ένα πτωχό στην τσέπη και στο μυαλό και τα μαλλιά μελος σκέφτομαι

Ο Λάκης είναι γνωστός επισκέπτης σε μέρη με τρανσφορμερς και θιασώτης του δαχτυλου

Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας κύριος Νιπλης για τον οποίο λίγα γνωρίζω , έχει εκφράσει θαυμασμό για τραβελια

Ο Κύριος Μπαροκος έχει τη φήμη του επισκέπτη τσοντοσινεμα και μιλάει με αφέντρες


Μήπως κύριοι , αντί για μίσος, βλέπουμε έντονη σεξουαλικη έλξη και ενέργεια που περιμένει απλά να εκτονωθεί ;
Μικρή διόρθωσις, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ποστ μου σε νήματα σχετικά με αυτά που αναφέρετε. Για τους άλλους δυο ας μη μιλήσω, ξανά.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.537
Like
29.460
Πόντοι
5.506
συμφωνω τυπε ,αλλα ο μπαροκ ειναι η χουντα της μαλακιας ,μοναρχιδισμος στο μεγαλειο του,ο μαλακομοναρχης του σαη,δεν υπαρχει δημοκρατια οταν τιτανες οπως μπαροκ,αλεξ71 ,τζωνυ64,πιξυ 75 ,αγωνιζονται....και ειδικα οταν στον διαγωνισμο φετος επρεπε να κερδισει μονο τον μαλακα εαυτο του.....και τελικα τελειως μαλακισμενα απο μαλακια του εχασε.....ψυχραιμα το αναλυω και ακομα δεν μπορω ως επιστημων να καταλαβω τι μαλακια παιχτηκε για να χασει αυτος ο μαλακας!
Είσαι ένα βήμα πριν το στάδιο "Λάκης", θα βρεθεί μια θεραπεία για εσάς, ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom