Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 347K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
hippo.jpg
Μόλις σας έκανα αναφορά.

Σας έχω παρακαλέσει επανειλημμένως να μην προβαίνετε σε ανάρτηση της φωτογραφίας της αστυνομικής μου ταυτότητας.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Έχει βγει γενικώς πολύ χολή σε αυτό το νήμα.

Αλλά αν το καλοσκεφτείτε, το χειρότερο δεν είναι να ασχολούνται αρνητικά με κάποιον. Το χειρότερο είναι να μην ασχολούνται καθόλου.

εγω παντως περιμένω να μπει ο φίλος μου ο Μπαροκ να ασχοληθεί με την αφεντιά μου :birdman:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.254
Πόντοι
46.423

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
αρχιδια δουλεια εγινε τυπε,δεν ξερω αν ειδες τα αποτελεσματα,αλλα ο μαλακας εχασε απο καποιον ανναπουρνα......με αλεξ71 αποντα (μονο ενα λαικ τρεις το πρωι του ξεφυγε του καημενου)....
Δημοκρατία τυπε μου..ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!
Αυτόν που θεωρείς εσύ μαλακα ένα άλλο μέλος εδώ μέσα δεν τον θεωρεί.
Κάλπες δολοπλοκία μαγειρέματα ψηφοφορίες wild cards...Δημοκρατία πραε και μελισταλαχτε φίλε μου.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.530
Like
16.012
Πόντοι
3.556
Δε θέλω να είμαι κακός τώρα, ούτε να βάλω τις βάσεις για μα βγω μιστερ μαλακας φέτος απλά σαν ένα πτωχό στην τσέπη και στο μυαλό και τα μαλλιά μελος σκέφτομαι

Ο Λάκης είναι γνωστός επισκέπτης σε μέρη με τρανσφορμερς και θιασώτης του δαχτυλου

Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας κύριος Νιπλης για τον οποίο λίγα γνωρίζω , έχει εκφράσει θαυμασμό για τραβελια

Ο Κύριος Μπαροκος έχει τη φήμη του επισκέπτη τσοντοσινεμα και μιλάει με αφέντρες


Μήπως κύριοι , αντί για μίσος, βλέπουμε έντονη σεξουαλικη έλξη και ενέργεια που περιμένει απλά να εκτονωθεί ;
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Έχει βγει γενικώς πολύ χολή σε αυτό το νήμα.

Αλλά αν το καλοσκεφτείτε, το χειρότερο δεν είναι να ασχολούνται αρνητικά με κάποιον. Το χειρότερο είναι να μην ασχολούνται καθόλου.


Oscar Wilde

“There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about.”
The Picture of Dorian Grey, 1890


Σας είπα ότι ο The Saint είναι πετυχημένος δικηγόρος με
σφαιρική μόρφωση, αλλά πειραχτήρι !

Άγιε, τελείωσες τα ψώνια σου σήμερα από τη Λαϊκή στην Πανόρμου ;
 

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
9.495
Κριτικές
2
Like
32.538
Πόντοι
6.236
Δε θέλω να είμαι κακός τώρα, ούτε να βάλω τις βάσεις για μα βγω μιστερ μαλακας φέτος απλά σαν ένα πτωχό στην τσέπη και στο μυαλό και τα μαλλιά μελος σκέφτομαι

Ο Λάκης είναι γνωστός επισκέπτης σε μέρη με τρανσφορμερς και θιασώτης του δαχτυλου

Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας κύριος Νιπλης για τον οποίο λίγα γνωρίζω , έχει εκφράσει θαυμασμό για τραβελια

Ο Κύριος Μπαροκος έχει τη φήμη του επισκέπτη τσοντοσινεμα και μιλάει με αφέντρες


Μήπως κύριοι , αντί για μίσος, βλέπουμε έντονη σεξουαλικη έλξη και ενέργεια που περιμένει απλά να εκτονωθεί ;
Μήπως αντί για το "μπραδερίνι" είναι πιο δόκιμος ο όρος "σιστερίνι";
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.530
Like
16.012
Πόντοι
3.556
Μήπως αντί για το "μπραδερίνι" είναι πιο δόκιμος ο όρος "σιστερίνι";
Δυστυχώς οι ψευτοεγωισμοί σήμερα καταστρέφουν τις σχέσεις. Κάποιος πρέπει να βάλει το κωλοτρυπιδι του μπροστά και να κάνει την αρχή.
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Δημοκρατία τυπε μου..ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!
Αυτόν που θεωρείς εσύ μαλακα ένα άλλο μέλος εδώ μέσα δεν τον θεωρεί.
Κάλπες δολοπλοκία μαγειρέματα ψηφοφορίες wild cards...Δημοκρατία πραε και μελισταλαχτε φίλε μου.
συμφωνω τυπε ,αλλα ο μπαροκ ειναι η χουντα της μαλακιας ,μοναρχιδισμος στο μεγαλειο του,ο μαλακομοναρχης του σαη,δεν υπαρχει δημοκρατια οταν τιτανες οπως μπαροκ,αλεξ71 ,τζωνυ64,πιξυ 75 ,αγωνιζονται....και ειδικα οταν στον διαγωνισμο φετος επρεπε να κερδισει μονο τον μαλακα εαυτο του.....και τελικα τελειως μαλακισμενα απο μαλακια του εχασε.....ψυχραιμα το αναλυω και ακομα δεν μπορω ως επιστημων να καταλαβω τι μαλακια παιχτηκε για να χασει αυτος ο μαλακας!
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
συμφωνω τυπε ,αλλα ο μπαροκ ειναι η χουντα της μαλακιας ,μοναρχιδισμος στο μεγαλειο του,ο μαλακομοναρχης του σαη,δεν υπαρχει δημοκρατια οταν τιτανες οπως μπαροκ,αλεξ71 ,τζωνυ64,πιξυ 75 ,αγωνιζονται....και ειδικα οταν στον διαγωνισμο φετος επρεπε να κερδισει μονο τον μαλακα εαυτο του.....και τελικα τελειως μαλακισμενα απο μαλακια του εχασε.....ψυχραιμα το αναλυω και ακομα δεν μπορω ως επιστημων να καταλαβω τι μαλακια παιχτηκε για να χασει αυτος ο μαλακας!
Μιλάς σοφά και ήρεμα όπως πάντα αγαπητέ..
Για εμένα ο υπέρτατος μαλακας του σαη είναι ο νταιμα.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
συμφωνω τυπε ,αλλα ο μπαροκ ειναι η χουντα της μαλακιας ,μοναρχιδισμος στο μεγαλειο του,ο μαλακομοναρχης του σαη,δεν υπαρχει δημοκρατια οταν τιτανες οπως μπαροκ,αλεξ71 ,τζωνυ64,πιξυ 75 ,αγωνιζονται....και ειδικα οταν στον διαγωνισμο φετος επρεπε να κερδισει μονο τον μαλακα εαυτο του.....και τελικα τελειως μαλακισμενα απο μαλακια του εχασε.....ψυχραιμα το αναλυω και ακομα δεν μπορω ως επιστημων να καταλαβω τι μαλακια παιχτηκε για να χασει αυτος ο μαλακας!



:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Μιλάς σοφά και ήρεμα όπως πάντα αγαπητέ..
Για εμένα ο υπέρτατος μαλακας του σαη είναι ο νταιμα.
Δυνατος μαλακας,ανετα στο τοπ δεκα αρχιμαλακα της χρονιας ,αλλα η δυναμικη του ασθμαινει οταν πρεπει να υπερκερασει μεγαθηρια μαλακιας...χωλαινει ολοφανερα στο ευρος της μαλάκισμενης γκαμας ...ποσο να του δωσουν συν τα ατελειωτα σεντονια για την προσωπικη διαφορα και οι συγκρισεις πληθωρισμου του 2024 με πιτσοκαταλογους του 1986.....ενω ο μπαροκ ας πουμε ,απλας, Ω μαλακας.....απο αθλητικα -πολιτικα -κοινωνικα ,ακομα και στα πουτανονηματα μονο μαλακιες......πως να χασει αυτο το φαβορι λοιπον!!
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Μιλάς σοφά και ήρεμα όπως πάντα αγαπητέ..
Για εμένα ο υπέρτατος μαλακας του σαη είναι ο νταιμα.

Έχει όμως μια χρησιμότητα ο Ντάιμα

κάνει μελέτες για τιμές στα σούπερ μάρκετ, και παραθέτει τις φτηνότερες

:2funny: :2funny:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Έχει όμως μια χρησιμότητα ο Ντάιμα

κάνει μελέτες για τιμές στα σούπερ μάρκετ, και παραθέτει τις φτηνότερες

:2funny: :2funny:
τυπε ως συνηθως εχεις αδυναμια στη μεθοδο των τριων.......αρχιδια χρησιμος ειναι ο δαλαι...αντε το πολυ να ειναι χρησιμος στους γαστρεντερολογους ,το ιδιωτικο συστημα υγειας και το αποχετευτικο συστημα (οχι στο βυζαντιο).....
-κανει μελετες -παραθετει τιμες
-επιλεγει τα χειροτερα -ΠΡΙΟΝΟΚΟΡΔΕΛΑ χωρις αυριο:shit:
απλη μεθοδος -σκληρα συμπερασματα,ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ!
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
τυπε ως συνηθως εχεις αδυναμια στη μεθοδο των τριων.......αρχιδια χρησιμος ειναι ο δαλαι...αντε το πολυ να ειναι χρησιμος στους γαστρεντερολογους ,το ιδιωτικο συστημα υγειας και το αποχετευτικο συστημα (οχι στο βυζαντιο).....
-κανει μελετες -παραθετει τιμες
-επιλεγει τα χειροτερα -ΠΡΙΟΝΟΚΟΡΔΕΛΑ χωρις αυριο:shit:
απλη μεθοδος -σκληρα συμπερασματα,ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ!

:2funny: :2funny::2funny::2funny:

Ο Ντάιμα είναι ΝΔ, και τον μισείς ! :2funny:

Κάτι χρήσιμο έχει ποστάρει ο καψερός, τουλάχιστον προσπαθεί.

Παραθέτει τιμές, και είναι ενημέρωση αυτό.
Το τι επιλέγει, είναι άλλο θέμα.
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
:2funny: :2funny::2funny::2funny:

Ο Ντάιμα είναι ΝΔ, και τον μισείς ! :2funny:

Κάτι χρήσιμο έχει ποστάρει ο καψερός, τουλάχιστον προσπαθεί.
Δεν μισω κανενα βεβαιως για να μη μου βουλωσει κανα τσακρα -απλα παρατηρω και καταγραφω την αληθεια στην πραγματικη ωμη διασταση της ....ο δαλαι μονο στους γαστρεντερολογους του δημου του ειναι χρησιμος,λογικα ολοι πλεον εχουν πορσε και εξοχικα μυκονο και αραχωβα.....η σαλμονελα παραμονευει σε καθε του συγκριτικο ποστ!
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Δεν μισω κανενα βεβαιως για να μη μου βουλωσει κανα τσακρα -απλα παρατηρω και καταγραφω την αληθεια στην πραγματικη ωμη διασταση της ....ο δαλαι μονο στους γαστρεντερολογους του δημου του ειναι χρησιμος,λογικα ολοι πλεον εχουν πορσε και εξοχικα μυκονο και αραχωβα.....η σαλμονελα παραμονευει σε καθε του συγκριτικο ποστ!

:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom