Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 347K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
Τσιμπούκις γλύψε και τα αρχίδια του.... μόλις τελειώσεις θα σου βρω άλλον να γλύφεις...
Γεια σου ρε Τάσαρε.
Είσαι κάτι σαν τον Πολάκη, στο bourdela.com .
Ρίξε κανένα μπινελίκι ακόμα γιατί δεν βλέπω να περνάς στον τελικό.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
Γεια σου ρε Τάσαρε.
Είσαι κάτι σαν τον Πολάκη, στο bourdela.com .
Ρίξε κανένα μπινελίκι ακόμα γιατί δεν βλέπω να περνάς στον τελικό.
Τσιμπούκις .θα έρθεις να πληρωθείς???Υγ .τον σκύλο θα τον έχω δεμένο
 

Elganador

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
232
Like
91.388
Πόντοι
42.528
Βεβαια. Ή λεει ψεματα οτι την πληρωσε χιλιαρικο, (αν και μουναρα) αρα δικαιολογήμενα βγηκε Βαρονος Μινχαουζεν
Ή του επιασε τον κωλο και του πηρε τοσα, αρα δικαιολογήμενα να πρεπει να βγει και μιστερ μαλακας.

Προσεξες κατι; Εξαφανιστηκε ο Λακης, ηρθε ο αλλος μαλακας να μας σκισει τωρα.
Και Λακογαμημενοι και Αναπουρνογαμημενοι. Καλα θα παει κι αυτο. Ο ενας μαλακας μετα τον αλλον.
Κοίτα κρεβατοκάμαρα που πήρε η αλβανίδα με το χιλιάρικο του ανναπουρνιαρη
 

Συνημμένα

  • IMG_6181.jpeg
    IMG_6181.jpeg
    273 KB · Εμφανίσεις: 17

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
Τσιμπούκις .θα έρθεις να πληρωθείς???Υγ .τον σκύλο θα τον έχω δεμένο
:2funny::2funny::2funny:
Τσατσούλη, πες μου σε ποια διεύθυνση έχεις τώρα το μαγαζί σου γιατί έχασα το λογαριασμό ρε, με τόσες εξώσεις.

ΥΓ. Μεταξύ μας, καλά κάνεις και δεν πληρώνεις ρε, που ζητάνε τόσα λεφτά οι καπιτάλες τα μουνόπανα.
:happy::happy::happy:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
:2funny::2funny::2funny:
Τσατσούλη, πες μου σε ποια διεύθυνση έχεις τώρα το μαγαζί σου γιατί έχασα το λογαριασμό ρε, με τόσες εξώσεις.

ΥΓ. Μεταξύ μας, καλά κάνεις και δεν πληρώνεις ρε, που ζητάνε τόσα λεφτά οι καπιτάλες τα μουνόπανα.
:happy::happy::happy:
Εσύ πάντως θα πληρωθείς μην ανησυχείς δεν θα σε ρίξω. Θα σε βρω εγώ να μην τρέχεις
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Καλό, με έκανες και γέλασα !!!

:thumbsup:
τυπε ανναπουρνα, μου φαινεσαι ενας τιμιος συνοπαδος του μεγαλυτερου πολυαθλητικου συλλογου του κοσμου...
για ποιο λογο εφέτο πας τρενο στην ψηφοφορια?
απαριθμησε μου μερικες απο τις φετινες σου μαλακιες...
:think::coffee:
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
Εσύ πάντως θα πληρωθείς μην ανησυχείς δεν θα σε ρίξω
:2funny::2funny::2funny:
Το ξέρω ρε μπαγασάκο οτι είσαι κιμπάρης!
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα κινητά (android παρακαλώ, όχι με κουμπάκια) που εφοδίαζες εκδιδόμενες κυρίες, "για είσαι ασφαλής" όπως έλεγες.
Ούτε θα ξεχάσω ρε που περιέθαλπες άλλες εκδιδόμενες στο (παλιο) μαγαζί σου, όταν τις απειλούσε ο άλλος αρχιμαλάκας ο "γιατρός".
Βέβαια δεν του έκανες και τίποτα, τελικά.

Ρε, μπας και είσαι όλο λάδι και από τηγανήτα τίποτα;;;:think::think::think:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Έχει καιρό να γίνει αναφορά σε ντυσιμο αλλά βοσκόπουλος και φιδε σκαρπίνι :coffee:


Μπά!!

Τις προάλλες είχαμε κουβέντα για πιν στράιπ σταυροκούμπωτα με κροκό 12ποντά ξώφτερνα. :coffee:
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.345
Κριτικές
11
Like
19.649
Πόντοι
3.846
Τι έγινε έπεσε μουγκαφον?
Πες τους να δουν καμμιά επιλογή (ας βάλουν μουνόψειρες αντί μια Φυλής όπως εγώ), έτσι κι αλλιώς η επίσκεψη (εντελώς απλούστατο πρόγραμμα) πάει μαζί με βενζίνες, λίγη μάσα τουλάχιστον 100Ε, άρα και να ερχόμουν στη φίλη μας τη Φυλής πάλι χαμένος θα ήμουν (+120 βενζίνες διόδια) :confused:

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΡΙΞΩ ΑΥΡΙΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΗΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ...
 

Συνημμένα

  • 4.jpg
    4.jpg
    57,1 KB · Εμφανίσεις: 17

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.672
Κριτικές
32
Like
47.674
Πόντοι
19.321
τυπε ανναπουρνα, μου φαινεσαι ενας τιμιος συνοπαδος του μεγαλυτερου πολυαθλητικου συλλογου του κοσμου...
για ποιο λογο εφέτο πας τρενο στην ψηφοφορια?
απαριθμησε μου μερικες απο τις φετινες σου μαλακιες...
:think::coffee:
Θα σου απαντήσω με την ιδιότητα του επιτρόπου,
έχουν γραφτεί σε διάφορα νήματα, που θα βάλω λίνκ
για να μη σε ζαλίζω με πολλά κράτα μόνο αυτό,
άνοιξε πόλεμο, πήγε να μπλέξει άλλους που δεν πήραν μυρωδιά
και μετά έκανε κωλοτούμπα.


 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.254
Πόντοι
46.423
Θα σου απαντήσω με την ιδιότητα του επιτρόπου,
έχουν γραφτεί σε διάφορα νήματα, που θα βάλω λίνκ
για να μη σε ζαλίζω με πολλά κράτα μόνο αυτό,
άνοιξε πόλεμο, πήγε να μπλέξει άλλους που δεν πήραν μυρωδιά
και μετά έκανε κωλοτούμπα.



Τελικά την μαλακία την τραβάς και με τα δύο χέρια εσύ.

:jerking2:

Πάρε και τον Αλβανό σου να σε βοηθάει με τις μαλακίες και τις ψεύτικες κριτικές που ανεβάζει.

Μερικοί είσαστε για το πούτσο τελείως.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Τελικά την μαλακία την τραβάς και με τα δύο χέρια εσύ.

:jerking2:

Πάρε και τον Αλβανό σου να σε βοηθάει με τις μαλακίες και τις ψεύτικες κριτικές που ανεβάζει.

Μερικοί είσαστε για το πούτσο τελείως.
παρε θεση τυπε...
ποιους εμπλεξες?
τι κωλοτουμπα εκανες?
:coffee::coffee::coffee:
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.672
Κριτικές
32
Like
47.674
Πόντοι
19.321
Τελικά την μαλακία την τραβάς και με τα δύο χέρια εσύ.

:jerking2:

Πάρε και τον Αλβανό σου να σε βοηθάει με τις μαλακίες και τις ψεύτικες κριτικές που ανεβάζει.
Εσύ την ξεκίνησες την ιστορία, τον Ελγκα ούτε που τον ξέρω ούτε θα τον γνωρίσω.
Σας το είπα ΜΗ ΜΠΛΈΚΕΤΕ ΑΣΧΕΤΟ ΚΌΣΜΟ, βαρέστε αναφορές (αν δεν είστε κότες)
εσείς του κάνετε διαφήμιση στις κριτικές, εγώ ούτε που τον θυμόμουνα
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Επειδή κάτι πήρε το μάτι μου για σύγκριση @alex71 με @Annapurna , και επειδή ως ανοϊκός γερομπισμπίκης και αμόρφωτος σκαφτιάς που είμαι απεχθάνομαι τις πάντως είδους και προέλευσης σπέκουλες, να πω ότι δεν θυμάμαι τον @alex71 να στέλνει κόσμο να γαμηθεί. Ούτε να επιτίθεται αδιακρίτως με σκαιό τρόπο σχεδόν στους πάντες. :coffee:
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.672
Κριτικές
32
Like
47.674
Πόντοι
19.321
Επειδή κάτι πήρε το μάτι μου για σύγκριση @alex71 με @Annapurna , και επειδή ως ανοϊκός γερομπισμπίκης και αμόρφωτος σκαφτιάς που είμαι απεχθάνομαι τις σπέκουλες, να πω ότι δεν θυμάμαι τον @alex71 να στέλνει κόσμο να γαμηθεί. Ούτε να επιτίθεται αδιακρίτως με σκαιό τρόπο σχεδόν στους πάντες. :coffee:
Τους ζωολογικούς κήπους, τα βοθρατζίδικα ???
Να τα λέμε κι αυτά.
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.345
Κριτικές
11
Like
19.649
Πόντοι
3.846
Και τέλος μια πρόχειρη εκτίμηση για Αγγλία - εναλλακτικά όπιο σκορ 1-2 (οποιαδήποτε στιγμή) η ανατροπή για τους χέστες :2funny:

Καληνυχτούλες Μικρουλάκι - δεν λέμε ονόματα - μένσιονς - το ξέρει το μισό τσοντάδικο ποια είναι!
Ο $ugar Daddy δεν έχει ξεφύγει κι ας τον έχεις αποτρελλάνει :smitten:,απλά οφείλει να ρισκάρει όταν βουίζουν οι κυρ Παντελήδες!


Και μην ακούς τι λένε, είναι πάντα από τα κέρδη οι δυναμίτες :kiss-mark:
 

Συνημμένα

  • 13 ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΚΑ.jpg
    13 ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΚΑ.jpg
    69,2 KB · Εμφανίσεις: 15

karlotos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2023
Μηνύματα
423
Κριτικές
5
Like
1.218
Πόντοι
361
ΛΑΕ ΤΟΥ ΜΠΟΥ... δεν εθελοτυφλουμε... ΔΥΣΤΥΧΩΣ αυτο το σαπιο κουτσαλογο @πολυζωης εμεινε στην ανηφορα, κρεμασε τελειως.η ζαρωμενη μπαμια που εχει για πουτσα ζαρωσε και αλλο, η τριχα εγινε θαμνος. δεν μπορει να κανει και τον νταβαντζακο πλεον. τον εχεσαν ολες... μαρτα,γρια, ελενα απληρωτο το γραφειο τυπου.. δεν γαμιεσαι μωρη ΣΟΥΛΑ @πολυζωης τραβα φτυσε τα μπουτια σου.. για την σταλινη προεδρια.... στα διαλα και εσυ...
ΣΟΥΛΑ @πολυζωης σου αρεσε γλυκια μου? μπηκε βαθια?
ΣΟΥΛΑ ΣΟΥ ΛΕΙΠΩ
ΣΟΥΛΑ μαγκιες μου ηθελες στο νημα της κλεφτρας.. τωρα οπου σε πετυχαινω θα σε γλενταω και θα σε ξεκ@λιαζω!!!
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Τους ζωολογικούς κήπους, τα βοθρατζίδικα ???
Να τα λέμε κι αυτά.

Να προσθέσουμε επίσης πως μόνο ο ένας από τους δύο έχει ανοίξει νήμα για να επιτεθεί σε άλλο μέλος. Και μόνο ο ένας από τους δύο γράφει αμφιλεγόμενες κριτικές.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Επειδή κάτι πήρε το μάτι μου για σύγκριση @alex71 με @Annapurna , και επειδή ως ανοϊκός γερομπισμπίκης και αμόρφωτος σκαφτιάς που είμαι απεχθάνομαι τις πάντως είδους και προέλευσης σπέκουλες, να πω ότι δεν θυμάμαι τον @alex71 να στέλνει κόσμο να γαμηθεί. Ούτε να επιτίθεται αδιακρίτως με σκαιό τρόπο σχεδόν στους πάντες. :coffee:
Αυτο λες εσυ; Το οτι εδωσε τοσες νομικες συμβουλές σε μελη αγνωστα εδω μεσα, ενω θα εβρισκε δικιο να ελεγε, περάστε απο το γραφειο μου, αφηστε και 50 ευρω φιλικη τιμη στην γραμματεα μου, να τα πουμε.

Ο αλλος ενα τηλεφωνο πουτανας του ζητας και δεν σου απαντάει. Μονο σου παταει αγάπη στο button.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom