Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 346K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.130
Κριτικές
174
Like
119.236
Πόντοι
46.423
Για την Κατρινα λες. Α, ναι. Που το επαιζες οτι περναει η κουβέντα σου, οτι εχεις προσωπο και την εβαλες στο νημα των ΠΚΜ για να δουλεψει, μιας και το Κατριναδικο ειχε ζητήσει να κατεβει πριν.

Ειδε και η ιδια ποσο περναει η κουβνετα σου και τι μουτρα εχεις.... Γι αυτο βγηκες Μινχαουζεν.

Και πας και για μαλακας. ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΑΣ.

Αγάμητε σούρα άκου να σου πω.

Οι σωστοί και κύριοι την πήραν.

Κάτι σαν και σένα όμως θα παίζουν αιωνίως το πουλί τους.

Σάλτα και παίξε το πουλί σου λοιπόν.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: MrEco

feragamo

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
31 Οκτ 2015
Μηνύματα
2.989
Κριτικές
98
Like
28.935
Πόντοι
26.236
Επειδη τον κερατωσε η Παρις μαζι σου θελεις να πεις.
Εφαγε κερατο ο Πουρναρης. Και μαλακας και κερατας.
Τωρα τρεχει στον Αντισθενη. Αχ βαχ, κλαψ, λυγμ, Αντισθενη με μαλωνουν και με βρίζουν. Κλαψ....
Αχού μωρε τον κεράτωσε η πουτανα , που πάει αυτη η κοινωνία :2funny:
 

MrEco

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2009
Μηνύματα
2.049
Κριτικές
23
Like
5.138
Πόντοι
5.595

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Αγάμητε σούρα άκου να σου πω.

Οι σωστοί και κύριοι την πήραν.

Κάτι σαν και σένα όμως θα παίζουν αιωνίως το πουλί τους.

Σάλτα και παίξε το πουλί σου λοιπόν.
Ξεκινησες βλεπω να ζητας βοηθεια στο νημα των ΠΚΜ. Εισαι μεγαλο ζητιανακι τελικα.

Θα σε παω παλι γαμιωντας μαιντανε.

@rodriguez96 μιας και δεν ηξερες να το εξηγήσεις επιστημονικα. Μαιντανο τον λενε.
 
Τελευταία τροποποίηση:
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εγω μπορω να σε πληρωσω σε ειδος;

Κάτι θα κάνουμε. Έχω στην ενορία μια στέγη γεροντισσών και περιμένουν κάθε Πρωτοχρονιά, τον Άγιο Βασίλη να τις πηδήξει. Πέρσι είχα τον Ατενέζο που τον ξόφλησα με μια μετάχειρη κρεμαγιέρα από Σάξο και μισό κιλό μελομακάρονα. Ψήνεσαι για φέτος;
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.130
Κριτικές
174
Like
119.236
Πόντοι
46.423
Ξεκινησες βλεπω να ζητσς βιηθεια στο νημα των ΠΚΜ. Εισαι μεγαλο ζητιανακι τελικα.

Θα σε παω παλι γαμιωντας μαιντανε.

@rodriguez96 μιας και δεν ηξερες να το εξηγήσεις εοιστημονικα. Μαιντανο τον λενε.

Βρε σκατό αρχίδι.

Σάλτα και γαμήσου λέμε.

Κανονικά έπρεπε να σε είχαν μπανάρει λέμε γιατί δεν προσφέρεις τίποτα θετικό στο φόρουμ.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Πρώτον γαμιέται ο αντμιν που είναι ο γεροξούρας

δεύτερον δεν με μπαναρε κανείς μόνος μου διέγραψα το λογαριασμό μου από αφτο το βρομοκλαμπ

είμαι Αλβανός ναι γαμιας ομως αληθινός και εσένα ξεκωλιαρη σε γαμαω από πίσω και από μπρος

εντάξει είμαστε
Αυτός ο μπούστης ο Σαμαράς φταίει για όλα....

:coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Κάτι θα κάνουμε. Έχω στην ενορία μια στέγη γεροντισσών και περιμένουν κάθε Πρωτοχρονιά, τον Άγιο Βασίλη να τις πηδήξει. Πέρσι είχα τον Ατενέζο που τον ξόφλησα με μια μετάχειρη κρεμαγιέρα από Σάξο και μισό κιλό μελομακάρονα. Ψήνεσαι για φέτος;
Αφου δνε μας δινει ο Ανναπουρνα την Πάρις. Θα σε προτιμησω.
 

MrEco

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2009
Μηνύματα
2.049
Κριτικές
23
Like
5.138
Πόντοι
5.595

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.433
Κριτικές
67
Like
118.665
Πόντοι
39.911
Πω ρε πούστη μαχη :undecided:

1735408931185.gif


:coffee: :coffee:
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
ε ρε να'χαμε και την αλλη περσινη κοτα εδω μεσα τι θα γινοταν :2funny::2funny::2funny:
 
  • Like
Αντιδράσεις: RETRO

MrEco

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2009
Μηνύματα
2.049
Κριτικές
23
Like
5.138
Πόντοι
5.595
ΠΡΟΤΕΙΝΩ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ MR ANNAPURNA.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΟΣ ΤΩ ΚΑΙΣΑΡΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.130
Κριτικές
174
Like
119.236
Πόντοι
46.423
Μπραβο στον εαυτο σου.
Για αλλη μια χρονια μας εκανες περηφανους. ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΑΞΙΟΣ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ

Σάλτα και γαμήσου και εσύ.

Απο το 2009 μέλος και έχεις πήξει στη μαλακία.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Βρε σκατό αρχίδι.

Σάλτα και γαμήσου λέμε.

Κανονικά έπρεπε να σε είχαν μπανάρει λέμε γιατί δεν προσφέρεις τίποτα θετικό στο φόρουμ.

Ψαχνει ο φουκαρσς, τι να βρει μεσα σε σενα. Αρχιδια θα βρει.

adeio_kefali1.jpg
 

MrEco

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2009
Μηνύματα
2.049
Κριτικές
23
Like
5.138
Πόντοι
5.595
Σάλτα και γαμήσου και εσύ.

Απο το 2009 μέλος και έχεις πήξει στη μαλακία.
ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΑΝ ΣΟΥ. ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΖΩ ΜΕ 2 ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ 2 ΠΟΔΙΑ ΟΣΟ ΑΝΑΠΝΕΩ ΓΛΥΚΕ ΜΟΥ ΙΠΠΟΤΗ
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
ΠΡΟΤΕΙΝΩ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ MR ANNAPURNA.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΟΣ ΤΩ ΚΑΙΣΑΡΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ

Πρέπει όμως να το καταθέσουμε στο υπουργείο να πάρουμε την πατέντα. :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom