Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 339K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
ωχ καταλαβα. θα με πάει απευθείας τελικό με +50 ψήφους αέρα. :tooth:

μη τα παίρνεις στα σοβαρά ρε μαν. με εμένα να είσαι χαλαρός. ούτε βρισιές ούτε τίποτα.

όσο για το κλίκα που λες, δύο νοματαίοι είμαστε εγώ και ο χελ. βία βγάζουμε ένα δικαβαλο.

και κανας νίπλης απέξω απέξω που σκάει γκεστ σταρ πάντα αφού τελειώσει το μπάχαλο να κόψει κίνηση. :tooth: αλλα τον συμπαθούμε τι να κάνουμε
Βλεπεις να ειμαι στην τσιτα μαζι σου;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
ξαναλέω, είσαι μάγκας γιατί ψήφισες τον εαυτο σου και άντεξες το γκανγκ μπανγκ. σε αντίθεση με τον μπροεδρο που μετά τους ομίλους πήγαινε μούρη με μούρη με άλλους δύο, ξέχασε να ξαναψηφίσει τον εαυτο του. :coffee: ενώ στην αρχική φάση είχε ψηφιστεί και καλά είμαι υπεράνω :tooth::tooth::tooth:
Και 'σύ ΜΑΓΚΑΣ είσαι που δε ρουφιάνεψες στους μπάτσους, σου έμεινε ενθύμιο και το γαμησι :tooth::tooth::tooth::tooth:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
ξαναλέω, είσαι μάγκας γιατί ψήφισες τον εαυτο σου και άντεξες το γκανγκ μπανγκ. σε αντίθεση με τον μπροεδρο που μετά τους ομίλους πήγαινε μούρη με μούρη με άλλους δύο, ξέχασε να ξαναψηφίσει τον εαυτο του. :coffee: ενώ στην αρχική φάση είχε ψηφιστεί και καλά είμαι υπεράνω :tooth::tooth::tooth:

Βέβαια, αυτός που δεν ψήφισε ούτε μια φορά τον εαυτό του, όπως εσύ, δεν πρέπει να έχει τέτοιες απορίες.

Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει μούτρα να ρωτάει, αλλά εσύ όπως πάντα αυτοεξαιρείσαι από τις ερωτήσεις που κάνεις στους υπόλοιπους.

Δεν μας απάντησες όμως... γατί σκαλίζεις τα παλιά; Άλλαξες γνώμη, ή απλώς μεροληπτείς;

εχει διαφορά φίλε. ο μπαρόκ είναι μουνοπανο και κάνει μπουλινγκ σε αδύναμους συνέχεια. ο λάκης απλά γράφει μαλακιες για παρτη του (τουλάχιστον τον τελευταίο καιρό) . μη μου πεις τι έγραφε με προηγούμενα ακκαου. δεν κρίνουμε αναδρομικά. ζούμε το τωρα

Και μετά έρχεσαι και καμώνεσε τον αδέκαστο δημόσιο κατήγορο;
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Like
Αντιδράσεις: alex71

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Και 'σύ ΜΑΓΚΑΣ είσαι που δε ρουφιάνεψες στους μπάτσους, σου έμεινε ενθύμιο και το γαμησι :tooth::tooth::tooth::tooth:
θα κάνεις κάνα γκιβαγουει σε κάποιους τυχερουσ από τους 60 που πέρασανε από πάνω σου; :tooth::tooth::tooth:

τι συναισθήματα σε κατακλειζουν όταν όλο το σαη έχει εκτιμήσει τη μαλακια σου; εδώ μιλάμε σαν φίλοι τώρα. δεν θέλω να τσαντιστεις . τι γνώμη πιστεύεις θα είχε η κυρία ελενα για το κατόρθωμα σου ; :new_shocked::new_shocked::new_shocked:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Βλεπεις να ειμαι στην τσιτα μαζι σου;
ζεμπου δεν θα με ρωτήσεις γιατί απορώ;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
ζεμπου δεν θα με ρωτήσεις γιατί απορώ;
Θελεις τόσο να μου πεις;

Λεγε γιατί πρέπει να κατσω και να φάω. Μολις ηρθε ενα Φαλαφελ που γαμει και δερνει λεμε.
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Θελεις τόσο να μου πεις;

:wanker::wanker::wanker:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Θελεις τόσο να μου πεις;

Λεγε γιατί πρέπει να κατσω και να φάω. Μολις ηρθε ενα Φαλαφελ που γαμει και δερνει λεμε.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ; (πρεπει να απαντήσεις ΤΙ)
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
ζεμπου σου απαντάω και ας μη συνεργάζεσαι στο και τώρα :grouphug:


ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ ΧΑΜΗΛΩΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ :wanker::wanker::wanker:

ατουταλερ αλάνια μου. ΖΗΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ (:tooth:)

εδώ η κόλαση εδώ και ο παράδεισος :bigdick::bigdick::bigdick:

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΑΚΗ. ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εν τω μεταξύ ο πολύς @BigMountain , που σχολίαζε δυσμενώς το διαγωνισμό στο παπουδονήμα, και διαβεβαίωνε ότι απέχει από τέτοιου είδους νήματα, μόλις πέρασε ο κ. @Annapurna , στον ημιτελικό, έτρεξε από τους πρώτους να ψηφίσει τους Μπαρόκ, Ζαν-Κλωντ, πολυζώη και Ξεφτιλάκη για να τους ανεβάσει ακόμα περισσότερο και να την γλυτώσει στα σίγουρα ο Ανναπούρνας.

Ρε τι γίνεται στον μαγικό κόσμο του Bou. :2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246

:wanker::wanker::wanker:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


ΚΑΙ ΤΩΡΑ; (πρεπει να απαντήσεις ΤΙ)

ζεμπου σου απαντάω και ας μη συνεργάζεσαι στο και τώρα :grouphug:


ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ ΧΑΜΗΛΩΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ :wanker::wanker::wanker:

ατουταλερ αλάνια μου. ΖΗΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ (:tooth:)

εδώ η κόλαση εδώ και ο παράδεισος :bigdick::bigdick::bigdick:

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΑΚΗ. ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ
Μολις εφαγα με χαρα, και μια χαρα κοιμηθηκα το πρωί. Αρα δεν αισθανομαι τυψεις καθολου.

Καληνυχτα και σε σενα για ΤΩΡΑ.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Εν τω μεταξύ ο πολύς @BigMountain , που σχολίαζε δυσμενώς το διαγωνισμό στο παπουδονήμα, και διαβεβαίωνε ότι απέχει από τέτοιου είδους νήματα, μόλις πέρασε ο κ. @Annapurna , στον ημιτελικό, έτρεξε από τους πρώτους να ψηφίσει τους Μπαρόκ, Ζαν-Κλωντ, πολυζώη και Ξεφτιλάκη για να τους ανεβάσει ακόμα περισσότερο και να την γλυτώσει στα σίγουρα ο Ανναπούρνας.

Ρε τι γίνεται στον μαγικό κόσμο του Bou. :2funny::2funny::2funny::2funny:
Την πατησε ο μαλακας. Εμενα επρεπε να την ριξει. Οι αλλοι ειχανε περασει.

Μια ζωη άχρηστος αυτος ο άνθρωπος.
 

Elganador

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
232
Like
91.388
Πόντοι
42.528
Εν τω μεταξύ ο πολύς @BigMountain , που σχολίαζε δυσμενώς το διαγωνισμό στο παπουδονήμα, και διαβεβαίωνε ότι απέχει από τέτοιου είδους νήματα, μόλις πέρασε ο κ. @Annapurna , στον ημιτελικό, έτρεξε από τους πρώτους να ψηφίσει τους Μπαρόκ, Ζαν-Κλωντ, πολυζώη και Ξεφτιλάκη για να τους ανεβάσει ακόμα περισσότερο και να την γλυτώσει στα σίγουρα ο Ανναπούρνας.

Ρε τι γίνεται στον μαγικό κόσμο του Bou. :2funny::2funny::2funny::2funny:
Ο ανναπουρνιαρης δεν γλιτώνει θα πάει τελικό

τον αγαπάνε όλοι
 

MrEco

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2009
Μηνύματα
2.048
Κριτικές
23
Like
5.134
Πόντοι
5.595
Εν τω μεταξύ ο πολύς @BigMountain , που σχολίαζε δυσμενώς το διαγωνισμό στο παπουδονήμα, και διαβεβαίωνε ότι απέχει από τέτοιου είδους νήματα, μόλις πέρασε ο κ. @Annapurna , στον ημιτελικό, έτρεξε από τους πρώτους να ψηφίσει τους Μπαρόκ, Ζαν-Κλωντ, πολυζώη και Ξεφτιλάκη για να τους ανεβάσει ακόμα περισσότερο και να την γλυτώσει στα σίγουρα ο Ανναπούρνας.

Ρε τι γίνεται στον μαγικό κόσμο του Bou. :2funny::2funny::2funny::2funny:
πακετο πανε αυτοι 2 σωματα, μια ψυχη
ο Ηλιθιος και ο Πανηλιθιος
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.333
Κριτικές
11
Like
19.643
Πόντοι
3.846
γαμανε και τα ρεβίθια απο ποτε ...:2funny::2funny::2funny:
Magi δες τι ώρα είναι, πάει ο Δάσκαλος, με τρέλλανε :confused:


Αδιαφορείς κι εσύ στην Οχιά, αντί να με μαζέψεις, ΓΚΡ κι εσύ :cry: θα μου πεις γυναίκα είσαι τι προκοπή να περιμένω, ΓΚΡ και σε εμένα :confused:
Έριξα πάντως για την αφεντιά σου ψήφο εκεί που θες όπως και το ρεζίλι της ΝΔ τον αλεξ71, με τους άλλους δεν έχω θέματα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Dev

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2019
Μηνύματα
88
Κριτικές
2
Like
236
Πόντοι
0
Κλώνος δεν είμαι προσωπικά, απλά ψήφισα οποίος έβλεπα στα θρεντ να πρήζουν μπάλες (κατά την δική μου άποψη)...
Επειδή δεν γράφουμε σεντόνια κ σε σπαμαρουμε σε όλα τα νήματα, δεν είμαστε όλοι κλώνοι.

Εμένα και ένας .... dev ... συν οι δύο που λες ....

Όλοι ... διάσημα μέλη !!!!

2η φορά αναφέρεται το όνομα μου σαν κλώνος? Λες να είμαι κ να μην το ξέρω???
Τουλάχιστον κάντε με παράθεση να το δω αντί να το βλέπω όταν χέζω κ διαβάζω το μαδοπούτσι.
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.520
Κριτικές
54
Like
79.578
Πόντοι
23.656
Ξεχάσατε το :

σε ένα χρέπι διαμέρισμα του 56 ... με κατουρημένες μαρμαρίνες ... σάπια έπιπλα ... και με μπάνιο χωρίς πιγκάλ.

Να μην επαναληφθεί παρακαλώ. :coffee:
...ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΙΓΚΑΑΑΑΛ?!?! :embarrased:
Οh mon dieu !!!!! :confused::confused::confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom