Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.371
Κριτικές
207
Like
67.049
Πόντοι
48.917
Καλό χριστιανικό Μπαϊράμ εφενταδες μου

Δώστε αποτελέσματα διότι ιδεολογικά απέχω από την ψηφοφορία :confused:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Για να δεις τι μαλακας εισαι....μιλας για τον τυπο που οταν του ειχαν βρισει τη μανα ημουν ο μονος που βγηκε μπροστα και τον υπερασπιστηκε και αυτος για το ευχαριστω ειχε βρισει τη δικια μου μανα πουστικα με αρχικα των λεξεων γιατι ως γνωστον δεν εχει αρχιδια.
λες τα πουστριλικια που έγραφε συνέχεια ΞΠΓ ; αυτά είναι που λέω ρε μαλακα. μιλάμε κωλοτρυπιδας πουστης με όλη τη σημασία της λέξης. για αυτό το λόγο μεταξύ άλλων θα περάσει στρες τεστ στο φετινό μιστερ :coffee:…..
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.844
Πόντοι
28.246
Τη συγγνωμη που ζητησες αμα την εννοουσες μπορει και να την δεχομουνα αλλα οταν ζητας συγγνωμη και μετα συνεχιζεις να πετας πουστικα υπονοουμενα με καθε ευκαιρια τοτε ειναι συγγνωμη του κωλου.
Ειτε με πιστεύεις ειτε οχι την εννοουσα. Μην την δεχτεις σου ξανα λεω, δικιο θα βρεις.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.371
Κριτικές
207
Like
67.049
Πόντοι
48.917

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
βρε μουνοπανο @poutsesmple1447 δεν μπορουσες να ψηφισεις Αλεξ71 για να δεις τα αποτελέσματα ;;

Που να βραχυκυκλωσουν τα λαμπακια του δεντρου σου και να κανεις πρωτοχρονια στο κλειστο αθλητικο κεντρο του δημου Αθηναιων μαζι με τους αστεγους :coffee:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
λες τα πουστριλικια που έγραφε συνέχεια ΞΠΓ ; αυτά είναι που λέω ρε μαλακα. μιλάμε κωλοτρυπιδας πουστης με όλη τη σημασία της λέξης. για αυτό το λόγο μεταξύ άλλων θα περάσει στρες τεστ στο φετινό μιστερ :coffee:…..
Αυτο ακριβως....για τετοιο μουνοπανο μιλαμε.Του ειχε βρισει χυδαια καποιος τη μανα και ΟΛΟ το σαι σφυριζε αδιαφορα και ο μονος που βγηκε μπροστα και ειπε στον αλλον μαζεψου ημουν εγω.Και μετα πεταξε το ΞΠΓ σαν τη κοτα που ειναι.....
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Σου ζηυησα συγγνωμη, μπροστα σε ολους. Ντραπηκα

Ντραπηκα λεει ο μαλακας απλά. Αλλος αν ειχε αξιοπρεπεια θα αυτοδιαγραφοταν, δε θα ζηταγε απλα μια συγνωμη.
Σε ειχα μονο για εναν άνιωθο βλακεντιο αλλα τελικα αποδεικνυεσαι ενα κακοψυχο αρχιδι
 

poutsesmple1447

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2022
Μηνύματα
1.972
Like
1.617
Πόντοι
216
βρε μουνοπανο @poutsesmple1447 δεν μπορουσες να ψηφισεις Αλεξ71 για να δεις τα αποτελέσματα ;;

Που να βραχυκυκλωσουν τα λαμπακια του δεντρου σου και να κανεις πρωτοχρονια στο κλειστο αθλητικο κεντρο του δημου Αθηναιων μαζι με τους αστεγους :coffee:
καλα χριστουγεννα γαπημενε φιλε-φιδι...:coffee::coffee::coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom