Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 334K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411

ΓΙΑΤΙ Η ΨΩΛΟΒΡΟΝΤΕΦΑ ΑΚΟΥΕΙ,ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ....​

ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ wild card​


1. @anon.
2. @BigMountain
3. @Boubookis
4. @daima703
5. @Hellraiser4Ever
6. @LION7
7. @karlotos
8. @RETRO
2OsAd42.gif
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ (ΚΑΙ) ΓΙΑ Mr ΜΑΛΑΚΑΣ 2024
ΤΟΥ @ΠΟΛΥΖΩΗΣ aka @TASSOS karipidis

Η συγκλονιστική ψηφοφορία στον δ' όμιλο, τον όμιλο των ομίλων έληξε!
Ο ανυπότακτος μπουρδελολαός μίλησε και η φωνή του ήταν βροντώδης.

Τον ευχαριστούμε για την ετυμηγορία του!!!

Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ @ΠΟΛΥΖΩΗΣ, , ΝΙΚΗΣΕ!!!

Θα συνεχίσει και στην επόμενη φάση με το ίδιο σθένος, να τραμπουκίζει, να ρουφιανεύει, να ψεύδεται ασυστόλως, να μηχανορραφεί, να απειλεί και να υβρίζει.
ΘΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΜΠΟΥΡΔΕΛΙΑΡΗΔΩΝ.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!!!


IMG-7efdbad985524009292e05aae779a680-V.jpg



Εκ του Γραφείου Τύπου
Τέτοιο promotion δεν έχω ξαναματαδεί :confused:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.170
Κριτικές
67
Like
116.902
Πόντοι
39.911

καλη παραμονη,καλο ρεβεγιον​

Καί εγώ κάπου εδώ θα σας αποχαιρετήσω :hi: ( για σήμερα :coffee: )

Καλά να περάσετε παίδες ότι και αν κάνετε σήμερα το βράδυ , καλά Χριστούγεννα σε όλους :thumbsup:

1735067877538.gif
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ :bigdick::bigdick::bigdick:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τοση ωρα σου πηρε για να γραψεις αυτη τη μαλακια ρε μπετοβλακα;:tooth:
τυπε ξεκόλλα με το κακολντ . ούτε καν τον βλεπεις. ασε που θα στην πέσει ο εναλλακτικός μπιρλας :wanker::wanker::wanker:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ :bigdick::bigdick::bigdick:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


τυπε ξεκόλλα με το κακολντ . ούτε καν τον βλεπεις. ασε που θα στην πέσει ο εναλλακτικός μπιρλας :wanker::wanker::wanker:
Τυπε ειμαι γενικος επιβλεπων εφημεριας σημερα και ξυνω τα αρχιδια μου ολη μερα στο νοσοκομειο καπως πρεπει να περασει η ωρα....:confused:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

και στην επιτροπή τυπε. πολυ δυνατοί. στα κωλομερια :tooth::tooth::tooth:
Μην απαντας καν σε αυτον τον μαλακα ρε τυπε...μιλαμε για το μεγαλυτερο φιδι εδω μεσα.:tooth:
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Τυπε ειμαι γενικος επιβλεπων εφημεριας σημερα και ξυνω τα αρχιδια μου ολη μερα στο νοσοκομειο καπως πρεπει να περασει η ωρα....:confused:
ναι ρε μαν. και εγώ όπου να ναι θα μπω με κλωνο να πάρω παρουσίες να δω ποιος κάνει ρεβεγιόν μέσα. :tooth::tooth::tooth:

εντωμεταξύ ο μπροεδρας δεν το εκτίμησε ότι τον σεβάστηκα και το έκοψα απότομα όταν το γύρισε το τροπάρι σε ευχές . κριμας. επρεπε να συνεχίσω να ασελγώ στο κουφάρι του. ξέρεις όταν άρχισε τα τρολ μοουντ οφ και τα γλυψειματα (είσαι καλυτερος από τον άλλον κλπ) :coffee:
 

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
9.494
Κριτικές
2
Like
32.515
Πόντοι
6.236
Τοση ωρα σου πηρε για να γραψεις αυτη τη μαλακια ρε μπετοβλακα;:tooth:
Τρέμεις επειδή θα πάρεις τη wild card και θα είσαι υποψήφια στον τελικό, ε;
Όσο έπαιζε το γκρουπ σου, ήσουν κρυμμένη, μωρή κοτάρα. Μετά άρχισες να εκτίθεσαι.
Δεν πειράζει, ρούφα το αυγό σου τώρα.
 

karlotos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2023
Μηνύματα
423
Κριτικές
5
Like
1.218
Πόντοι
361

ΓΙΑΤΙ Η ΨΩΛΟΒΡΟΝΤΕΦΑ ΑΚΟΥΕΙ,ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ....​

ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ wild card​


1. @anon.
2. @BigMountain
3. @Boubookis
4. @daima703
5. @Hellraiser4Ever
6. @LION7
7. @karlotos
8. @RETRO
ANAΚΟΙΝΩΣΕΙΣ!!! τα γραφαμε καιρο τωρα....... ΚΑΜΙΑ εμπιστοσυνη στην σταλινικη προεδρια! οτι και αν κανετε δεν θα λυγισουμε.. θα συνεχισουμε με περισοτερο παθος τον αγωνα μας που ειναι ο ΜΑΛΑΚΑΣ @πολυζωης αυτη η μελατη μπαμια, σαν αλλο γερικο, χοντρο, λιπωδες ατι να καλπαση αγερωχο προς την κορυφη που του ανηκει....
ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ
ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ
ΚΑΤΩ Η ΣΤΑΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ
Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ @πολυζωης
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΝΑΣΚΟΠΟΗΣΗ ΦΑΣΗΣ ΟΜΙΛΩΝ
Το Champions League άλλαξε τρόπο διεξαγωγής, δεν υπάρχει λόγος γιατί να μην κάνει το ίδιο και ο διαγωνισμός για το Mr. Mαλάκα. Η ΨΩΛΟΒΡΟΝΤΕΦΑ με σεβασμό στην παράδοση ανέλαβε φέτος να αλλάξει τον τρόπο που διεξάγεται ο διαγωνισμός. Αν ο λαός εγκρίνει, θα συνεχίσουμε και του χρόνου.

Α' ΦΑΣΗ

Κατά την πρώτη φάση είχαμε 4 ομίλους όπου οι υποψήφιοι είχαν μπει με αλφαβητική σειρά. Από κάθε όμιλο προκρίνονται οι 4 πρώτοι. Ακολουθούν τα ονόματα για κάθε όμιλο.

ΟΜΙΛΟΣ Α' (όμιλος των δοκιμών)
Ψήφισαν: 211 (με διάρκεια ομίλου 4 μέρες)

@barock - 90 ψήφοι
@alex71 - 68
@Ακροατής - 67
@Annapurna - 64


ΟΜΙΛΟΣ Β' (όμιλος των πεθαμένων)
Ψήφισαν: 189 (3 μέρες)

@Jean Claude - 67
@Kalogero - 59
@John 100 - 54
@kachaplias - 53


ΟΜΙΛΟΣ Γ' (όμιλος του σασπένς)
Ψήφισαν: 179 (3 μέρες)

@papaphilips - 55
@kostakis27 - 52
@Maximilien - 51
@Νίπλης - 49


ΟΜΙΛΟΣ Δ' (όμιλος της μανούρας)
Ψήφισαν: 158 (3 μέρες)

@πολυζωης - 67
@tellystalone6969 - 63
@The Saint* - 58
@Zebu - 58


Οι 16 εκλεκτοί του κοινού θα μονομαχήσουν στην επόμενη φάση ξεκινώντας απο 0 ψήφους. Δε θα είναι όμως μόνοι τους....

Και τώρα μερικά στατιστικά:

Ρεκόρ ψήφων: barock - 90 (σε 4 μέρες)
Πρόκριση με λιγότερους ψήφους - Νίπλης (49)
Μικρότερη διαφορά στις θέσεις 1-4: Όμιλος Γ' (6 ψήφοι)
Μεγαλύτερη διαφορά στις θέσεις 1-4: Όμιλος Α' (26 ψήφοι)

Μπαναρισμένα προφίλ:
Jean Claude
Ακροατής

Δεν ασχολήθηκαν ούτε για πλάκα:
Alex71 (ψήφισε αλλά δεν έκανε δηλώσεις)
Kalogero
Kostakis27

Τα προκριματικά επεφύλαξαν πολλές συγκινήσεις, γέλιο, μίσος, μαδοπούτσι, τζόγο, ανατροπές.

Ακόμα όμως δεν είδατε τίποτα...
Ρε τύποι χαμηλό το επίπεδο, τώρα που μας βλέπω ούτε σα μαλάκες δε φτουράμε...
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.180
Κριτικές
2
Like
103.936
Πόντοι
16.131
ANAΚΟΙΝΩΣΕΙΣ!!! τα γραφαμε καιρο τωρα....... ΚΑΜΙΑ εμπιστοσυνη στην σταλινικη προεδρια! οτι και αν κανετε δεν θα λυγισουμε.. θα συνεχισουμε με περισοτερο παθος τον αγωνα μας που ειναι ο ΜΑΛΑΚΑΣ @πολυζωης αυτη η μελατη μπαμια, σαν αλλο γερικο, χοντρο, λιπωδες ατι να καλπαση αγερωχο προς την κορυφη που του ανηκει....
ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ
ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ
ΚΑΤΩ Η ΣΤΑΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ
Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ @πολυζωης
Άντε γαμησου μωρη κρητικιά Μπουτάνα υποπουστρίγκο
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Τρέμεις επειδή θα πάρεις τη wild card και θα είσαι υποψήφια στον τελικό, ε;
Όσο έπαιζε το γκρουπ σου, ήσουν κρυμμένη, μωρή κοτάρα. Μετά άρχισες να εκτίθεσαι.
Δεν πειράζει, ρούφα το αυγό σου τώρα.
Ρε καθυστερημενε τι να τρεμω;Αφου ηταν μαθηματικα βεβαιο οτι η παρεουλα σου και μια ψηφο να ειχα παρει θα με περναγε με το στανιο στην επομενη φαση!

Οπως ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι και στην επομενη φαση θα γινει ακριβως το ιδιο!

Εσυ τελικα καταλαβες ποσοι παιρνουν wild card ή απο τα πολλα ψωλοχυματα που εχεις καταπιει εχουν καει εντελως τα εγκεφαλικα σου κυτταρα;
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
καλα χριστουγεννα σε ολους ...

 

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
9.494
Κριτικές
2
Like
32.515
Πόντοι
6.236
Ρε καθυστερημενε τι να τρεμω;Αφου ηταν μαθηματικα βεβαιο οτι η παρεουλα σου και μια ψηφο να ειχα παρει θα με περναγε με το στανιο στην επομενη φαση!

Οπως ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι και στην επομενη φαση θα γινει ακριβως το ιδιο!

Εσυ τελικα καταλαβες ποσοι παιρνουν wild card ή απο τα πολλα ψωλοχυματα που εχεις καταπιει εχουν καει εντελως τα εγκεφαλικα σου κυτταρα;
Άντε ρε βλήμα, που ξέρεις και το "μαθηματικά βέβαιο"

Έχει πέσει θύμα πλεκτάνης η κοτάρα του Bou....ρε ουστ!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom