Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 338K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Αχ μωρε κακομοιρε....δεν με ειχε μπαναρει κανενας Αντισθενης.Ειχα ζητησει να μου διαγραψει τον προηγουμενο λογαριασμο και επανηλθα με καινουριο.

Πεοθηλασμους και γλυφοκωλια εκει που εφτυνες ξερεις μονο εσυ να κανεις καταθλιπτικε παππου οπως περυσι που περασες μια καλη γλυφοκωλαδα τον Στεκα και τον Σεσκουλα....:confused:


Καλά!

Αν δεν έγλυφες και το τριχωτό κωλαράκι του Ρετσίνωφ, ακόμα θα κλαιγόσουνα για να ξαναμπείς, κουραδόμαγκα. :coffee:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Καλά!

Αν δεν έγλυφες και το τριχωτό κωλαράκι του Ρετσίνωφ, ακόμα θα κλαιγόσουνα για να ξαναμπείς, κουραδόμαγκα. :coffee:
Αποφασισε μπαρμπα ποιανου το κωλο εγλειψα....:2funny:

Ετοιμασου για ρεβεγιον με τις καρεκλες και τα φυτα του σπιτιου σου καταθλιπτικε....:confused:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: RETRO

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Αχ μωρε κακομοιρε....δεν με ειχε μπαναρει κανενας Αντισθενης.Ειχα ζητησει να μου διαγραψει τον προηγουμενο λογαριασμο και επανηλθα με καινουριο.

Πεοθηλασμους και γλυφοκωλια εκει που εφτυνες ξερεις μονο εσυ να κανεις καταθλιπτικε παππου οπως περυσι που περασες μια καλη γλυφοκωλαδα τον Στεκα και τον Σεσκουλα....:confused:
Πότε λες τυπε; πέρυσι που τρέχαμε διαγωνισμό με πληρη συμμετοχή ένα μήνα και βάλε , και στο παρά ένα έφτιαξε δικό του γλυφωντας το στέκα γιατί έτσουξε η κωλοτρυπιδα του; :tooth::tooth::tooth:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:

2OGlhTx.gif
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Πότε λες τυπε; πέρυσι που τρέχαμε διαγωνισμό με πληρη συμμετοχή ένα μήνα και βάλε , και στο παρά ένα έφτιαξε δικό του γλυφωντας το στέκα γιατί έτσουξε η κωλοτρυπιδα του; :tooth::tooth::tooth:
Μεγαλη επιτυχια θυμαμαι ειχε ο διαγωνισμος...οπως αλλωστε ολα οσα εχει κανει στη ζωη του ο Μπροεδρος .:confused:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Αποφασισε μπαρμπα ποιανου το κωλο εγλειψα....:2funny:

Ετοιμασου για ρεβεγιον με τις καρεκλες και τα φυτα του σπιτιου σου καταθλιπτικε....:confused:

Γιατί αποκλείεις την παρτούζα; Άλλωστε στην κομπανία είστε πολύ ανοιχτόμυαλοι και προοδευτικοί. Μέχρι και με μπαϊσέξουαλ συνεργαζόσαστε.

Να τα γράφουμε αυτά, νεαρέ μου. :coffee:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Γιατί αποκλείεις την παρτούζα; Άλλωστε στην κομπανία είστε πολύ ανοιχτόμυαλοι και προοδευτικοί. Μέχρι και με μπαϊσέξουαλ συνεργαζόσαστε.

Να τα γράφουμε αυτά, νεαρέ μου. :coffee:
Τυπε οι γεροντοονειρωξεις σου που οδηγουνται με μαθηματικη ακριβεια σε κατρουλα στο γεροντοβρακακι σου με αφηνουν παγερα αδιαφορο....

Αστα αυτα και πετα μας φωτογραφιες με ρολογια με καρτες εγγυησης,κανα μπουκαλι ακριβο πιοτι για να φανει οτι εχεις νοημα υπαρξης στο ματαιο αυτο κοσμο!!!:confused:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Τυπε οι γεροντοονειρωξεις σου που οδηγουνται με μαθηματικη ακριβεια σε κατρουλα στο γεροντοβρακακι σου με αφηνουν παγερα αδιαφορο....

Αστα αυτα και πετα μας φωτογραφιες με ρολογια με καρτες εγγυησης,κανα μπουκαλι ακριβο πιοτι για να φανει οτι εχεις νοημα υπαρξης στο ματαιο αυτο κοσμο!!!:confused:

Πολύ ασυνήθιστο! Και το γράφετε μόνο για 124η φορά. Πώς τα σκέφτεστε έτσι ρε θηρίο; Πρέπει να είστε τέρας μορφώσεως!
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Πολύ ασυνήθιστο! Και το γράφετε μόνο για 124η φορά. Πώς τα σκέφτεστε έτσι ρε θηρίο; Πρέπει να είστε τέρας μορφώσεως!
Περυσι εκανες παραμονη Πρωτοχρονιας εδω μεσα παρεα με εναν Αλβανο αμορφωτο και εναν Τραβελογαμημενο ψεκα....φετος θα κανεις με ενα παρανυφακι που βαζει μελιντζανες στο κωλο του και εναν μαιντανο.:wanker:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom