Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Κατσε τωρα γιατι εχουν ανακαλυψει ενα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ "αστειο" με τον μπαροκ και τα στραπ ον(στραπατσαδα το κανει ακομα πιο αστειο) και μπορει να μην εχουν χρονο για να σε βγαλουν και εσενα γκει!!!
Εντωμεταξυ ολοι μας μα ολοι μας εδω μεσα εχουμε καποια στιγμη συναναστραφει με ομοφυλοφιλους ανθρωπους και οσοι κανουν τους σημαιοφορους της αντριλας εδω μεσα δεν εχουν ουτε το μισο αρχιδι για να μιλησουν ετσι μπροστα σε αυτους..που μπορει να ειναι συνεργατες τους,συγγενεις τους κτλ..
Τον έχεις φάει κιόλας;

Άνοιξε μας τη καρδιά σου...:confused:
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
ελα μπιρλα προστάτη της κλαουντιας, έλα μπανάνα. από το μυαλό μας το βγάλαμε. :tooth::tooth::tooth: από το μυαλό μας το βγάλαμε το αστείο. μην νομίζεις ότι ο τεας εννουσα κάτι άλλο με το στραπ (κενό) ατσαδα. και μην νομίζεις ότι ο κλαουντιας εννοούσε κάτι άλλο όταν έγραφε μόνο από τα χεράκια σου κουμπάρα . :tooth::tooth::tooth:

μη το πιστεύεις φωτοσοπ είναι…
 

Συνημμένα

  • IMG_1464.jpeg
    IMG_1464.jpeg
    42 KB · Εμφανίσεις: 32

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Δεν είπα ότι δεν συμφωνώ Μπροεδρε... ειπα ότι είτε με φανερή είτε με κρυφή μαζεύεις τα ψηφουλακια όπως ο σκίουρος τα κάστανα.

Η μαλακια που σε δέρνει έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο...
θα εχει μηδενισμο αποψε...?
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Δεν είπα ότι δεν συμφωνώ Μπροεδρε... ειπα ότι είτε με φανερή είτε με κρυφή μαζεύεις τα ψηφουλακια όπως ο σκίουρος τα κάστανα.

Η μαλακια που σε δέρνει έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο...

Αυτό το "Μπρόεδρε" πάλι! Πως το σκεφτήκατε; Πολύ εμπνευσμένο!

Δικό σας ή του μπαγλαμά;
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
ελα μπιρλα προστάτη της κλαουντιας, έλα μπανάνα. από το μυαλό μας το βγάλαμε. :tooth::tooth::tooth: από το μυαλό μας το βγάλαμε το αστείο. μην νομίζεις ότι ο τεας εννουσα κάτι άλλο με το στραπ (κενό) ατσαδα. και μην νομίζεις ότι ο κλαουντιας εννοούσε κάτι άλλο όταν έγραφε μόνο από τα χεράκια σου κουμπάρα . :tooth::tooth::tooth:

μη το πιστεύεις φωτοσοπ είναι…
Επειδη βλεπω εισαι σιχαμενος και διαβαλεις συμπαθεστατο παρανυφακι να βαλω και εγω το δικο μου φωτοσοπ....

1702666373107.png
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Σήμερα προβλέπω πεοθηλασμο Αντισθένη για αλλοίωση ψηφοφορίας...

Ε!

Για να το γράφετε εσείς, όλο και κάποια εμπειρία θα έχετε από πεοθηλασμό Αντισθένη (για να σας ξεμπανάρει). :coffee:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.080
Πόντοι
39.911

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
ΜΠΙΡΛΑ ΓΚΕΗ ΦΡΕΝΤΛΥ έλα ξεροχυσε πολιτική ορθότητα ο μπροεδρας. :tooth::tooth::tooth:

εδώ ασκεί ο λέλος μπαη το νόμιμο δικαίωμα ψηφου


και εδώ ο μπροεδρας ρίχνει φαλλοκρατικό αντί γκεη δηλητήριο :tooth:




στηρίζω κατάθεση ψυχής σου:wanker::wanker::wanker:

Εντωμεταξυ ολοι μας μα ολοι μας εδω μεσα εχουμε καποια στιγμη συναναστραφει με ομοφυλοφιλους ανθρωπους και οσοι κανουν τους σημαιοφορους της αντριλας εδω μεσα δεν εχουν ουτε το μισο αρχιδι για να μιλησουν ετσι μπροστα σε αυτους..που μπορει να ειναι συνεργατες τους,συγγενεις τους κτλ..


κανε λογκ αουτ και ξαναέλα :tooth::tooth::tooth:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Ε!

Για να το γράφετε εσείς, όλο και κάποια εμπειρία θα έχετε από πεοθηλασμό Αντισθένη (για να σας ξεμπανάρει). :coffee:
Αχ μωρε κακομοιρε....δεν με ειχε μπαναρει κανενας Αντισθενης.Ειχα ζητησει να μου διαγραψει τον προηγουμενο λογαριασμο και επανηλθα με καινουριο.

Πεοθηλασμους και γλυφοκωλια εκει που εφτυνες ξερεις μονο εσυ να κανεις καταθλιπτικε παππου οπως περυσι που περασες μια καλη γλυφοκωλαδα τον Στεκα και τον Σεσκουλα....:confused:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Αρχισε να σπαει παλι ο Μπροεδρος....προβλεπω συντομα να κοπει ο πληθυντικος ευγενειας και να αρχιζουν τα γαμωσταυριδια.:wanker:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom