Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
δεν χρειαζεται τυπε , τωρα μπορει ο τελικος να γινει με κρυφη ψηφοφορια :tooth::tooth::tooth:

Παντως με την φανερη ολα τα μουνακια κοτεψαν .. μονο οι πρωτοι μαλάκες που πηγαν και καρφωσαν απο συνηθεια και τελικα ξεβρακωθηκαν

ΥΓ ΒΑΣΙΛΟΦΡΩΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΕΩ ΓΑΜΙΟΛΑ
Εσενα μια φορα την ανακοινωσα δημοσιως πριν καν την ριξω :zfuck:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.326
Like
117.551
Πόντοι
16.631
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
....οχι μαγκα μου, δεν ειναι χαβαλες, το ξερεις κ το κατανοεις! Χαβαλες θα ηταν αν γινοταν με το παρεακι του ο καθενας, οχι δημοσια (κρεμασμα στα μανταλακια) οπου σε βλεπουν χιλιαδες μελη κ αλλοι τοσοι επισκεπτες οπου σχηματιζουν εικονα για τον καθενα μας! Προσωπικα το δεχτηκα χαριν της πλακας κ του χιουμουρ αλλα να γινοταν επι ισοις οροις και οχι κατα τις διαθεσεις κ συμφεροντα ορισμενων! Η φανερη ψηφοφορια (κατ'εξαιρεση) ειναι ξεκαθαρη αβαντα, αποτρεπωντας πολλους να εκδηλωθουν ψηφιζοντας, για να μην πληγουν καποια προφιλ που το παιζουν "σπουδαιοι".
Τεσπα, ισως κ στην τελικη να το βλεπω λαθος κ κακως ασχολουμαι!
:hi:

Όλο το μαδοπούτσι συμβαίνει γιατί όλοι αυτοί που βλέπετε να μυξοκλαίνε και να εξαπολύουν τα βέλη τους, είχαν αρχίσει να ετοιμάζουν κλώνους από την έναρξη του διαγωνισμού για να ψηφίσουν την κατάλληλη ώρα, και τώρα έμειναν με τους κλώνους στο χέρι.

Αυτά και Καλά Χριστούγεννα.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.616
Κριτικές
32
Like
47.364
Πόντοι
19.321

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
εγω θα κανω προεκλογικο αγωνα ΥΠΕΡ του στον επομενο γυρο και θα τον ψηφισω κιολας
ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ:coffee:
τραινο θα τον παμε, σιγουρα τετραδα θα μπει, δεν ξερω για παραπανω εχει να αντιμετωπισει μεγαθηρια Μπαροκ Λακης... αλλα τον πιστευω
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.326
Like
117.551
Πόντοι
16.631
Εγγρ.
9 Σεπ 2021
Μηνύματα
4.308
Like
12.013
Πόντοι
3.506

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.844
Πόντοι
28.246
Και μιας και το γκρουπ ξεκινησε με νησιώτικα, ας συνεχισουμε στο ιδιο ρεπερτοριο.

 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
234
Like
61.924
Πόντοι
40.703

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.499
Κριτικές
54
Like
79.425
Πόντοι
23.656
Όλο το μαδοπούτσι συμβαίνει γιατί όλοι αυτοί που βλέπετε να μυξοκλαίνε και να εξαπολύουν τα βέλη τους, είχαν αρχίσει να ετοιμάζουν κλώνους από την έναρξη του διαγωνισμού για να ψηφίσουν την κατάλληλη ώρα, και τώρα έμειναν με τους κλώνους στο χέρι.

Αυτά και Καλά Χριστούγεννα.
....επεα πτεροεντα νομιζω εφοσον δν ειχαν επισημανθει απο την αρχη οι προβληματισμοι κ οι υποψιες.
Το προβλημα ειναι οτι κρινατε να πραξετε εναντιων των κλωνων οταν εφτασε η δικης σας σειρα για κριση και οχι νωριτερα! Για την δικη μας σειρα να υποθεσω δεν σας πειραξε??
:hi:
ΥΓ. επισης καλες γιορτες σε ολους.
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
βλέπουν καλά τα μάτια μου ; ένας φίλος ήρθε από τα παλιά . :wanker::wanker::wanker::tooth::tooth::tooth: αλεξ που σαι ρε μαν; ακόμα ζωντανός αρτιμελής;
 

Συνημμένα

  • IMG_1459.jpeg
    IMG_1459.jpeg
    156,6 KB · Εμφανίσεις: 19

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.251
Κριτικές
11
Like
23.169
Πόντοι
6.246
Τι παίζει εδώ; Μαδοπουτσι; Μήπως επανέφερε η ΨΩΛΟΒΡΟΝΤΕΦΑ το πολεμικό κλίμα που όλοι μέσα σας λαχταρουσατε όπως ο Άντζελο λαχταρα το ταλαγανι; Είναι καλός ο πατερουλης τώρα; Σας εδωσε σασπένς και θέαμα μήπως; Αλλά έτσι είναι , στη ζωή δύο εμπειριες θα βιωσεις σίγουρα. Την αχαριστία και το θάνατο.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.489
Like
15.958
Πόντοι
3.556
Να κάνω μια παρέμβαση για να βοηθήσω τα μέλη που μπήκαν τώρα τελευταία.
ΨΗΦΟ στον πούστη τελησταλόνε, την αξίζει πραγματικά.
Μη δούμε άντρα να συχνάζει σε μπουρδελα με τραβελους ,αμέσως πουστησ
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.185
Κριτικές
2
Like
103.981
Πόντοι
16.131
εχουμε και αλλες υποχρεωσεις κοραξ δεν ειμαι ναυαγιο οπως εσυ να ξημεροβραδιαζομαι εδω μεσα.. βρηκες καμια αλλη να το παιξεις νταβατζακος η σε χεσανε ολες?
Βρήκα εσένα
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
βλέπουν καλά τα μάτια μου ; ένας φίλος ήρθε από τα παλιά . :wanker::wanker::wanker::tooth::tooth::tooth: αλεξ που σαι ρε μαν; ακόμα ζωντανός αρτιμελής;
Μπορει να ειναι ο Κολομβιανος που διαχειριζεται πλεον το νικ
Μιας και σε ψηφισε,μηπως εχεις θεματα με Κολομβιανα Καρτελ τυπε?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom