Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.499
Πόντοι
6.256
Ο cretan336 γιατί τρώει τέτοια κωλοπιλάλα ... να κρατήσει κρυφό ότι είναι ο Lefteris38 ;;;

Έχει κανείς αμφιβολία ;;;

Να βάλω ψηφοφορία ;;;
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
ρε λευτέρη κρίμα είναι. μη τσακώνεστε. εδώ μια παρέα είμαστε :grouphug:
Μαλακα!!!:2funny:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Όχι, δεν καταλαβαίνω...
Δεν πειραζει τυπε...καλο ειναι που δεν καταλαβαινεις γιατι δειχνει οτι δεν εισαι μεσα στα σκατα.
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356
ρε λευτέρη κρίμα είναι. μη τσακώνεστε. εδώ μια παρέα είμαστε :grouphug:
Τύπε, μπορεί να τσίμπησες το ψηφαλάκι αλλά θα σε παρακαλέσω να μην με αποκαλείς Λευτέρη.
Ελευθέριο μάλιστα :coffee:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Μπορείς να μου γράψεις δημόσια ...

ποιά λύμματα με ψηφίζουν ;
Barock , Saint , Saul σίγουροι ....

ποιοί άλλοι ;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Όχι ρε.
Να του κάνω τέτοια χάρη ;
Να αποκτήσει νόημα η αποτυχία του ;;
Ελα βλαμμενε, καμαρωσε και ειναι μονο η αρχη

IMG_5806.png
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.499
Πόντοι
6.256
Ξεροχυνω με φανερη ψοφοφορια....σαν τον φανεροπουστα τον Μπαροκ ενα πραμα.:confused:
Μεγάλη διαφάνεια τυπάρα.
Αμφιβάλεις;

Δεν είναι αξιοκρατικές και ισότιμες οι ψηφοφορίες στους 4 ομίλους ;;;
Δεν πιστεύω να πεις καμιά μαλακία, ότι υπάρχει τσατσιά ;
Δεν θα μου προκαλούσε έκπληξη .

Εδώ άλλα μουνόπανα γράφαν ότι έγινε νοθεία στις εκλογές του 1961.
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546
Σύντροφε!

Δεν επιθυμώ να ταράξω τη γαλήνη σας...

Αλλά άρχισε η ψηφοφορία για το Δ΄ γκρούπ. :coffee:
Κανονικά θα έπρεπε να μας έρχετε ειδοποίηση στο κινητό ότι κλείνει ο χ γύρος και αρχίζει ο επόμενος, και όχι να ξημερωβραδιαζόμαστε και να είμαστε παρόντες 24/7. Για αυτή τη απερισκεψία σας, τσιμπήστε μια ψήφο (εμπιστοσύνης).
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Ο cretan336 γιατί τρώει τέτοια κωλοπιλάλα ... να κρατήσει κρυφό ότι είναι ο Lefteris38 ;;;

Έχει κανείς αμφιβολία ;;;

Να βάλω ψηφοφορία ;;;

Ποιος την χαρη σου , εχεις και παρανυφακι στην παρέα

*Επιβεβαιωμένα αποτελεσματα ΝιπληςLogic
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
με ψήφισε το παρανυφάκι. μου τη φύλαγε. :undecided:


ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ @barock αφού ξέρω ότι διαβάζεις έλα στη παρέα μας. τα παιδιά ειμαστε :wanker::wanker::wanker:
Ανοιξε Κλαουντια....απο την επιτροπη σκουπιδιασματος ειμαστε!!!:alivedick:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.499
Πόντοι
6.256
Νιπλή ... λέγε πόσοι κλώνοι με ψηφίζουν ;;;

Ο μαο τσε τουνγκ
ο τσανκ κάι σέκ

ο φαράγγι του βίκου
ο γαϊδουρανήφορος λέσβου

και άλλα διάσημα μέλη , που ξεκάθαρα ... δεν είναι κλώνοι ....
με ψήφισαν ή όχι ακόμη ;;;

επίσης μην ξεχνάμε το ζουμπά τον κοντοπίθαρο
τους μουργόλυκους 1,2,3,4
τη μάτζικα ντε σπελ

το σεραφίνο και άλλους !
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Εντωμεταξυ, μολις τελειωσε ο ομιλος του αρχιδελλ και καπακι του μπουλη του αρχιμασωνου, εκφανιστηκε για μανουρα ολο το αδελφατο. Καλως ηρθατε κοριτσια, να σας τραταρουμε ενα κουμ κουατ μια τσιτσιμπυρα, μια στραπατσαδα, κατιτις…..
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Εντωμεταξυ, μολις τελειωσε ο ομιλος του αρχιδελλ και καπακι του μπουλη του αρχιμασωνου, εκφανιστηκε για μανουρα ολο το αδελφατο. Καλως ηρθατε κοριτσια, να σας τραταρουμε ενα κουμ κουατ μια τσιτσιμπυρα, μια στραπατσαδα, κατιτις…..
από αυτή που σου κέρασε ο τεας ο κουμπάρος σου;;;; :new_shocked::new_shocked::new_shocked::tooth::tooth::tooth::tooth: ρε μαλακα . που πας. εμάς βρήκες να ξανοιχτείς;
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Ρε παιδιά, ο The Saint είναι πετυχημε΄νος δικηγόρος και έχει αγγλικό χιούμορ.

Επίσης , τρώει στην Πανόρμου τα καλύτερα πείνιρλί

og-Peinirli17_web-1200x630.jpg


Peinirli24_web-610x762.jpg




Απλά ο Τέλης Σταλόνε έχει θυμώσει από το αγγλικό χιούμορ του The Saint

ο The Saint, είναι διασκεδαστικός, και όχι βαρετός
όπως ο John 100 που προκαλεί νύστα :confused:

Τέλη, μην παίρνεις τοις μετρητοίς αυτά που γράφει ο The Saint
Στην πραγματική ζωή , ο The Saint είναι ευχάριστος,
και επειδή σαν δικηγόρος δεν επιτρέπεται να κράξει κόσμο
στην πραγματική ζωή, τα χώνει στο Ιντερνέτ ανώνυμα !

Ο John 100 , στην πραγματική ζωή, θα σε βάλει να πιεις αλκοόλ
με το ζόρι, και να ξοδε΄ψεις τα χρήματα σου σε
απατεώνισσες έσκορτ !

:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom