Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Σε θελω παραμονες και ανημερα Χριστουγεννων και Πρωτοχρονιας να εισαι εδω μεσα μαζι με τα γεροντοναυαγια σου να φαντασιωνεσαι οτι εισαι προεδρος επιτροπων και οτι εχεις εκπροσωπους τυπου και εφορους!!!:wanker:
Όλο και κάτι θα κάνω για να ικανοποιήσω τα δίκαια αιτήματα, του λαού.

Τα πάντα για το μαδοπούτσι την κομμούνα, σύντροφε.
 
Τελευταία τροποποίηση:

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
με βγαζεις απο τα ρουχα μου μεσιε ....troybakhs το λες και σηκωνεσαι ορθιος ...και ελυψα 15 μερουλες και τωρα διαβαζω για μελομακαρονα ...τι στο διαλα πάθατε:coffee:
τρουμπακης λες και κλαις καημενη σπιτονοικοκυρα
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.080
Πόντοι
39.911
Αυτοί φταίνε που με μια μικρή παρατυπία θα ήσουν δυνατός για την κούρσα
ΚΑΝΈΝΑΣ δεν με ψήφισε τύπε :coffee:

Και αυτοί οι 30-35 ψήφοι που πήρα ήταν bonus της επιτροπής απλά για να έχει ενδιαφέρον το group b :coffee:

Από έγκυρες πηγές :coffee:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.185
Κριτικές
2
Like
103.981
Πόντοι
16.131
ΚΑΝΈΝΑΣ δεν με ψήφισε τύπε :coffee:

Και αυτοί οι 30-35 ψήφοι που πήρα ήταν bonus της επιτροπής απλά για να έχει ενδιαφέρον το group b :coffee:

Από έγκυρες πηγές :coffee:
Εγώ το είπα ήσουν ο λαγός για να τρέχει η κούρσα
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Εχει γινει μουλτιλινγκουαλ ο διαγωνισμος :rockon:
:headbaning1::headbaning1::headbaning1::headbaning1::headbaning1:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
τυπε γαμαει το νέο νήμα μνήμα του τύπου . ξεροχυνω :wanker::wanker::wanker: έχουν πάρει πολύ σοβαρά το ρόλο τους . :bigdick::bigdick::bigdick: ο άλλος χτες ο εκπρόσωπος τύπου έβγαινε και έκανε απολογία και έγραφε κατι δεσμεύομαι κλπ:tooth::tooth::tooth:

μιλάμε εντερ δε μάτριξ η φάση

Εσύ σύντροφε μην ξεχάσεις να μπεις ξημερώματα Χριστουγέννων με την τσίμπλα στο μάτι και τις κατουροκάβλες, (όπως και πέρυσι) να ελέγξεις ποια ναυάγια είναι συνδεδεμένα για το αναφέρεις στις φιλενάδες σου.
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.573
Κριτικές
14
Like
17.040
το μουνι και το χταποδι οσο το χτυπας απλωνει....αει και γαμησουτωρα σε βαρεθηκα
απεχεις ..θελεις λιγο φαρμακακι ακομα και θα εισαι περδικι ...η γαργαρα βοηθαει ...εδω θα ειμαι διπλα σου μεχρι να στανιαρεις:coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom