Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
και διαπλεκομενοι ξεχασεςαληταριες....παρακρατικοι.....εγκαθετοι του μουλου μητσοτακη

και διαπλεκομενοι αλητες ....αυτο το ξεχασααληταριες....παρακρατικοι.....εγκαθετοι του μουλου μητσοτακη
Τωρα μαλιστα!!και διαπλεκομενοι αλητες ....αυτο το ξεχασα
Ειναι Κυριακη και εχουμε μνημοσυναΤο λες και κοιμητηριο...![]()
ε ναι.....αληθειες που πονανε αλλα ΑΛΗΘΕΙΕΣΤο λες και κοιμητηριο...![]()
Και εσύ με τον γιό του ΔρακουμέλΠάντα δεξιά....


Ειναι Κυριακη και εχουμε μνημοσυνα
Κυριοι είστε σε καταστολη ...ε ναι.....αληθειες που πονανε αλλα ΑΛΗΘΕΙΕΣ

τυπε γαμαει το νέο νήμα μνήμα του τύπου . ξεροχυνωΣε θελω παραμονες και ανημερα Χριστουγεννων και Πρωτοχρονιας να εισαι εδω μεσα μαζι με τα γεροντοναυαγια σου να φαντασιωνεσαι οτι εισαι προεδρος επιτροπων και οτι εχεις εκπροσωπους τυπου και εφορους!!!![]()


έχουν πάρει πολύ σοβαρά το ρόλο τους . 

ο άλλος χτες ο εκπρόσωπος τύπου έβγαινε και έκανε απολογία και έγραφε κατι δεσμεύομαι κλπ


Νομίζεις απόσυνδεμένοι είναι και έρχεται όπου να ναι ι μπαμπούλας με της μεζουρεςΚυριοι είστε σε καταστολη ...![]()
γιατι ρε τυπε?Κυριοι είστε σε καταστολη ...![]()
Δεν σου φτανει που τσιμπησες το "Κυριος"?γιατι ρε τυπε?![]()
Μηπως να μας εβαζες καμια σεξυ φωτο σουΚυριοι είστε σε καταστολη ...![]()
ωπ....μαλακιαΔεν σου φτανει που τσιμπησες το "Κυριος"?
Αυτοί φταίνε που με μια μικρή παρατυπία θα ήσουν δυνατός για την κούρσαΤο πιο αμφίρροπο γκρουπ![]()
Στο επομενο να δειςΤο πιο αμφίρροπο γκρουπ![]()
με βγαζεις απο τα ρουχα μου μεσιε ....troybakhs το λες και σηκωνεσαι ορθιος ...και ελυψα 15 μερουλες και τωρα διαβαζω για μελομακαρονα ...τι στο διαλα πάθατεγιατι ρε τυπε?![]()

δεν θα χωρανε τα κιλομπαιτΜηπως να μας εβαζες καμια σεξυ φωτο σου
να ξυπνησουμε