Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
Δεν βγάζω άκρη με εσάς κύριοι.

θα νιωσεις την οργη του ΚΑΠΟΙΑ στιγμη να ξερεις

θα τον περιμενω στην Κολασηθα νιωσεις την οργη του ΚΑΠΟΙΑ στιγμη να ξερεις![]()

Προσέχετε ολίγον με τον ανιψιό του κ.@blizardeye
Φίλε μου όσες ψήφους πήρες σε 3ημερες εδώ τους πήραν σε 3 ώρες..

Kατι μου λέει πως κάποιοι έχουν λερώσει το βρακάκι τους ήδη.Πάντως οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στους κλασικούς μαλάκες ότι έδειξαν ανωτερότητα, και κρύφτηκαν σε μικρής επισκεψιμότητας νήματα ούτως ώστε να μην τους βλέπει και να τους διαβάζει κανείς, για να αφήσουν τα νέα ταλέντα να κάνουν παιχνίδι.![]()

Τι ψήφισες;ψηφισα πριν λιγο![]()

Kατι μου λέει πως κάποιοι έχουν λερώσει το βρακάκι τους ήδη.![]()
Για το Γιάγκο Δράκο σου λέω σύντροφε, ποσό πιο ξεκάθαρα.Τι εννοείςΒίρνασύντροφε; Μίλα ξεκάθαρα.
Άγιε μόνο εγώ εκτέθηκα με συνεχή παρουσία εν μέσω αγώνα.Πάντως οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στους κλασικούς μαλάκες ότι έδειξαν ανωτερότητα, και κρύφτηκαν σε μικρής επισκεψιμότητας νήματα ούτως ώστε να μην τους βλέπει και να τους διαβάζει κανείς, για να αφήσουν τα νέα ταλέντα να κάνουν παιχνίδι.![]()
Εμένα με βγάζεις στην απέξω συνάδελφε;;Άγιε μόνο εγώ εκτέθηκα με συνεχή παρουσία εν μέσω αγώνα.
Λουλούδες οι άλλοι σε λέω![]()
Να με συγχωρατε αλλα δινω τον αγωνα μου ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!!!!!!!!Άγιε μόνο εγώ εκτέθηκα με συνεχή παρουσία εν μέσω αγώνα.
Λουλούδες οι άλλοι σε λέω![]()
Όχι ότι ασχολούμαι με αυτά, αλλά να...Άγιε μόνο εγώ εκτέθηκα με συνεχή παρουσία εν μέσω αγώνα.
Λουλούδες οι άλλοι σε λέω![]()

Δεν το ηξερα. Δηλωνω συγκινημενος.Παραβιάζετε ανοιχτές θύρες, σύντροφε Ζεμπού. Έχουμε ήδη ανακοινώσει ότι θα τρέξει από Ιανουάριο με εντεταλμένο Γ.Γ. τον σύντροφο @rodriguez96 .![]()
Α ναι κι εσύ...Εμένα με βγάζεις στην απέξω συνάδελφε;;
Γιατι εγω τι κανω ρε ΜΟΥΝΙΚΑΚΑ?Να με συγχωρατε αλλα δινω τον αγωνα μου ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!!!!!!!!