Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 335K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.492
Κριτικές
11
Like
11.966
Πόντοι
4.546
Εμένα μου κάνει εντύπωση γιατί ο Πάπιας έχει μόνο 40 ψήφους?
Ένα κάρο μαλακίες περί Ντονάλτειας μεθόδου, βρίζει κόσμο, συνομιλεί με leader και ακροατή
αλλά ο κόσμος ξεχνάει.

ε γιατι τον ξεχασανε ηδη τυπε...δεν ηταν δα και σαββιδης η καπαμαρου...

εδω ξεχασαν τον πουσι βαγκον
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.358
Πόντοι
19.321
ε γιατι τον ξεχασανε ηδη τυπε...δεν ηταν δα και σαββιδης η καπαμαρου...

εδω ξεχασαν τον πουσι βαγκον
Ο μουνοβαγόνης όντως υπέρτατος μαλάκας, αλλά αυτό που λες τον ξέχασαν :confused:
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Ο μουνοβαγόνης όντως υπέρτατος μαλάκας, αλλά αυτό που λες τον ξέχασαν :confused:
Ήταν ένα δυνατό ταλέντο που στην πορεία τραυματίστηκε και δεν έκανε καριέρα. Σαν τον Χάρι τον Κιουελ ένα πράγμα.

Όταν υπάρχει Ζαν Κλο , ο πρώτος διδάξας ένας μετεωρίτης του εξαμήνου δε μπορεί να κάνει τη διαφορά
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.358
Πόντοι
19.321
Τέλος πάντων δεν πρέπει να επηρεάζω τους ψηφοφόρους,
αλλά σαν επίτροπος πρέπει να ενημερώνω, καμαρώστε μαλακία :coffee:
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Τέλος πάντων δεν πρέπει να επηρεάζω τους ψηφοφόρους,
αλλά σαν επίτροπος πρέπει να ενημερώνω, καμαρώστε μαλακία :coffee:
Εγώ γούσταρα με αυτά που έλεγε ο πάπιας

Σκληρός ταπεινωτης και αδέκαστος τιμωρός των τσουλων
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.284
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
:tooth::tooth::tooth:
και να με ψηφιζες καπτεν δεν θα με πειραζε :grin:
ο καπτεν ειναι αυτο που λεμε ανθρωπος ποιοτητας
οσο για τον τερλεγκα που βαζω
ειναι απο την εποχη που εκανα εκπαιδευση σε μοναστηρι σαολιν
μας εβαζαν τερλεκα 20 ωρες το 24ωρο για αντοχη στον πονο
και μου μεινε συνηθεια:confused:
:cheesy::buck2::P
 
Εγγρ.
9 Σεπ 2021
Μηνύματα
4.308
Like
12.013
Πόντοι
3.506
Μπα τίποτα, μουλάρι ο Αστραχάν δεν περπατάει :confused:
Γρουσουζηδες
σαραντοποδαροι :2funny:
θα με ματιασετε και θα τσιμπισω κανενα ξωφαλτσο απο το πουθενα
ζηλευετε που μαζι με τον αρχηγο της αξιωματικης αντιπολιτευσης των παππουληδων ειμαστε τελευταια θεση
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.358
Πόντοι
19.321
Γρουσουζηδες
σαραντοποδαροι :2funny:
θα με ματιασετε και θα τσιμπισω κανενα ξωφαλτσο απο το πουθενα
ζηλευετε που μαζι με τον αρχηγο της αξιωματικης αντιπολιτευσης των παππουληδων ειμαστε τελευταια θεση
Μπα ούτε αυτόν τον ψήφισα :confused:
μάλλον σας έβαλε η επιτροπή για να υπάρξει διάλογος :coffee:
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.358
Πόντοι
19.321
Γρουσουζηδες
σαραντοποδαροι :2funny:
θα με ματιασετε και θα τσιμπισω κανενα ξωφαλτσο απο το πουθενα
ζηλευετε που μαζι με τον αρχηγο της αξιωματικης αντιπολιτευσης των παππουληδων ειμαστε τελευταια θεση
Έκανα :sad2: που είσαστε στην τελευταία θέση, προσπαθήστε περισσότερο.
 
Εγγρ.
9 Σεπ 2021
Μηνύματα
4.308
Like
12.013
Πόντοι
3.506
Μπα ούτε αυτόν τον ψήφισα :confused:
μάλλον σας έβαλε η επιτροπή για να υπάρξει διάλογος :coffee:
Δεν μιλω αλλο - γιατι μπορει να επιβαρυνω τη θεση μου:grin:
παντως σαν κατοχος μονο 3 ψηφων
δινω τα συγχαρητήρια μου στην επιτροπη
και την αψογη
και την κρυσταλλινη διαδικασία της ψηφοφοριας
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Δεν μιλω αλλο - γιατι μπορει να επιβαρυνω τη θεση μου:grin:
παντως σαν κατοχος μονο 3 ψηφων
δινω τα συγχαρητήρια μου στην επιτροπη
και την αψογη
και την κρυσταλλινη διαδικασία της ψηφοφοριας
:smiling-face-with-heart-eyes:

Περάστε από τα γραφεία μας να πιούμε μια Βότκα.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.358
Πόντοι
19.321
Δεν μιλω αλλο - γιατι μπορει να επιβαρυνω τη θεση μου:grin:
παντως σαν κατοχος μονο 3 ψηφων
δινω τα συγχαρητήρια μου στην επιτροπη
και την αψογη
και την κρυσταλλινη διαδικασία της ψηφοφοριας
Να τα λέμε και αυτά
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
αναστασιου.jpg
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.251
Κριτικές
11
Like
23.168
Πόντοι
6.246
Η δεύτερη μέρα του δεύτερου ομίλου ολοκληρώθηκε.

Ο συριζαίος εκδικητής, ο Πατρινός εραστής συνεχίζει να προηγείται ,από ότι φαίνεται όμως οι οπαδοί του έχουν επαναπαυτεί στις δάφνες του. Πήρε 60 ψήφους, δεν πάει για να σπάσει το ρεκόρ του barock από ότι φαίνεται.
Ο last entry - φωτιά ακολουθεί με 52 ψήφους, λέτε να αρπάξει και την πρωτιά ο jomarka;
Λίγο πιο πίσω με 51 ψήφους, ο γκουρού της πληροφορικής Kalogero.
Στην τέταρτη θέση ο Kachaplias που έχει περάσει το John100 η μάχη όμως μεταξύ τους είναι πολύ σκληρή με το προβάδισμα να αλλάζει συνεχώς χέρια. Θα σπάσουν καρδιές!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom