Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Another Freak

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2024
Μηνύματα
547
Like
1.059
Πόντοι
206
Είσαι κολλητός πάνω απ'όλα.
Μια μέρα θα σε πάρω σε δεξια συγκέντρωση
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Να ακούσεις ντόρα
Μητσοτακη ψήφισα στις προηγούμενες εκλογές μπρο
Οπου φυσαει ο ανεμος ειμαι
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.251
Κριτικές
11
Like
23.168
Πόντοι
6.246
η διοργανώτρια αρχή αφουγκράζεται τα προβλήματα του λαού και έτσι μειώνεται ο χρόνος ψηφοφορίας για την κάθε φάση.
Σε 7 ώρες και κάτι κλείνουν οι κάλπες για το Β' όμιλο και ξεκινά ο Γ' όμιλος. Οι φήμες για επιστροφή του Ζαν Κλωντ στο φόρουμ, δεν άλλαξαν δραματικά τις ψήφους του και έτσι τώρα κοντεύει να τον περάσει το άλλο παθητικό στοιχείο ο Καλόγερος. Ο Τζομάρκα δείχνει να κρατά την τρίτη θέση στον όμιλο των "πεθαμένων" ενώ ο Κατσαπλιάς δείχνει να προκρίνεται πετώντας έξω το Τζον100.
Μπορεί να αλλάξει κάτι μέσα στις επόμνες ώρες; Στο χέρι σου είναι ,ψήφισε και εσύ!
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.185
Κριτικές
2
Like
103.957
Πόντοι
16.131
η διοργανώτρια αρχή αφουγκράζεται τα προβλήματα του λαού και έτσι μειώνεται ο χρόνος ψηφοφορίας για την κάθε φάση.
Σε 7 ώρες και κάτι κλείνουν οι κάλπες για το Β' όμιλο και ξεκινά ο Γ' όμιλος. Οι φήμες για επιστροφή του Ζαν Κλωντ στο φόρουμ, δεν άλλαξαν δραματικά τις ψήφους του και έτσι τώρα κοντεύει να τον περάσει το άλλο παθητικό στοιχείο ο Καλόγερος. Ο Τζομάρκα δείχνει να κρατά την τρίτη θέση στον όμιλο των "πεθαμένων" ενώ ο Κατσαπλιάς δείχνει να προκρίνεται πετώντας έξω το Τζον100.
Μπορεί να αλλάξει κάτι μέσα στις επόμνες ώρες; Στο χέρι σου είναι ,ψήφισε και εσύ!
ο κατσαπλιας ειναι μαλλον το νεο πουλεν ...του το ειπα χθες οτι αν παραπονιεσαι πας τρενο για την τελικη φαση δεν ακουσε
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Το ευχάριστο είναι πως σοβαρεύτηκε η επιτροπή και τρέχει πιο γρήγορα τη διαδικασία.
Παρότι το πουλέν είναι στο Δ γκρουπ το απόγευμα αναμένεται Η ΣΦΑΓΗ :coffee::coffee::coffee:
Εσείς το πάτε φιρί φιρί να κερδίσετε δωρεάν συνεδρίες εργασιοθεραπείας σε Γεωργιανό σοβχόζ. :coffee:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356
Εσείς το πάτε φιρί φιρί να κερδίσετε δωρεάν συνεδρίες εργασιοθεραπείας σε Γεωργιανό σοβχόζ. :coffee:
Στην επόμενη ζωή να το συζητήσουμε γιατί δεν με βλέπω να προλαβαίνω σε αυτή :grin:
 

Elganador

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
232
Like
91.388
Πόντοι
42.528
καλές γιορτές παιδιά

ο γεροπιπακιας σας

IMG_6104.jpeg
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
η διοργανώτρια αρχή αφουγκράζεται τα προβλήματα του λαού και έτσι μειώνεται ο χρόνος ψηφοφορίας για την κάθε φάση.
Σε 7 ώρες και κάτι κλείνουν οι κάλπες για το Β' όμιλο και ξεκινά ο Γ' όμιλος. Οι φήμες για επιστροφή του Ζαν Κλωντ στο φόρουμ, δεν άλλαξαν δραματικά τις ψήφους του και έτσι τώρα κοντεύει να τον περάσει το άλλο παθητικό στοιχείο ο Καλόγερος. Ο Τζομάρκα δείχνει να κρατά την τρίτη θέση στον όμιλο των "πεθαμένων" ενώ ο Κατσαπλιάς δείχνει να προκρίνεται πετώντας έξω το Τζον100.
Μπορεί να αλλάξει κάτι μέσα στις επόμνες ώρες; Στο χέρι σου είναι ,ψήφισε και εσύ!
Δεν του δόθηκε χρόνος του ζαν, αιθέρας μπήκε, αιθέρας έφυγε...
Τα συμφέροντα πάντα τον χτυπούσαν.
Ωιμέ, ελλάς που τρως τα παιδιά σου...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Φοβούμαι πως οι αντμιν τον ζηλεύουν...
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.059
Πόντοι
39.911

Εσείς οι 34 κωλομπαράδες που με ψηφίσατε έχετε διορία έως Later today at 17:47 να αλλάξετε την ψήφο σας :coffee:



Όταν στέλνετε πμ και ζητάτε τηλέφωνα για Αννούλες , Ιωάννες κτλ είναι καλός ο dimigoallάκος ? :sopase:

Από δω και στο εξής θα παίρνετε τις αρχιδόμπαλες μου λοιπόν :coffee:

Ρε πάτε καλά ρε μαλάκες ρε μπρό ?
Θά περάσω και τον Donald τον duck :confused:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.185
Κριτικές
2
Like
103.957
Πόντοι
16.131

Εσείς οι 34 κωλομπαράδες που με ψηφίσατε έχετε διορία έως Later today at 17:47 να αλλάξετε την ψήφο σας :coffee:



Όταν στέλνετε πμ και ζητάτε τηλέφωνα για Αννούλες , Ιωάννες κτλ είναι καλός ο dimigoallάκος ? :sopase:

Από δω και στο εξής θα παίρνετε τις αρχιδόμπαλες μου λοιπόν :coffee:

Ρε πάτε καλά ρε μαλάκες ρε μπρό ?
Θά περάσω και τον Donald τον duck :confused:
φιλε βαλε αβαταρ την νταιζη να σταματησουν να σε ψηφιζουν
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.499
Κριτικές
54
Like
79.422
Πόντοι
23.656

Εσείς οι 34 κωλομπαράδες που με ψηφίσατε έχετε διορία έως Later today at 17:47 να αλλάξετε την ψήφο σας :coffee:



Όταν στέλνετε πμ και ζητάτε τηλέφωνα για Αννούλες , Ιωάννες κτλ είναι καλός ο dimigoallάκος ? :sopase:

Από δω και στο εξής θα παίρνετε τις αρχιδόμπαλες μου λοιπόν :coffee:

Ρε πάτε καλά ρε μαλάκες ρε μπρό ?
Θά περάσω και τον Donald τον duck :confused:
....εχεις Αννουλα απο Φαληρο?!?!?! Την ανταλλασω με Αννουλα απο Χαλανδρι :confused::confused::confused:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

Εσείς οι 34 κωλομπαράδες που με ψηφίσατε έχετε διορία έως Later today at 17:47 να αλλάξετε την ψήφο σας :coffee:



Όταν στέλνετε πμ και ζητάτε τηλέφωνα για Αννούλες , Ιωάννες κτλ είναι καλός ο dimigoallάκος ? :sopase:

Από δω και στο εξής θα παίρνετε τις αρχιδόμπαλες μου λοιπόν :coffee:

Ρε πάτε καλά ρε μαλάκες ρε μπρό ?
Θά περάσω και τον Donald τον duck :confused:
Τι να πω εγώ που του έτιξα στ'αυτια? :confused:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356

Εσείς οι 34 κωλομπαράδες που με ψηφίσατε έχετε διορία έως Later today at 17:47 να αλλάξετε την ψήφο σας :coffee:



Όταν στέλνετε πμ και ζητάτε τηλέφωνα για Αννούλες , Ιωάννες κτλ είναι καλός ο dimigoallάκος ? :sopase:

Από δω και στο εξής θα παίρνετε τις αρχιδόμπαλες μου λοιπόν :coffee:

Ρε πάτε καλά ρε μαλάκες ρε μπρό ?
Θά περάσω και τον Donald τον duck :confused:
Δυστυχώς όλοι οι Γαύροι είμεθα στοχοποιημένοι και έχουμε μαζέψει τα άντερα μας.
Αντέχουμε όμως :headbaning1::headbaning1::headbang2::headbang2::headbang2:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom