Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
Είπαμε Χωρίς δικαίωμα αλλαγής ψήφου
Σκεφτείτε πριν, μπορεί να φτιάξει κλώνο ο Βαντάμας ή μπορεί να ποστάρει ο Ανναπούρνας βυτιοφόρα,
ο διαγωνισμός θα έχει εκπλήξεις και ανατροπές.
Παραμένω σταθερός στις απόψεις μου.

Το μόνο που δεν ψήφισα τον Άλεξ καθώς μας έχει γράψει στα @@ του και δεν γράφει τίποτα αλλά ψηφίζει μουλωχτά. Αν ήμουν πρόεδρος της διοργάνωσης θα τον είχα μπανάρει από τις λίστες και θα του είχα αφαιρέσει το δικαίωμα ψήφου. :coffee:


Επίσης με την παρούσα επικοινωνία θα ήθελα να καταθέσω επίσημο αίτημα : ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΝΕΑΣ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΨΗΦΟ ώστε το αποτέλεσμα να είνα αντιπροσωπευτικό του λαού του μπου.κομ
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
δεν κατάφερε λέει ο άλλος να πείσει με σχεδόν 20 τα κατο μαλακια :tooth::tooth::tooth: ρε μαλεα νηματοθετη μπροεδρε άλλοι δέκα να στη καρφώνανε είχες μπει με τις μπάντες στη επόμενη φάση
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ​

4 επιλογές
Φανερή
Χωρίς δικαίωμα αλλαγής ψήφου
Κλείνει Κυριακή βράδυ για να αρχίσει ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ:coffee:
Σα γλάστρα σε έχουν καταντήσει να φέρνεις τις κορδέλες στις υποψήφιες μις τουρισμός μις φωτογένεια σταρ Ελλάς κλπ
 
Τελευταία τροποποίηση:

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.501
Κριτικές
11
Like
11.969
Πόντοι
4.546
Παραμένω σταθερός στις απόψεις μου.

Το μόνο που δεν ψήφισα τον Άλεξ καθώς μας έχει γράψει στα @@ του και δεν γράφει τίποτα αλλά ψηφίζει μουλωχτά. Αν ήμουν πρόεδρος της διοργάνωσης θα τον είχα μπανάρει από τις λίστες και θα του είχα αφαιρέσει το δικαίωμα ψήφου. :coffee:


Επίσης με την παρούσα επικοινωνία θα ήθελα να καταθέσω επίσημο αίτημα : ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΝΕΑΣ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΨΗΦΟ ώστε το αποτέλεσμα να είνα αντιπροσωπευτικό του λαού του μπου.κομ
ε ναι αλιμονο. τελικος θα ειναι με μια σφαιρα
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
234
Like
61.924
Πόντοι
40.703
δεν κατάφερε λέει ο άλλος να πείσει με σχεδόν 20 τα κατο μαλακια :tooth::tooth::tooth: ρε μαλεα νηματοθετη μπροεδρε άλλοι δέκα να στη καρφώνανε είχες μπει με τις μπάντες στη επόμενη φάση
φανηκαν τα ανθρωπακια και η ουσιαστικη ζωουλα τους ακομα και εδω μεσα παιχτη μου.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
φανηκαν τα ανθρωπακια και η ουσιαστικη ζωουλα τους ακομα και εδω μεσα παιχτη μου.
εντωμεταξύ είναι και πονηρός ο τυπαρας. στους ομίλους που δεν είχε προβλέψει τι θα γίνει, ψήφισε τον εαυτο του. μετά τις γουαηλντ καρντ κλπ μόλις ένιωσε το σκουπιδιασμα , στην πορεία για τα προημιτελικά το έκοψε και αυτό και δεν ξανά ψηφίστηκε . σου λέει κάτσε μην γίνει καμία μαλακια και ισοβαθμισω με κάνα λακη με κάνα ζεμπου κλπ και βγάλω τα μάτια μου μόνος μου για μια ψήφο :tooth::tooth::tooth:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Ο Zebu δηλωσε οτι αλλαξε την ψηφο του και μπορει να την ξανα αλλαξει.

Ο Cretan336 δεν ειναι ο Lefteris38;;;;;

Ο σαιντ ειναι γερομπισπικης.

Η Claudia βγηκε πρώτη πριν.

Για να μην θυμηθω το 5073/2023

Και τολμάς εσυ ;
ΡΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ;;; ΠΟΥ ΠΡΟΜΟΤΑΡΕΣ ΤΗΝ ΚΟΝΤΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΓΕ 25Ο ΕΥΡΩ;;;;;;
Το εσιαξα...
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους 46 τιτάνες-μπουρδελιάρηδες που στήριξαν με την ψήφο τους, τον μαλάκα της καρδιάς μας @Πολυζώης aka @TASSOS karipidis και δεν δείλιασαν στο κύμα βίας, τρομοκρατίας και νοθείας της διεφθαρμένης ΨΩΛΟΒΡΟΝΤΕΦΑ.
Ο Πολυζώης είναι εδώ, είναι στα ημιτελικά και περιμένει τη στήριξη του μπουρδελολαού!
Δύναμή του είναι η αγάπη των αγνών μπουρδελιάρηδων.
Συνεχίζουμε τον αγώνα!
Εμπρός, για περισσότερη τραμπούκα,
για περισσότερες απειλές,
για περισσότερο βρισίδι,
για περισσότερα ψεύδη!
Ο αγώνας συνεχίζεται!!!

Για την Επιτροπή Στήριξης

Ο Εκπρόσωπος Τύπου
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
δεν κατάφερε λέει ο άλλος να πείσει με σχεδόν 20 τα κατο μαλακια :tooth::tooth::tooth: ρε μαλεα νηματοθετη μπροεδρε άλλοι δέκα να στη καρφώνανε είχες μπει με τις μπάντες στη επόμενη φάση

Κι εσείς αν είχατε όρχις θα είσαστε άντρας.

Με τα άν δεν προχωράμε. Και όπως άλλωστε γράψατε κι εσείς :

εχει διαφορά φίλε. ο μπαρόκ είναι μουνοπανο και κάνει μπουλινγκ σε αδύναμους συνέχεια. ο λάκης απλά γράφει μαλακιες για παρτη του (τουλάχιστον τον τελευταίο καιρό) . μη μου πεις τι έγραφε με προηγούμενα ακκαου. δεν κρίνουμε αναδρομικά. ζούμε το τωρα

Εκτός αν το παραπάνω ισχύει επιλεκτικά ή αλλάξατε γνώμη. :coffee:
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
234
Like
61.924
Πόντοι
40.703
εντωμεταξύ είναι και πονηρός ο τυπαρας. στους ομίλους που δεν είχε προβλέψει τι θα γίνει, ψήφισε τον εαυτο του. μετά τις γουαηλντ καρντ κλπ μόλις ένιωσε το σκουπιδιασμα , στην πορεία για τα προημιτελικά το έκοψε και αυτό και δεν ξανά ψηφίστηκε . σου λέει κάτσε μην γίνει καμία μαλακια και ισοβαθμισω με κάνα λακη με κάνα ζεμπου κλπ και βγάλω τα μάτια μου μόνος μου για μια ψήφο :tooth::tooth::tooth:
5949.jpg

1379b5de7cb668c186ab48a9361eabd7_XL.jpg

καποιοι προβληματιστηκαν κιολας :confused:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.990
Like
26.705
Πόντοι
5.006
ψηφισα πολιτικά ενεκα ελλειψης των κλασικων μαλακων του σαιτ...
μπουμπουνισα τον τιτανα της μαλακιας της δεξιας παραταξης και τον τιτανα της μαλακιας της αριστερης παραταξης...
:zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.499
Πόντοι
6.256
φανηκαν τα ανθρωπακια και η ουσιαστικη ζωουλα τους ακομα και εδω μεσα παιχτη μου.
Κάποιοι φοβήθηκαν , ότι θα τους στοχοποιήσει το ναυάγιο σαιντ με τις ψηφοφορίες του
και δεν τον ψήφισαν .
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.736
Κριτικές
1
Like
10.115
Πόντοι
3.556
Οι μισοι του πρωτου ημιτελικου ειναι rip λογαριασμοί, ειτε μπαναρισμενοι, ειτε αυτομπαναρισμενοι λογω επιγνωσης του μεγεθους της μαλακιας τους, είτε θυματα/βορά της λαϊκης οργης.
πραγματικη καταντια….
Οι μαλακες ψηφιζουν τον αρχιμαλακα τους.
Φυσικα και θα ψηφισω στον ημιτελικο σε μια κριση αυτεπιγνωσης.
Και εις κατωτερα….
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
234
Like
61.924
Πόντοι
40.703
Κάποιοι φοβήθηκαν , ότι θα τους στοχοποιήσει το ναυάγιο σαιντ με τις ψηφοφορίες του
και δεν τον ψήφισαν .
χτιζουν προφιλ παιχτη, να δειχνουν στα κοριτσα και να το παιζουν καμποσοι και γαμπροι... για να τους τα ακουμπανε με υποληψη. :tooth:
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Κι εσείς αν είχατε όρχις θα είσαστε άντρας.

Με τα άν δεν προχωράμε. Και όπως άλλωστε γράψατε κι εσείς :



Εκτός αν το παραπάνω ισχύει επιλεκτικά ή αλλάξατε γνώμη. :coffee:
μπροεδρε τι πιστευεισ οτι πήγε στραβά και κόλλησες μονο στο 20 τα εκατό μαλακιας; εδώ μια παρέα είμαστε. μη νευριάζεις. ούτε βρισιές ούτε τίποτα. :tooth::tooth::tooth:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Κάποιοι φοβήθηκαν , ότι θα τους στοχοποιήσει το ναυάγιο σαιντ με τις ψηφοφορίες του
και δεν τον ψήφισαν .

Μπα!!!

Από ότι διαπιστώσαμε τους είχατε δασκαλέψει να κάνουν κλώνους για να αποφύγουν την άμεση ταύτιση, και σας άκουσαν.

Είστε πολύ πειστικός στην μαλακία.

Μην μου ζητήσετε για 10039288168988547234999100671 φορά να αναρτήσω που και πώς έγινε αυτό. Βαριέμαι. :coffee:
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
234
Like
61.924
Πόντοι
40.703
μπροεδρε τι πιστευεισ οτι πήγε στραβά και κόλλησες μονο στο 20 τα εκατό μαλακιας; εδώ μια παρέα είμαστε. μη νευριάζεις. ούτε βρισιές ούτε τίποτα. :tooth::tooth::tooth:
καλα εκανε παιχτη μου, δικια του ηταν η ιδεα απο την αρχη και οτι ηθελε μπορουσε να κανει... και μπραβο του στην τελικη αμαλαχει ναουμε.
το θεμα ομως παει-πηγε στους υπολοιπους και εκει φανηκε το κολπετο και η καταντια.
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom