davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
[video] [video]http://www.youtube.com/watch?v=47lqQsI0rAs[/video[/video]] tsareee αυτο ειναι γκομενακι για σεαν θα εισε καυλομενος τεζα!!!!!!!!!!!!!!
αλλα αμα σε εροτευτει!!!!! αντε μετα να της κανεις πουστια!!!!!!!
ρουμουνελλ λεμμεεεεεεεεεεε καλο χειμονα μαγκεσ!!!!!!!!!! χαλαρα!!!!!!!!!!! και στην καραπουτσακλαραμας!!!!!!!!!!
Υ.Γ ο δημοσιογραφος τησ ευχετε στο τελος να εχει επιτιχια στο εργοτης και καλη δουλεια!!!
ετσι για να καταλαβενετε την διαφορα νοοτροπιας που ο ξενος δεν προκειτε να καταλαβει ποτε!!!
και μαγκες δεν ειναι μονο στο γιου τουμπε ειναι καθημερινα στης τηλεορασεις με εκπομπεσ και σαιτ και ιντερνετικα καναλια!!! ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑς ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΑΡΑΣ!!!!!!!!!
αλλα αμα σε εροτευτει!!!!! αντε μετα να της κανεις πουστια!!!!!!!
ρουμουνελλ λεμμεεεεεεεεεεε καλο χειμονα μαγκεσ!!!!!!!!!! χαλαρα!!!!!!!!!!! και στην καραπουτσακλαραμας!!!!!!!!!!
Υ.Γ ο δημοσιογραφος τησ ευχετε στο τελος να εχει επιτιχια στο εργοτης και καλη δουλεια!!!
ετσι για να καταλαβενετε την διαφορα νοοτροπιας που ο ξενος δεν προκειτε να καταλαβει ποτε!!!
και μαγκες δεν ειναι μονο στο γιου τουμπε ειναι καθημερινα στης τηλεορασεις με εκπομπεσ και σαιτ και ιντερνετικα καναλια!!! ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑς ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΑΡΑΣ!!!!!!!!!
δεν γυριζανε να σε κοιταξουνε!
Οι Βλάχοι ειναι Ρουμανικά φύλα.Στην Ελλαδα τους κυνηγησανε παρα πολλοι ειχανε φτασει σε σημειο να απαγορευουν την ομιλια της Ρουμανοβλαχικης γλωσσας.Μεχρι τον πόλεμο τα βλάχικα τα ξεραν ολοι οι βλάχοι καθως και αρκετοι μη βλάχοι που μεγαλωσαν σε χωρια οπου οι πλειοψηφια ηταν βλάχοι.
η Μολδαβια να μην κανει,μπορει οι γκομενες να ειναι κακομαθημενες αλλα ο κοσμος εκει ειναι πολυ φιλικος και θα σε βοηθισει αν χρειαστεις κατι.Και σπιτι τους θα σε καλεσουν.Στη Ρωσσια για να συγκρινεται δεν προκειται ποτέ κανενας να σε καλεσει σπιτι του!Μιλαω για ανθρωπους που ξερω 5-6 χρονια!