αν παει καπιος με λεφοριο στην μολδαβια (γιατη τα αεροπορικα εινε πανο απο 300ευρω) χρειαζετε καπια βηζα η' μονο διαβατηριο? μηπως γηνετε και με ταυτοτητα να γλιτοσουμε και το 80αρι του παραβολου για διαβατηριο?
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
.Σημερα μου ειπανε για εναν που πηγε Ελλαδα απο Αγια Πετρουπολη με ποδηλατο
Ο Σόριτας ειναι 1,85 και γεροδεμενος και τα'χε παρει τοτε με της
σας.Ειχατε χεστοι πανω σας
βγαλτον σε παρακαλω μερικες φωτογραφιες σε παρακαλω και στειλτες μου