davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Έσυ εισαι ο πιο τελειωμενος Φτωχομπινες εδω μεσα και εισαι και μυθομανηςΑποδειχτηκε οτι ο δημητρακης λεει ολο ψεματα και ειναι χαλασμενος πνευματικα..Εγω απορω πως στο καλο τον
στηριζουν σοβαρα ατομα οπως ο σεβαλιε...
Για το Σκυλοχάρα τι να γραψω
ρεζιλευτηκε μονος του
Αν ειναι αυτος που τα γραφει τετοιες μαλακιες δεν τον ειχα για τοσο βλακα
.Εσυ δε φτανει που εισαι τελειωμενος αλλα το παιζεις και πλουσιος
Αυτο με το ταξηδι σου στο Μπαλι
ολοι
ή μας γραφεις απο'κει?
.Τωρα ο Davarits ειναι μαγκας απο το πληκτρολογιο
Τι να του απαντησω?
Ουτε αυτος καταλαβαινει αυτα που γραφει
.Τωρα σχετικα με τη φωτογραφια.Ειναι σε διαμερισμα στην Ουκρανια και το λιγοτερο πριν απο 7-8 χρονια για να μην πω παραπανω οι ταπετσαριες ειναι χαρτινες τετοιες ταπετσαριες εχουν σταματισει να πουλανε πανω απο 5-6 χρονια.Οι ταπετσαριες αυτες απο τη σκονη τα σωματηδια κλπ. βρωμιζουν σχετικα γρηγορα καθε 3-4 χρονια θελουν αλλαγμα γιατι δεν πλενονται.Ο Νυχτερος ειπε πριν λιγο οτι του Σκυλοχάρα του ηρθε μια γκομενα απο Ουκρανια.Εδω η φωτο ειναι απο διαμερισμα στην Ουκρανια και πριν απο χρονια.Νομιζω αυτη τη φωτο την ειχε βαλει και παλιά ο ΣκυλοχάραςΣυγγνωμη το τέρας που ειναι?Παλι καλα που δεν ανεβασες ετσι τη φωτογραφια?ΕΛΕΟΣ τι αλλες
θα δουμε
Αφου ειπες σχετικα με το Τέρας δε νομιζω οτι του σηκωνεται πιαΕδω δεν μπορει να περπατισει πια με το ζορι πηγαινει
βαζει λεει της γκομενες να τον ντυνουνε με γυναικια ρουχα
να τον βαρανε και τετοιες
αυτο μου το πανε παιδια απο την Κρητη.
Εχει πλακα να εχει ηδη ψωφισει και να γραφει καποιος αλλος απο τους λογαριασμους του αντι γ'αυτον.
!Το καλοκαιρι στη Χερσονησο που ειχε παει τα πόδια του ηταν πρισμενα και δεν μπορουσε να περπατισει μεχρι το μπαρ για να παρει ποτό
πόσο μαλλον να γαμισει
.Μηπως τα εχει τεζάρει και καποιος αλλος γραφει γ'αυτον?
οτι και καλα παει στο Μπαλί,και η Ουκρανια του παιφτει λιγη
.
που γραψανε
.Αν και εχουνε καταντισει βαρετοι ολο
γραφουνε.Εσυ τουλαχιστον δε λες τρελλα πραγματα οπως ο αλλοςοτι και καλα παει στο Μπαλί,και η Ουκρανια του παιφτει λιγη
.
Εσυ τουλαχιστον εισαι πιο προσγειωμενος.Σημερα δεν ξερω τι να πω ειναι για γέλια ή για κλαματα ολα αυταπου γραψανε
.Αν και εχουνε καταντισει βαρετοι ολο
γραφουνε.
Καλά εσυ εισαι εκτος τοπου και χρονου!Καλοκαίρι στο Μόλδοβα,τα πέταξαν όλα έξω τα μωρά.Το λατινικό ταπεραμέντο στα ύψη και το γαμήσι πάει σύννεφο.Όργια κάθε βράδυ στο Κισινάου,ανεπανάληπτες καταστάσεις ζούνε πλέον οι Έλληνες κάτοικοι της περιοχής.Ανοίξανε οι βίζες και όλες ονειρεύονται διακοπές στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου.La Revedere
Ποιο καλοκαιρι?
Αφου τη νυχτα εχει -1 με -2 τη μερα +5
Τι διακοπες στα καταγαλανα νερα του αιγαιου?
Μαλλον ονειρευονται να βρουνε λεφτα να πληρωσουνε τη θερμανση που ειναι πιο πολλα λεφτα απο το μισθο τους των 120 Ευρω το μηνα για να μην καθονται στο σπιτι με το παλτο τους και τυλιγμενοι με μια κουβερτα
.
Ποια Οργια?
Ο ενας ειναι σαν τον Παναγιωταρο αλλα στη φατσα ακομα πιο ασχημος απ'αυτον!
ο αλλος ειναι σα να του 'χουνε βαλει στο ωμο ενα σακί 30-40 κιλα και αγκομαχαει
Για το Γιαννη τι να πω?
του τα φαγε η 50χρονη χοντρη βυζαρου,χρωκοπισε και εφυγε νυχτα για να γλυτωσει απ'αυτους που τους χρωσταει
.Οι υπολοιποι κατι γερουλιδες ητανε
Να γαμανε δεν ειδα
Στην καλητερη περιπτωση να παρουνε το ματακι τους αν μπει καμια γκομενα στο ΟΠΑ
.Μιλαμε για μεγαλη καταντια
Ακομα
με αυτα που ειδα
Τωρα για της βιζες
Ποιες βιζες ανοιξανε?Μονο οποιος εχει Ρουμανικο διαβατηριο μπορει να ελπιζει να παει καπου.σε πιο σινεμα το παιζει αυτο??Καλοκαίρι στο Μόλδοβα,τα πέταξαν όλα έξω τα μωρά.Το λατινικό ταπεραμέντο στα ύψη και το γαμήσι πάει σύννεφο.Όργια κάθε βράδυ στο Κισινάου,ανεπανάληπτες καταστάσεις ζούνε πλέον οι Έλληνες κάτοικοι της περιοχής.Ανοίξανε οι βίζες και όλες ονειρεύονται διακοπές στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου.La Revedere
σινε μπου.κομσε πιο σινεμα το παιζει αυτο??
εκει σιγουρασινε μπου.κομ
στο νοτιο ημισφαιριο ειναι αυτο το Μολντοβα κι εχει καλοκαιρι?Καλοκαίρι στο Μόλδοβα,

αν γυρίσεις ανάποδα την σφαίρα ναι.στο νοτιο ημισφαιριο ειναι αυτο το Μολντοβα κι εχει καλοκαιρι?![]()
![]()
![]()

και δεν πηγαινουν απο το El Greco αλλα καθονται στο ΟΠΑ.Υπαρχουν μερικοι απ'αυτους που λενε οτι το ΟΠΑ ειναι ακριβο γ'αυτους και δεν πηγαινουν ουτε εκει
!
.Οι περισσοτεροι ειναι γελοία ατομα
Αν τους ρωτισετε με τι ασχολουνταν στη Ρουμανια οι 9 στους 10 θα σας πουνε:εχτισα κατοικιες στο Βουκουρέστι.Για το τι εκαναν μετα μπορει να σας πουνε τα παντα
ακομα και το οτι ειναι μεγαλεμποροι πετρελαιου
μου το ειπανε κ'αυτο
.Οι περισσοτεροι εχουνε μια θλυβερη οψη
αλλα εχουνε μια κουραδομαγκια περπατανε φουσκωμενοι ολο μαγκια και περιφανευονται οτι ηρθαν απο Ρουμανια και μιλανε αυτη τη Βλαχικη γλωσσα τα Ρουμανικα
οπου και να πας στην Ευρωπη και να πεις για Ρουμανια θα
.Θεωρουνε Χα'ι' το Βουκουρεστι
Για να γελας
καλοι ειναι παντος
.
.Για νεους δεν θα το συνιστουσα ειναι πληκτικο υπαναπτικτο και αθλιο μερος.Οι γκομενες ενω ειναι φτωχομπινεδιαρες,αξεστες,αμορφοτες και χαζες την εχουνε δει οτι καποιες ειναι και εκτος αυτου βγαζουνε και μια κακια του τυπου γιατι εσυ να εχεις κ'εγω οχι
