Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ειναι πολυ πιο φθηνα ετσι Σινο Στην Μοσχα και στο Σαν Πετερμπουργκ θελεις 300-500 για μια καλη βραδια και δεν εχεις καμια εγγυηση οτι θα μαμησειςτο μονο που δεν καταλαβα ποτε μου τους μαλακες τους ρωσους που πανε και δινουν τρελα λεφτα σε σαλον ενω εχει πολυ μουνι, λογιστριες, πωλητριες που σου καθονται με μικρο δωρακι ολη μερα
πχ εδω εχει γκομενες απο 125 ευρω την ωρα!!!!
ακριβος ετσι ειναι
Δεν μπορεις να φανταστεις τι ξοδευουν οι Πιρφοροι για ναΧωρις βεβαια να ξοδευεις μια περιουσια![]()
οταν ερχοντουσαν εδω αγαμιτοι
τα σκαγανε πολυ χοντρα μιλαμε για τρελλα ποσα!
Δες το παραπανω αρθρο με το 500αρικο
Αυτες δεν ειναι σαλον ειναι Инди δεν ξερω γιατι οι Ρωσσοι της προτιμανε ενω το σαλον ειναι κατω απο τη μιση τιμητο μονο που δεν καταλαβα ποτε μου τους μαλακες τους ρωσους που πανε και δινουν τρελα λεφτα σε σαλον ενω εχει πολυ μουνι, λογιστριες, πωλητριες που σου καθονται με μικρο δωρακι ολη μερα
πχ εδω εχει γκομενες απο 125 ευρω την ωρα!!!!
αλλα για παρεα πιο πολυ και να πιουνε!
της παιρνουνε για 3-4 ωρες και της
μια φορα το πολυ δυο!Ασε που συνηθως απο το πιωμα δεν τους σηκωνεται κιολας!Οσο για της λογιστριες και πωλητριες αυτα ηταν πριν απο πολλα χρονια τωρα μια πωλητρια (στο ταμειο) παιρνει πανω απο 35.000 ρουβλια (900 Ευρω!) λογιστρια παιρνει 800-1200 Ευρω.Αν τους πεις τιποτα τετοιο θα
!Εδω αντεβου βγαινεις και σου φευγουν 2000 ρουβλια χωρις να παρεις και τιποτα σπουδαιο σουσι,σινεμα,βενζινες.Γιουρι με μπερδευεις με καποιον αλλον ισως? Ποτε εγω κοροιδεψα τον δημητρακη
Θα γελασεις αλλα οι χοντρε εχουνε περαση.Εγω δεν το εχω καταλαβει γιατι γουσταρουν κατι τετοιες?
Ετσι ειναι και οπως εγραψα πανε ηδη μεθυσμενοι εκειΕιναι πολυ πιο φθηνα ετσι Σινο Στην Μοσχα και στο Σαν Πετερμπουργκ θελεις 300-500 για μια καλη βραδια και δεν εχεις καμια εγγυηση οτι θα μαμησεις

οχι ΔημητρακηΔεν μπορεις να φανταστεις τι ξοδευουν οι Πιρφοροι για ναοταν ερχοντουσαν εδω αγαμιτοι
τα σκαγανε πολυ χοντρα μιλαμε για τρελλα ποσα!
Δες το παραπανω αρθρο με το 500αρικοΑυτες δεν ειναι σαλον ειναι Инди δεν ξερω γιατι οι Ρωσσοι της προτιμανε ενω το σαλον ειναι κατω απο τη μιση τιμη
?Οι Ρωσσοι δεν παιρνουνε γκομενες καθαρα για να
αλλα για παρεα πιο πολυ και να πιουνε!
της παιρνουνε για 3-4 ωρες και της
μια φορα το πολυ δυο!Ασε που συνηθως απο το πιωμα δεν τους σηκωνεται κιολας!Οσο για της λογιστριες και πωλητριες αυτα ηταν πριν απο πολλα χρονια τωρα μια πωλητρια (στο ταμειο) παιρνει πανω απο 35.000 ρουβλια (900 Ευρω!) λογιστρια παιρνει 800-1200 Ευρω.Αν τους πεις τιποτα τετοιο θα
!Εδω αντεβου βγαινεις και σου φευγουν 2000 ρουβλια χωρις να παρεις και τιποτα σπουδαιο σουσι,σινεμα,βενζινες.
ρε συ εγω τοτε ειμαι πολυ κολοφαρδος τοτεΕιναι πολυ πιο φθηνα ετσι Σινο Στην Μοσχα και στο Σαν Πετερμπουργκ θελεις 300-500 για μια καλη βραδια και δεν εχεις καμια εγγυηση οτι θα μαμησεις
και αυτο ειναι το νο 96 στο τοπ100Θα γελασεις αλλα οι χοντρε εχουνε περαση.Εγω δεν το εχω καταλαβει γιατι γουσταρουν κατι τετοιες?![]()
Ετσι ειναι και οπως εγραψα πανε ηδη μεθυσμενοι εκει
![]()

Ε τοτε θα ξερεις απο τιμεςρε συ εγω τοτε ειμαι πολυ κολοφαρδος τοτε
κι οσον αφορα το φαγητο εγω στα εξωτερικα οταν παω τρωω ετσι κι αλλιως εξω
αφου κυριως μενω σε ξενοδοχειο
καλα καλα μπεμπεκιζε. και μπεμπης και ψευτης.
Ειμαι φιλος με το δημητρακη. Αληθεια γιατι δε μιλατε ρωσικα πιο ευκολα θα καταλαβαινεστε πιστευω
ε γραφε με λατινικα τα ρωσικα τοτεδεν έχουμε το ρημαδι το πληκτρολογιο δεν μας φέρνει ένα ο δημητράκης; με το ελληνικό που το γυρνάς σου σπάνε τα νεύρα..
Ειμαι φιλος με το δημητρακη. Αληθεια γιατι δε μιλατε ρωσικα πιο ευκολα θα καταλαβαινεστε πιστευω
ναι τυπε ειναι μάστορας στο καμακι..φυσικα διαθετει και καποια αλλα πραγματα που βοηθουν οπως το σιδερενιο αλογο,τα καταλληλα ρουχα οπως την μποτα απο σαλαχι κλπΘέλω ένα ναι ή ένα όχι.
Ο δημητράκης γαμάει τσάμπα;
δεν έχουμε το ρημαδι το πληκτρολογιο δεν μας φέρνει ένα ο δημητράκης; με το ελληνικό που το γυρνάς σου σπάνε τα νεύρα..
дрочуны уничтожили ГрециюΜε δυο λόγια...
Οι πιρφόροι κατέστρεψαν την
Ελλάδα![]()



ναι τυπε ειναι μάστορας στο καμακι..φυσικα διαθετει και καποια αλλα πραγματα που βοηθουν οπως το σιδερενιο αλογο,τα καταλληλα ρουχα οπως την μποτα απο σαλαχι κλπ
Θέλω ένα ναι ή ένα όχι.
Ο δημητράκης γαμάει τσάμπα;