Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ξαδερφακοΞαδερφε το μωρο είναι γυμνάστρια ... Αλλο επίπεδο....άλλωστε εμείς οι νεαροί 30plus θελουμε έμπειρο πραμα... στο 22 μοντελο ουτε απανταω στα μηνυματα...Τους χαιρετισμούς μου ξαδερφε...
ξερο ξερο αν δεν ειναι το μορο αντα φευγα με κανα δυο κουτσουβελα και μασελα ΑΑΑ δεν γαματε!!!! αλλο επιπεδο !!!!!!
22 χρονον και αρχιδια τι να μας κλασει!!! δεν απανταμε!!!!
ρε γαμα οτι βρεις γιατι μετα την βορεια κορεα και την επελαση του τσαρου ουτε κατσικα δεν θα μεινει τα σεβη μου ξαδερφε :!! παο να αερισο τα ριζια και να ριξο και εναν στην τιρασπολιοτισα ντασβιντανια!!!!!!!

Για σένα πάντως μου είπε ότι το έχεις κάψει εδώ και πολύ καιρό απο την υπερλίπανσητον κτινιατρο το γνορισα απο το βιντεο του μολντου!!!! τραγουδαει κιολας![]()
![]()
ειμασταν πριν 6-7 χρονια στο μπαμπου στο βουκουρεστι σε κοινο τραπεζι αν και δεν τον γνοριζο καλα σφεντονας ολεε ολεεε ο πιτσιρικος
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
απο τα φουσκοτιρια το χε καψει τοτε!!! απο οτι μου χαν πει μιν τον παρεξιγο γιατι
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τορα δεν ξερο αν το νιονιο του επανηρθε!!! <<ΠΑΝΤΟς ΟΤΑΝ ΕΨΑΧΝΑ ΠΙΟς ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΟΚΤΟΡΑς ΑΛΛΟΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΝΤΟΚΤΟΡΕς !!!! ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ?????>>>44 ΧΡΟΝΟΝ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟς ΕΝΝΑς 37 ΧΡΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΙ!!


Εβδομήντα-φεύγα αλλά μεγάλο καμάκι ο Τόνυ,χαμουτζήδες είναι αυτοί όχι παίξε γέλασεΥ.σ ο τονυ που γνωρίσαμε με τον Τάσο σήμερα όλα τα λεφτα, δεκαετία 60's

φσσσσττττττττ η σαβουρογαμια βλαπτειι σοβαρα την υγεια!!!!!!!!Για σένα πάντως μου είπε ότι το έχεις κάψει εδώ και πολύ καιρό απο την υπερλίπανση
αυτός 33 χρoνων είναι,δύο είναι στην δερματολογία μην μπερδεύεσαιόσο για τις ντεβουσκες στην Τίρασπολ σας πρόλαβαν οι Αμερικάνοι
Welcome to the American Center in Tiraspol
>>> τασε δες το βιντεακι μπας και ξελαμπικαρεις και παρεισ καμια ιδεα μιας και επεσε πεινα!!!!!!!!
!!! μας επιξες στης ονειροξεις
!!!!!/ [video] [video]http://www.youtube.com/watch?v=uA5icjV3oI4[/video] [/video] Y.G πριν 6 χρονια που χα σκασει σιστιμενοσ και μου δειχναν τα εργοστασια το μονο αμερικανικο πραγμα που ειπιρχε ειταν τα δολαρια
τι να μας κλασουν τορα!!!!!! Ξαδερφε απο Δευτέρα θα κανεις κουμάντο να βρω κανά διαμέρισμα τιρασπολ Κύριλε να σκάσω κανά 2μερο;
ξαδερφε θα σε μαλοσο !!!!!!!
εσεις εισαστε κισηινιοτες !!!!!!!!! τι να φευγεις τορα απο της παμθινες μουναρες του κισηινεου και να τρεχεισ τορα στο κολοτιρασπολ??
εξαλου ο τσαρος απαγορευσε την προσελευση ελληνον σιντροφον του κισηινεου !!!! κανε καμια αιτισι μιας και εισε ξαδερφος και αν την ενγκρινη ο τσαρος κατι θα κανουμε!!!!!!
που σε καθε καργιολα που την πευτη της κανει δορο ιπαντ κινιτο λευτα χιμα και φαγητα τεζα στα καλητερα εστιατορια!!!! ΜΑς ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΨΙΛΟ ΤΑ ΚΑΡΓΙΟΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!!!!!
ΠΟΛΑ ΜΟΡΑ ΛΕΜΕΕΕ!!! ΜΑΖΕΥΤΕΤΟΝ ΡΕΕΕ!!!!!!!
ΡΕ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΚΙΚΛΟΦΟΡΑΝΕ ΣΤΟ ΚΙΣΗΙΝΙΟΦ!!!!!!! ειπαμε να βγαλεις κανα τουμπανο ΑΑΑ να τα χοσεις και να το φχαριστιθεις !!! τορα στην καθε σαβουροκαργιολιτσα παρε να χεις πραγμα!!! επανιλιμενα!!!!!!! γελανε οι αχλαμπαδεεσ λεμε!!!! στο ψιλο τεζα τα μορα!!!!!! πολι μαλακια εχει πεσει στον καμπο!!!!!!!!!!!σε αμολησαν απο το τρελαδικο παλι ρε μαλακισμενο?![]()
![]()
ξαδερφε θα σε μαλοσο !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
εσεις εισαστε κισηινιοτες !!!!!!!!! τι να φευγεις τορα απο της παμθινες μουναρες του κισηινεου και να τρεχεισ τορα στο κολοτιρασπολ??
![]()
![]()
εξαλου ο τσαρος απαγορευσε την προσελευση ελληνον σιντροφον του κισηινεου !!!! κανε καμια αιτισι μιας και εισε ξαδερφος και αν την ενγκρινη ο τσαρος κατι θα κανουμε!!!!!!
![]()
![]()
Υ.Γ ξαδερφε πιος λακαμας δικος μας ειναι απο λαρισα ρεαλ εστεητ και ετσι
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
που σε καθε καργιολα που την πευτη της κανει δορο ιπαντ κινιτο λευτα χιμα και φαγητα τεζα στα καλητερα εστιατορια!!!! ΜΑς ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΨΙΛΟ ΤΑ ΚΑΡΓΙΟΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!!!!!
![]()
![]()
![]()
ΠΟΛΑ ΜΟΡΑ ΛΕΜΕΕΕ!!! ΜΑΖΕΥΤΕΤΟΝ ΡΕΕΕ!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
ΡΕ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΚΙΚΛΟΦΟΡΑΝΕ ΣΤΟ ΚΙΣΗΙΝΙΟΦ!!!!!!! ειπαμε να βγαλεις κανα τουμπανο ΑΑΑ να τα χοσεις και να το φχαριστιθεις !!! τορα στην καθε σαβουροκαργιολιτσα παρε να χεις πραγμα!!! επανιλιμενα!!!!!!! γελανε οι αχλαμπαδεεσ λεμε!!!! στο ψιλο τεζα τα μορα!!!!!! πολι μαλακια εχει πεσει στον καμπο!!!!!!!!!!!
ola laaa χερετο τον πανσοφο εξιπνοτσακαλοτραχανολαβερ μποισε αμολησαν απο το τρελαδικο παλι ρε μαλακισμενο?
θα βοηθεισης σιντροφε ??? αλβανια εμαθα τα πουλανε φθινα!!!!! πες μας τα κολπα ντε !!!!! μπουχτιασα στην προβατινα και το φασκομιλο σικομαρες τεζα βεβεα την εχο ξεκολιασι την τιρασπολιοτισα αλλα πολι μπελας το βρασιμο και το ψισιμο ασε που μετα τα γαμιμενα τα κατσαρολικα δεν καθαριζουν με τιποτα !!!!! πολι τριψιμο λεμε !!!!!!!!!!!

σαλτα γαμησου ρε βλακα.ola laaa χερετο τον πανσοφο εξιπνοτσακαλοτραχανολαβερ μποι![]()
![]()
τι νεα απο τα τιρανα ?? ακομα στο 86 εισαι ??? φτασαμε 2013 τσ τσ τσ ρε αρκανς σκαρδατιασες πολι λεμε!!!!! δεν σε αναγνοριζο!!!!!!!! :S :S :S :S !!!!! με 24 ορη βγηκα αβριο ξαναγιριζο μου τελιοσαν τα λεβιτρα!!!
![]()
![]()
θα βοηθεισης σιντροφε ??? αλβανια εμαθα τα πουλανε φθινα!!!!! πες μας τα κολπα ντε !!!!! μπουχτιασα στην προβατινα και το φασκομιλο σικομαρες τεζα βεβεα την εχο ξεκολιασι την τιρασπολιοτισα αλλα πολι μπελας το βρασιμο και το ψισιμο ασε που μετα τα γαμιμενα τα κατσαρολικα δεν καθαριζουν με τιποτα !!!!! πολι τριψιμο λεμε !!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Καλα ξερω οτι υπζρχουν πολυ![]()
![]()
ξαδερφε θα σε μαλοσο !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
εσεις εισαστε κισηινιοτες !!!!!!!!! τι να φευγεις τορα απο της παμθινες μουναρες του κισηινεου και να τρεχεισ τορα στο κολοτιρασπολ??
![]()
![]()
εξαλου ο τσαρος απαγορευσε την προσελευση ελληνον σιντροφον του κισηινεου !!!! κανε καμια αιτισι μιας και εισε ξαδερφος και αν την ενγκρινη ο τσαρος κατι θα κανουμε!!!!!!
![]()
![]()
Υ.Γ ξαδερφε πιος λακαμας δικος μας ειναι απο λαρισα ρεαλ εστεητ και ετσι
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
που σε καθε καργιολα που την πευτη της κανει δορο ιπαντ κινιτο λευτα χιμα και φαγητα τεζα στα καλητερα εστιατορια!!!! ΜΑς ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΨΙΛΟ ΤΑ ΚΑΡΓΙΟΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!!!!!
![]()
![]()
![]()
ΠΟΛΑ ΜΟΡΑ ΛΕΜΕΕΕ!!! ΜΑΖΕΥΤΕΤΟΝ ΡΕΕΕ!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
ΡΕ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΚΙΚΛΟΦΟΡΑΝΕ ΣΤΟ ΚΙΣΗΙΝΙΟΦ!!!!!!! ειπαμε να βγαλεις κανα τουμπανο ΑΑΑ να τα χοσεις και να το φχαριστιθεις !!! τορα στην καθε σαβουροκαργιολιτσα παρε να χεις πραγμα!!! επανιλιμενα!!!!!!! γελανε οι αχλαμπαδεεσ λεμε!!!! στο ψιλο τεζα τα μορα!!!!!! πολι μαλακια εχει πεσει στον καμπο!!!!!!!!!!!
Ελληνες.Αλλα οτι ειναι τοσο
?!Αυτος ο Ελληνας οπως καταλαβαινω θα ειναι Βλαχοφατσα σαν τον Τασο.Κατι τετοιοι κανουνε τετοιες
!Με εκανες και πεθανα απο τα
!Καλα γιατι ειναι τοσο
Μηπως κανεις πλακα?
με 100 Ευρω την ωρα και να ξεκαβλωσει οπως κανουν οι φιλοι του Ταβερνιαρη ή οπως ο αλλος που κυνηγαει 35-40χρονες.
Μπορει να ειναι τρελος αλλα εδω τα λεει πολυ σωστα.Εχω δει πολλα ζωα Ελληνες στο εξωτερικο!Ντυμενοι αθλια και καραβλαχοι που μονο ρεζιλι μας κανουνε.σαλτα γαμησου ρε βλακα.
μπες στο κλουβι σου.
Κόμη...μου δείξανε μια φωτο σου όταν είχες το μουσάκι τότε που προσπαθούσες λέει να μοιασεις στο look ένα ρώσο τραγουδιστή για να έχεις επιτυχίες στις ντεβουσκεςφσσσσττττττττ η σαβουρογαμια βλαπτειι σοβαρα την υγεια!!!!!!!!![]()
![]()
το καινουργιο εργο << ο σουβατζης του βουκουρεστιου εγινε κτηνιατροπς στο κισηινεου
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
>>> τασε δες το βιντεακι μπας και ξελαμπικαρεις και παρεισ καμια ιδεα μιας και επεσε πεινα!!!!!!!!
![]()
![]()
!!! μας επιξες στης ονειροξεις
![]()
![]()
!!!!!
οοοο με εκπλισεις τετοια ευφραδια λογου !!!σαλτα γαμησου ρε βλακα.
μπες στο κλουβι σου.
τετοια ομορφα καλολογικα στοιχιααα !!!!
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΒΑΝΙΑ!!!

απο τρελο και απο μικρο μαθενεις την αληθειαΚαλα ξερω οτι υπζρχουν πολυΕλληνες.Αλλα οτι ειναι τοσο
?!Αυτος ο Ελληνας οπως καταλαβαινω θα ειναι Βλαχοφατσα σαν τον Τασο.Κατι τετοιοι κανουνε τετοιες
!Με εκανες και πεθανα απο τα
!Καλα γιατι ειναι τοσο
Μηπως κανεις πλακα?
Γιατι δεν παει στην Ντισκο να παρει να
με 100 Ευρω την ωρα και να ξεκαβλωσει οπως κανουν οι φιλοι του Ταβερνιαρη ή οπως ο αλλος που κυνηγαει 35-40χρονες.Μπορει να ειναι τρελος αλλα εδω τα λεει πολυ σωστα.Εχω δει πολλα ζωα Ελληνες στο εξωτερικο!Ντυμενοι αθλια και καραβλαχοι που μονο ρεζιλι μας κανουνε.
ο μεγα τιτανοτεραστιε τσαρεβιτς μου φενετε οτι μετα το τιρασπολ πρεπει να κανουμε καμια καταδρομικη στο κισηινεου να βαλουμε πορνοταξη στα πραγματα!!!

τασαρε επιδη εισα νεος στο σαιτ δεν τα ξερης καλαΗ σύμπραξη έγινε,οι δύο αιώνιοι εχθροί γίνανε φίλοι![]()
ο ένας με την φάτσα καθυστερημένου και ο άλλος ο τρελλός,το τι έσερνε ο ένας τον άλλον τόσα χρόνια δεν περιγράφεταικολλητάρια τώρα --> Τίρασπολ ολε
![]()
![]()
με τον μιτσο τα προτα χρονια του μπουρδελα μιλαγαμε στο σκαυπ συνεχεια ορες ατελιοτες και οταν του την σφιριξε γενικος και ιδικος και ειδα οτι βλαπτει προτα τον ευατο του και μετα τους αλλους του την ειπα για να σοβαρευτη και οταν καταλαβα οτι δεν καταλαβενει τον απεριψα και μετα οταν την ειδε κοντρα μαζι μου τον σιμορφοσα ιατρικααα
Ο ΜΙΤΣΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΙΜΟΡΦΟΘΙΚΕ και ετσι δεν εχο κανενα προβλημα μαζι του!! και να σου πο και κατι μονο εγο ο μιτσος και οι φαντομας γραφουμε την αληθεια!!! και το γελιο που βγαζει ο τσαρος σε χαλεπους και δισκολους καιρους ειανι βαλσαμο!!!!!!! ΒΕΒΕΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΙΔΙΟΤΗΤΕς 1 ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ 2 ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ

ΜΕΓΑ δουκα της ανδαλουσιας μουσια μαλια και γενια τα τελευτεα 20 χρονια δεν εχοΚόμη...μου δείξανε μια φωτο σου όταν είχες το μουσάκι τότε που προσπαθούσες λέει να μοιασεις στο look ένα ρώσο τραγουδιστή για να έχεις επιτυχίες στις ντεβουσκες![]()
άμα μου δώσεις την άδεια να την ανεβάσω εδώ στο site,τι λες???![]()
ορεο το μουσακι σου παει!! διναμη
σου βαζο και το ασμα ασματον του μελατζε Υ.Γ ο λαρισεος πιος ειναι !! ?? και μαζευτετον ρε!!! ρομπα λεμε μας εχει κανει!!!
για αυτό στο έχω ξαναπεί βάλε καμία φωτο άλλα εσύ τίποτα στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα

και επιδη η κατασταση στη ελλαδα ειναι πολιιι μα πολιι βαριααα αδερφια το γελιο και η καλοπροαιρετη πλακα κατα την γνωμη μου βοηθαειιιι αρκετααα!!!!!!! βιβα τσαρεεεε βγαλεε την καραπουτσακλαρραααα σου να γουσταρουμεεεεε τιρασπολλλλ καθε μερααα ον λαιν τα γαμισια!!!!!
