moldolagnos
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 1.402
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
spastiiiiiiii !!!!!!!! μου λύπης. φιλε "σοριτας" βλέπω ότι είσαι γνωστης όσον συμβαίνουν εδώ και διορθώνεις μερικά λαθάκια που γίνονται όπως επίσης και ο von μήπως μένεις εδώ ?τέλος πάντων αν θες μας το λες ."κολασιτες" ήρθα σήμερα και μόλις μπήκα στη moldavia άλλαξε άμεσος η διάθεση μου [κατάλαβες σπαστή γιατί?]κατεβαίνω σάββατο κάτω διακοπές με μεγάλη παρέα και με ένα μέτριο μουνί [αναφορά θα πάρετε από "αλλανταλον" και f.l]και θα γυρίσω πίσω 31 μαζί με fl και "αλλανταλον" επίσης περιμένω επάνω πιτσιλιστή[αγριεμένος] πυρφόρο [ήρεμη δύναμη]συμβουλεύω και τους υπολοιπους να κάνουν το ίδιο όταν μπορέσουν.
πριν ειχε της αποψεις του Redpeinz και των κλωνον του.που ειχε βγαλει τη φημη και ολοι νομιζαν οτι το μουνι ειναι απο πολυ δυσκολο εως αδυνατον στη Μολδαβια.πολλοι που δεν ηταν γνωστες του αντικειμενου το ειχαν πιστεψει!τωρα εχει την αλλη ταση οτι ειναι πανευκολο!θα πατε εκει και με το που ακουσουν οτι ειστε Ελληνες θα γδυθουνε απο μονες τους
.τωρα εν συγκριση με αλλα μερη το μουνι εκει ειναι πολυ ευκολο για καποιον σχετικα εμφανησιμο σιγουρα δεν θα του ειναι δυσκολο.---ο Redpeinz που μετα το ρεζιλι που επαθε δεν ξαναγραψε μου γραφει με κλωνους στο youtube
? θα απαντιση κανειs στον Δημητρακη? Κολλησαμε 
come back
να σαρωσω τις μολδαβες τις διμετρες
!!!!η τα "σαλον" στην πετρουπολη,"με τις μποτες που μου αγορασε η μανα μου",τλσπαντων,οτι ναναι απο τα δυο
οσο για της Φωτογραφιες που βαζεις δε νομιζω οτι κανενας πιστευει οτι ειναι αληθεινες!αλλα αν ειναι αληθεινες σημαινει οτι το μουνι εκει ειναι παρα πολυ ευκολο αφου ΕΝΑς ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΕΚΕΙ ΤΕΤΟΙΕς ΓΚΟΜΕΝΕς!δεν ξερω τι εχεις παθει και θες να διωξεις τον κοσμο απο τη Μολδαβια?τωρα οσο αφορα εμενα 2 Μοντερατορ ο Πιτσιλιστης και ο Chavallier Fidel ηρθαν και ειδαν αν μετραω ή οχι!αν με θελουν οι γκομενες ή οχι.μεχρι και βιντεακι εχει που καμακωσα μανα και κορη(ειναι το πιο δυσκολο καμακι.για καθαρα επαγγελματιες).ΓΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΑ ΓΥΦΤΟς ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΚΑΜΑΚΩΣΕΙς ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΚΟΡΗ?το πιθανοτερο ειναι να σε κοιταξουν υποτημιτικα ή να φας καμια τσαντα στο κεφαλι