ΞΥΠΝΑ "ΣΟΡΙΤΑ" ΠΗΓΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙ, 
ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑς ΣΤΟ MALL-DOVA ΓΙΑ ΚΑΜΑΚΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ-MYKONOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πλακα κανω,το ξερω οτι μολις "μιλησεις" ΕΛΛΗΝΙΚΑ και σε ακουσουν τα "μωρα" στην πεφτουν κ δεν χρειαζεται καμακι,ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΞΕΝΟς


ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑς ΣΤΟ MALL-DOVA ΓΙΑ ΚΑΜΑΚΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ-MYKONOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πλακα κανω,το ξερω οτι μολις "μιλησεις" ΕΛΛΗΝΙΚΑ και σε ακουσουν τα "μωρα" στην πεφτουν κ δεν χρειαζεται καμακι,ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΞΕΝΟς

.ακομα γελαω με αυτο που εκανα στην κακασχημη την Κυριακη!
!!!!!!