σε εμας 200Χ20=4000 ΚΑΙ 250Χ25=5000 μερες επι ευρω δηλαδηΓια μπακάλης (εσύ το είπες) η αριθμιτική σου είναι χάλια!
Καλύτερα να αλλάξεις επάγγελμα.
στο "σοριτοκοσμο" ποσο κανει ???
υ.γ κανα φωτο θα βαλεις?,πολυ αναλυση τους εκανες,δωσε κ λιγο θεαμα στο λαο "προεδρε"!!!!!!!!!!!
μιλαμε για 1.100.000 φυλακισμενους σε πλυθισμο 135.000.000 εκατομυρια!!!!!!στην Ελλαδα εχουμε 8.000 φυλακισμενους περιπου σε πλυθισμο 10.500.000(ειχα διαβασει πριν 3-4 χρονια για 7700 φυλακισμενους.τωρα ισως ειναι πολυ παραπανω.ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟς ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ Ας ΜΕ ΔΙΩΡΘΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟς που ξερει και εχει στοιχεια.ειχα ακουσει κατι για 11.000 φυλακισμενους στην Ελλαδα).αν εχουμε 8000 φυλακισμενους στην Ελλαδα εχουμε 1 φυλακισμενο για καθε 1312 κατοικοι.ενω η Ρωσσια εχει ΕΝΑΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΚΑΘΕ 122 ΚΑΤΟΙΚΟΥς!!!!σκεψου για τι διαφορα μιλαμε!!!!για Μολδαβια δεν ξερω.παντος οι φιλοι μου Ρωσσοι που εχουν παει πολλες φορες μου ειπαν τα ιδια που λες και 'συ οτι δεν ειναι επυκινδηνα.


επιτέλους εδώ μέσα λίγη σοβαρότητα λίγη.............