to xana vazo agapitoi kinezoi pou den katalavenete

:idiot"σιναgονιστες" όταν στο κισινέου θέλεις για κάθε μέρα άμα σέβεσαι τον ευατό σου καθημερινά για ενώ καλο "χοτελ" πχ "λεογρανd" μίνιμουμ 100 euro ένα καλο εστατόριο minimum 50 euro και ένα καλο club το βραδυ 100 euro όλα αυτά για εσένα και το μωρό είναι χωρίς τίποτα άλλο είναι 250 euro επί 20 μέρες που είναι αρκετές κατά την γνώμη μου για md είναι σύνολο 5000 euro

οποτε τα συμπεράσματα δικά σας
η αλλιως,με δωματιο 40ε τη μερα,φαγητα=καφεδες με "μωρο" η ελαφρως πουρο,της πλακας,οπως αυτες που μαλλον θα βρειτε ελευθερες,50Ε,ταξι 15Ε,γιατι αμαξι δε θαχετε μαλλον,η αν εχετε θα σας τα παιρνουν οι μπατσοι το ιδιο ειναι,αν παλι παιρνεται πουτανες απο 80-150 ευρα τη μερα-τα 2ωρα δηλ- βαλτε κ τα εισητηρια
350+800+1000+300=2500ε για ναχετε ΜΙΑ,αν σας κατσει κιολας η τυχη,η αλλιως ααπο 2500-5000ευρω που λεει κι ο μαλλον "πολυεσταυρωμενος" αλλα μερακλης κ σιγουρα hight-spender yantis

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΡΕ ΣΟΡΙΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΣΥ ΕΚΠΛΗΣΕΣΑΙ,δηλ μονος σου δεν ελεγες οτι μενεις leogrand k πας σουσι-μαρ κλπ βαλε κ τα "οβολα" στις "διμετρες"

στρουμφιτσες,δηλαδη οντως εσυ ποσα χαλας σε 20 μερες action?
y.g.viagra ,levitra κλπ ποσο πανε? αλλα 300 ευρα ΑΝ ΤΥΧΕΙ Κ ΓΑΜΑΤΕ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ
