Νέα

Μολδαβία - Chişinău

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα serreos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 854K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
τυπε εδο το μελοσ του μπουρδελα που τονε εχο στο σκαυπ!!!!! μου λεει ότι κατεβαζει διπλετεσ ! με αεροπορικα εισιτιρα  και ότι φανε και ότι πιουνε !!! 10 ημερο τρελο!!!!! διλαδη κανα 1000 πανο κατο ευρα!!! ΔΙΠΛΕΤΑ!!!!!!! ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΕ ΡΟΤΙΣΟ!!! ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΟΡΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΕΥΤΑ????
ΤΟΡΑ θα μου στιλει και αλλεσ φοτο να δειτε πιοτητα!!!!!! τον τεμαχιον που δεν είναι εκδιδομενεσ σιμιοτεον!!!!!!!!
μαλ,,ιες σου λεει,,δεν ερχετε καμμια αν δεν σε ξερει απο κοντα,,,οποτε πρπει να πας,αν κι εφοσον κλπ
κι οσον αφορα διπλετες κλπ αυτα κι αν ειναι μουσια,,, ;)
 

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
μαλ,,ιες σου λεει,,δεν ερχετε καμμια αν δεν σε ξερει απο κοντα,,,οποτε πρπει να πας,αν κι εφοσον κλπ
μου λεει τι θελης για αποδιξη???? η μια στην φοτο εχει ξαναρθει και τορα ξαναρχεται με την φιλιτησ αν σκαμπαζεισ την εχει ξαναποσταρει στο σαιτ!!!!!!!!!! είναι πολι γνοστο προιν μεελοσ
 

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
μου λεει τι θελης για αποδιξη???? η μια στην φοτο εχει ξαναρθει και τορα ξαναρχεται με την φιλιτησ αν σκαμπαζεισ την εχει ξαναποσταρει στο σαιτ!!!!!!!!!!
δεν θελω αποδειξη
εχω εμπειρο προσωπικη
δεν ερχετε καμμια της προκοπης αν δεν ειναι βιζιτα χοντρη,,κι αν δεν σε ξερει,,,,φοβουνται
αναφερομαι σε γκομενες μεχρι 25-26 το πολυ
οχι σε 40αρες
 

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
δεν θελω αποδειξη
εχω εμπειρο προσωπικη
δεν ερχετε καμμια της προκοπης αν δεν ειναι βιζιτα χοντρη,,κι αν δεν σε ξερει,,,,φοβουνται
αναφερομαι σε γκομενες μεχρι 25-26 το πολυ
οχι σε 40αρες
τορα μου στελνειι φοτο κατατοπιστικοτεσ!!!!! η μια είναι μοντελο και η αλληη εχει ξαναποσταριστει μου λεει εδο και δεν περνουνε δεκαρα τα κορίτσια !!!!!!! βεβεα ο δικοσ μας ξερει την γλοσα τους!!!!!!  και αν γουσταρεισ σου στελνει και την βιζα τουσ
 

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • hmYMrYgoclY.jpg
    hmYMrYgoclY.jpg
    176 KB · Εμφανίσεις: 81
  • K5349hReCnw.jpg
    K5349hReCnw.jpg
    175,9 KB · Εμφανίσεις: 75

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • bBTJ_jlnbPc.jpg
    bBTJ_jlnbPc.jpg
    274 KB · Εμφανίσεις: 72
  • vT6FtAfOn0w.jpg
    vT6FtAfOn0w.jpg
    395,3 KB · Εμφανίσεις: 82

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • XpdWfL-_LFs.jpg
    XpdWfL-_LFs.jpg
    99,4 KB · Εμφανίσεις: 91
  • owkuS4yMQJ4.jpg
    owkuS4yMQJ4.jpg
    234,9 KB · Εμφανίσεις: 62

nukteros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.588
Κριτικές
8
Like
2.836
Πόντοι
506
δεν θελω αποδειξη
εχω εμπειρο προσωπικη
δεν ερχετε καμμια της προκοπης αν δεν ειναι βιζιτα χοντρη,,κι αν δεν σε ξερει,,,,φοβουνται
αναφερομαι σε γκομενες μεχρι 25-26 το πολυ
οχι σε 40αρες
Εχεις ενα δικιο για τις μικρες ηλικιες αλλα δεν ειναι απολυτο αυτο και με την επικειμενη κριση στην Ρωσια σε λιγο θα παρακαλανε
 

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
από ιντερνετικο καμακι!!!!!!!! εξοδα χιλιαρικακι διπλετα!!!!!!!!! διπλετεσ σινεχεια!!!!!!!!!  μου λεει ο σιντροφοσ!!!!!!! ειδα και βιντεο οπαα !!! δεν μου λεει μαλακιες μου στηλε και την βιζα!!!!!!!!!!!!
 

Συνημμένα

  • P7280881.jpg
    P7280881.jpg
    78,3 KB · Εμφανίσεις: 92

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
Εχεις ενα δικιο για τις μικρες ηλικιες αλλα δεν ειναι απολυτο αυτο και με την επικειμενη κριση στην Ρωσια σε λιγο θα παρακαλανε
ρε μαν μιλαω με πολλες απο ντανιεσκ κ λουτσκ στο νετ
περιμενα οτι θα καναν κρα να φυγουνε
κανουνε,,αλλα για ρωσσια
εδω δεν εμπιστευοντε,,ουτε δυτ ευρωπη,,φοβουνται πολλα,,κ δικαιολογημενα,,,,μονο ρωσσια παν ευκολα  πουχουν γνωστους
παλι ο πορνομεταναστης θα βγει ωφελημενος.. :grin:
για μολδαβια πουναι το θρεντ δεν εχω εμπειρια,αλλα αυτες ειναι κ κολοχαρακτηρες γενικα,,οι μολδαβες,,δεν γουσταρω κιολας,,πολυ σπαστικες
 

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
Εχεις ενα δικιο για τις μικρες ηλικιες αλλα δεν ειναι απολυτο αυτο και με την επικειμενη κριση στην Ρωσια σε λιγο θα παρακαλανε
ψιλιαζομε ότι πιρεσ χαμπαρι τον παλεμαχο!!!!!  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: γιατι λεσ για κρισι στην ροσια!!! εχο αντιθετη αποψη!!!!!
 

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
από ιντερνετικο καμακι!!!!!!!! εξοδα χιλιαρικακι διπλετα!!!!!!!!! διπλετεσ σινεχεια!!!!!!!!!  μου λεει ο σιντροφοσ!!!!!!! ειδα και βιντεο οπαα !!! δεν μου λεει μαλακιες μου στηλε και την βιζα!!!!!!!!!!!!
ρε φιλαρα χανεις?????τι σουστιλε την βιζα????και τι μ αυτο???τεσπα..εγω την εμπειρια μου καταθετω,,φερτε εσεις 10 την καθε φορα,,, :grin:
μενουμε σε τατς
οβερ
 

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
ρε φιλαρα χανεις?????τι σουστιλε την βιζα????και τι μ αυτο???τεσπα..εγω την εμπειρια μου καταθετω,,φερτε εσεις 10 την καθε φορα,,, :grin:
μενουμε σε τατς
οβερ
απλα το αναφερα γιατι για να γραψο κατι παντα το ψαχνοο!!!!!!!!!! αν εχεισ καμια καλητερη προταση !!! δοσε τα φοτα σου ντε!!!!!!!!!! :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
απλα το αναφερα γιατι για να γραψο κατι παντα το ψαχνοο!!!!!!!!!! αν εχεισ καμια καλητερη προταση !!! δοσε τα φοτα σου ντε!!!!!!!!!! :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
προταση εχω,,αλλα πρπει ναχεις φραγκα μονιμα κ πολλα ,,τα νιμου ολα μ ανοιχτα τα ποδια ειναι..ΕΚΕΙ,,
αν εισαι καπου πχ ουκρανια κι εχεις μια επιχηρηση κ χαλας ενα 3000ρο το μηνα,,γαμας οτι θες,απο 20 μεχρι 120,,ορεξη κ δυναμεις ναχεις,,
εκτος αυτου  ομως τιποτε αλλο δεν παιζει
αυτα με προσκλησεις κλπ που λες ισχυουν αλλα πρπει να ριξεις πολυ ψησιμο κ να πας κι εκιε

εγω χρονο δεν εχω για κατι τετιο..το χρημα υπαρχει αλλα ειναι αλληλενδετο με δουλεια νον στοπ,,δυστυχως
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.358
Πόντοι
4.765
ρε μαν μιλαω με πολλες απο ντανιεσκ κ λουτσκ στο νετ
περιμενα οτι θα καναν κρα να φυγουνε
κανουνε,,αλλα για ρωσσια
εδω δεν εμπιστευοντε,,ουτε δυτ ευρωπη,,φοβουνται πολλα,,κ δικαιολογημενα,,,,μονο ρωσσια παν ευκολα  πουχουν γνωστους
παλι ο πορνομεταναστης θα βγει ωφελημενος.. :grin:
για μολδαβια πουναι το θρεντ δεν εχω εμπειρια,αλλα αυτες ειναι κ κολοχαρακτηρες γενικα,,οι μολδαβες,,δεν γουσταρω κιολας,,πολυ σπαστικες
Πέτα και τιποτα στη θαλασσα  :2funny:Απο Μόσχα ειναι για  :2funny: μονο και να το λες οτι θα ρθουνε  :2funny: οταν εχουν μισθο πανω απο 1000 Ευρω δε νομιζω να εχουν αναγκη να της πληρωσει κανεις το εισητηριο.Απο Λεττονια ειναι πολυ φτωχομπινεδιαρες και δεν ειναι δυσκολο να φερεις.
  Οσο για τον τυπο που εγραφε  :2funny: αν δειτε της φωτο απο το γάμο των μεγιστανων που πηγε στη Μόσχα θα πεθανετε στα  :2funny: και με το πως ειναι ολοι τους ντυμενοι και με το μερος οπου γινεται το γλεντι του γάμου.Μου θυμισε Ρωσσικη επαρχια τη δεκαετια του '90!Οσο για της γκομενες που ειναι ολες ειναι Ουκρανες,Μολδαβες.
  Ο τύπος φοραει ενα κοκκινο φούτερ στο γλεντι :2funny:
  1 ή 2 φωτο απο αυτες που εβαλε ο Davarits μπορει και να ειναι πραγματικες,οι υπολοιπες ομως ειναι καθαρα απο ιντερνετ  :).
  Παντος απο Ουκρανια δεν ειναι ευκολο να φερεις αν τους βαλεις τα εισητηρια και της δωσεις και 80-100 Ευρω τη μερα (το συστημα του τυπου).
  Πιο ευκολο ειναι απο Λεττονια γιατι δεν θελουνε και βίζα  :)
  Εγω δεν χρειαζεται να καλεσω απο Ουκρανία κ'εδω γεματο γκομενες αν εχεις τα στανταρ που εχω πει και ορεξη  να  :knockinb: δεν εχεις προβλημα :2funny:!Αν θελεις κανεις για ακομα πιο ευκολο υπαρχει και το Νόβγκοροντ 180 χλμ. :) εκει δεν χρειαζεσαι τιποτα!
 
 

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
@@@ μεταναστη
κατι δεν καταλαβες,,τι "πετα τα μισα στη θαλλσα?"
δεν γραφω για ρωσσιδες απο ρωσσια,αλλα απο ουκρανια
γραφω για ντανιετσκ κ λουσκ,,εμπολεμη ζωνη
κ δεν ερχοντε ευρωπη,,φοβουνται  η ζηταν λεφτα 1000 μινιμ συν 1000 βιζες εισητηρια,,,βαλτε χ
μονο ρωσσια ειπα πανε γιατι εχουν πατηματα
αυτα... ;)
 

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
προταση εχω,,αλλα πρπει ναχεις φραγκα μονιμα κ πολλα ,,τα νιμου ολα μ ανοιχτα τα ποδια ειναι..ΕΚΕΙ,,
αν εισαι καπου πχ ουκρανια κι εχεις μια επιχηρηση κ χαλας ενα 3000ρο το μηνα,,γαμας οτι θες,απο 20 μεχρι 120,,ορεξη κ δυναμεις ναχεις,,
εκτος αυτου  ομως τιποτε αλλο δεν παιζει
αυτα με προσκλησεις κλπ που λες ισχυουν αλλα πρπει να ριξεις πολυ ψησιμο κ να πας κι εκιε

εγω χρονο δεν εχω για κατι τετιο..το χρημα υπαρχει αλλα ειναι αλληλενδετο με δουλεια νον στοπ,,δυστυχως
type ο σιντροφοσ με ένα 1000 κακι καθ διμινο του ρχοντε διπλετες αρκετα καλες σοματομετρικα!!!!! σε σχεση με της ελληνηδες είναι θεες!!! ειδα βιντεο τεζα λεμε τα μορα!!! ο κολος στο ταβανι!!!!!!!και την διουλεια του εχει νορμαλ και όλα καλα !!!!!   ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!! :idiot: :idiot: :idiot: :idiot: :idiot:  ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΥΤΑ!!!!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΥΤΑΝΕς!!!!! ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕς ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ????????  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:   :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: θα δοσεις και λευτα για αλεξισφερο σοβρακο στην ουκρανια??????????????????  αξιος ο συντροφος!!! αχ και να με αφηνε να ανεβασο το βιντεο που μου στηλε!!! αξιος!!!!!!!!  μιλησα και με τον συντροφο νουκτερο  εμπεριστατομενη η αποψη του για την ροσια !!  :rockon: :rockon: :rockon:  βεβεα δεν συμφονο αλλα θα ειταν ενδιαφερον να την εγραφε και για εσασ!!!!! :rockon: :rockon:  αντε να γραψει και κανας αλοοσ :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:  Υ.Γ ΟΙ ΦΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΚΑΙ ΠΕΖΕΙ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ Η ΒΙΖΑ !!!! νταβαριτσ σπικινγκκ :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • 7_1.jpg
    7_1.jpg
    127,2 KB · Εμφανίσεις: 61
  • ua6666.jpg
    ua6666.jpg
    69,8 KB · Εμφανίσεις: 39

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
@@@ ωραιος νταβαρις.. :rockon:

αλλα απρομαυρη φωτο...  :think:

@@@ μεταναστης
αν ενοεις τα 3χιλιαρικα το μηνα,,απαραιτητα
σπιτι 500-600 μαζι με καθαριστρια κ για σιδερωματα κλπ αλλα 100
ενα 30αρι την μερα προσωπικα εξοδσ 700-1000 λοιπον το μηνα ,βαλε κ φαγητα εξω  συνηθως ,αλλα 500...
κι αλλα 1000 για να κανεις κ κανα δωρο κ κανα εφε μια δυο φορες την βδομαδα
κ λιγα λεω,,αν μιλαμε για κιεβο,δεν φτανουν,,μιλαω για αλλες πολεις πχ ντιπροπετροφσκ
δεν υπολογιζω πηγνα ελα εξδα ακριβου αυτοκινητου γκαρνταομπα κλπ
αν βαλουμε κι αυτα σιγουρα πιο πολλα χρειαζονται,,μιλαω για να γαμας σαν 40αρης 50αρης 20-25αρες,,οχι τσατσες αποτυχημενες 40 και,,,
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.358
Πόντοι
4.765
@@@ μεταναστη
κατι δεν καταλαβες,,τι "πετα τα μισα στη θαλλσα?"
δεν γραφω για ρωσσιδες απο ρωσσια,αλλα απο ουκρανια
γραφω για ντανιετσκ κ λουσκ,,εμπολεμη ζωνη
κ δεν ερχοντε ευρωπη,,φοβουνται  η ζηταν λεφτα 1000 μινιμ συν 1000 βιζες εισητηρια,,,βαλτε χ
μονο ρωσσια ειπα πανε γιατι εχουν πατηματα
αυτα... ;)
Δεν το ειπα για αυτα που λες εσυ αλλα αυτα που γραφει ο Davarits ο φιλος του πηγε να μας κορο'ι'δεψει αλλα την επαθε γιατι βρεθηκαν κοινοι γνωστοι  :2funny: και εχω ολες της φωτο του γαμου  :2funny: :2funny: που πηγε και μονο γαμος ολιγαρχων οπως ελεγε δεν ηταν  :2funny:.Ελεγε οτι ειχε εκει μια Μοσχοβίτισα αλλα ειχε μια Ουκρανη που την καλεσε και ηρθε απο Ουκρανια.
 Απο Ουκρανια μπορει καμια ψωφια να ερθει απο Ρωσσια και ειδηκα απο Μόσχα ειναι για  :2funny:ακουγεται σαν ανεκδοτο  :2funny:!Δεν νομιζω οτι ειναι παντος οικονομικο να φερεις μια κοπελα Ελλαδα θελει αυτα τα λεφτα που γραφεις 1000 Ευρω για 10 μερες συν εισητηρια συν βιζες συν οσα φαει,που σιγουρα δεν θα τη βγαλεις με σουβλακια.Αλλα αν δεν εισαι Ρωσσοφωνος αυτο το να φερεις μια κοπελα ειναι μια λυση  :)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom