ΔΗΛΑΔΗ ΠΩς ρε τζιμμυ?δεν ξερω!δεν μπορω να το ελεγξω!παντος αν εμενες μονιμα θα ζουσες με τον Μολδαβικο τροπο ζωης.θα ειχες τελειως αλλη νοοτροπια
θαχα μοσκοβιτς,θαμενα σε τρωγλη κ θα κοιταγα ποια απλυτη χωριατισσα θλιβερη θελει καταφυγιο για να τη γαμησω?
κ τι να κερδισω απο αυτο?
αν ειναι να γαμαω μπαζα κ ταλαιπωρες εχει στην πλατεια βαθης,βικτωρια κ καλιθεα οσες ταλαιπωρες θες :S :S :S
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΜΕΝΩ Κ ΠΟΣΟ ΕΚΕΙ,επειδη δεν μ αρεσε ο τροπος που το γραφεις,
μπορεις να το ΕΛΕΓΞΕΙΣ ΕΥΚΟΛΟΤΑΤΑ,αλλα επειδη "υποψιαζεσαι" κλπ,ΑΦΟΥ,τοπα κ στο σοριτα αυτο παλιοτερα κ εκανε τον "κινεζο"
,ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΙΚΡΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑΚΙ,οχι για να στα παρω η να μου τα παρεις,ετσι κι αλλιως μου εισαι ιδιαιτερα συμπαθης απο το λιγο που σε ειδα,ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ φιλε τζιμμυ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΝΟΝΤΑΙεστω κ λιγο,ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΚΟΒΟΝΤΑΙ Κ ΔΙΟΡΘΟΝΟΜΑΣΤΕ η νοοτροπια μου δεν ειναι ναμαι ΘΥΜΑ,κ γι αυτο αυτα που γραφω,τα γραφω προειδοποιωντας τους "νεοκοπους" στο ρουμανικο η μολδαβικο εδαφος,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,οσο γατα κ ναμαι γκαρσονιερα η δυαρι που ναναι ΒΙΩΣΙΜΟ και ευχαριστο για ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΗ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟ
,κ οχι "καλημερα θλιψη"
με 100-150usd,DEN EXEI STO KISINIOF ΤΗς ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ
ελπιζω να μην παρεις τιποτα στραβα απο τα παραπανω,και επισης ελπιζω να κατεβεις καποια στιγμη να πηγαιναμε για επιτοπου ερευνα ;) ;) ;)
αφου εχει στον τελευταιο οροφο του εμπορικου κεντρου ημιεπαγγελματιες δε νομιζω να υπαρχει προβλημα.
!).στην Αγια Πετρουπολη ενα διαμερισμα ενος δωματιου μακρια απο το κεντρο σχετικα κοντα σε σταση του μετρο (μεχρι 20 λεπτα με τα ποδια) πριν την κριση εβρισκες απο 17.000-21.000 ρουβλια (485-600 Ευρω με 35 Ρουβλια το Ευρω).τωρα με την κριση βρισκεις και με 15.000 (345 Ευρω εβαλα εισοτημια 43,4 Ρουβλια το Ευρω).καταρχην οι περισσοτεροι σπιτονοικοκυριδες δυσκολα θα δεχτουνε να το νοικιασουν σε ξενο.γεννιουνται τα ερωτηματα αν κανει πολλα υπεραστικα τηλεφωνηματα και την κοπανισει?αν κανει παρτυ και το χαλασει?για τους ξενους σαν εσας που ερχονται για ενα μικρο χρονικο διαστημα εχει τελειως αλλες τιμες.απο 80 Ευρω τη μερα (για καποιο στουντιο)120 ενα καλο μονο και 150-170 ενα δυαρι.αυτα τα διαμερισματα ειναι που νοικιαζονται με τη μερα στης Αγγλοφωνες εφημεριδες της Αγιας Πετρουπολης.--ο Μακης ειναι εκει τωρα.Μακη σε σενα απευθυνομαι:παρε το МАКЛЕР ΒΓΑΛΕ ΦΩΤΟ ΤΗς ΑΓΓΕΛΙΕς ΜΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΟΙΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΜΕς ΚΑΙ ΒΑΛΤΕς ΣΤΟ ΣΑ'Ι'Τ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΟΛΕς ΟΙ ΑΠΟΡΙΕς.τη δεκαετια του '90 καποιο διαστημα δουλευα σε αυτον τον τομεα.οποτε η εμπειρια μου μου λεει οτι το ενοικιο ενας διαμερισματος ειναι περιπου το 60-70% μιας πωλητριας.συνηθως νοικιαζουν 2 ατομα ενα διαμερισμα.Π.Χ.2 κοπελες παιρνουν απο 100$ μισθο και νοικιαζουν ενα διαμερισμα με 120-130$ το μηνα.οποτε τους βγαινει 60-70 στην καθεμια.η πολλες φορες 3 ατομα νοικιαζουν ενα διαμερισμα ενος δωματιου οποτε τους ερχεται 40 στην καθεμια............
αλλα και να πανε ειναι ψαρωμενοι.ο Σοριτας γαμαει πολυ καλα μουνια για την ηληκια του με πολυ λιγα λεφτα θα ελεγα!(τωρα αν λεει λιγοτερα απο οσο ξωδευει δεν μπορω να ξερω?).εμενα παντος αυτη η κοπελα μου προτινε αν θελω να παω Κισινιοφ να μου βρει διαμερισμα απο καποιο γνωστο της με 150$ το μηνα αν θελω.εννοειται απλο διαμερισμα και οχι αυτα που ζουνε ξενοι.και οπως καταλαβα θα βγαλει και κατι.οι Μολδαβοι ειναι παντος πολυ ηληθιος λαος.οι Ουκρανοι λενε για αυτους οτι ο Μολδαβος ειναι συνδρομο (κατι σαν down) δεν ειναι λαος.