Επισκέπτης
εμενα μου εφυγαν 11 κλωνοι....που στον πουτσο πηγαν?
εχω καθετη πτωση απο 29 στους 18...![]()
![]()
![]()
Σορυ τυπε πηρα 2 εγω γιατι τους ηθελα για κατι μαστορεματα... :S :S :S
εμενα μου εφυγαν 11 κλωνοι....που στον πουτσο πηγαν?
εχω καθετη πτωση απο 29 στους 18...![]()
![]()
![]()
Την αλλαγή στην λίστα την έκανες αφού σου δόθηκε το ΟΚ......
αναγνωρίζεται και σε βλέπω σε όμιλο.θα είχε τα @@ να ξεκινούσαν πλέον όλοι από την ίδια αφετηρία.

και δεν μπορείς, δεν σημαίνει ότι τα άλλα μελη δεν μπορουν να αλλαξουν την ψήφο τους, ασε που κάποιοι μπορεί να μην θέλουν να την αλλάξουν.

Εισαι και πολυ κλαψομουνα τυπε.
Τουλαχιστον η![]()
![]()
αναγνωρίζεται και σε βλέπω σε όμιλο.
.


Steka μολις εφαγες μια αναφορα κι απο μενα ετσι για παει καλα το ΣΚ![]()
Με ποιους ειμαι στον ομιλο?
Σορυ τυπε πηρα 2 εγω γιατι τους ηθελα για κατι μαστορεματα... :S :S :S
...που πας ρε καραμητσο....
Τυπε βιωνω την απαξιωση των κλωνων με σκηνοθετη τον Τζωρτζ Πουτσας.... :S :S :S
Η λίστα πιστεύω είναι πλήρης. Η αδικία διορθώθηκε. Hellraiser76 ο μεγαλύτερος μαλακας εδώ σίγουρα με διαφορά.Κατόπιν πολλων αιτηματων, η εκτελεστική επιτροπή της BOUEFA
προσθεσε στην προκριματική φάση τους παρακάτω παίκτες:
alexcord
Digweed
Hellraiser76
Ntountaras
pentagiotissa
podolagnos_1985
professorx
Village
Zebu
Εκλεκτικός
ΖΟΡΜΠΑΣ
Φανούρης Τζούρας
Ηδη έχει ενεργοποιηθεί η αφαιρεση ψηφου μετά από κάποια τεχνικά προβλήματα
και μπορείτε να διορθώσετε την ψήφο σας.
Ο πουτσας γκραθιας τι απεγινε ρε τυποι;;;;
Κατόπιν πολλων αιτηματων, η εκτελεστική επιτροπή της BOUEFA
προσθεσε στην προκριματική φάση τους παρακάτω παίκτες:
alexcord
Digweed
Hellraiser76
Ntountaras
pentagiotissa
podolagnos_1985
professorx
Village
Zebu
Εκλεκτικός
ΖΟΡΜΠΑΣ
Φανούρης Τζούρας
Ηδη έχει ενεργοποιηθεί η αφαιρεση ψηφου μετά από κάποια τεχνικά προβλήματα
και μπορείτε να διορθώσετε την ψήφο σας.