Εισαι και πολυ κλαψομουνα τυπε.
Τουλαχιστον η

αναγνωρίζεται και σε βλέπω σε όμιλο.
Σου έτσουξε το κωλαράκι η αναφορά στο fair play,
και στο gentleman, Επίτιμε

.
Ούτε ποιοι ψηφίζουν με τις ίδιες ΙΡ δεν μπορείς να ελέγξεις,
καημένε...
Από 20 κλώνους επί δύο είναι με την μία 40 ψήφοι.
Μπράβο πάντως...
Έχεις χρόνο για όλα!
Και για δουλειά, και για τα παιδιά, και για την παράγκα.
Σου ξαναλέω.
Το να αναγνωρίζεις τα λάθη σου, θέλει αρχίδια.
Εσύ κάνεις πατσαβούρες προσπαθώντας εκ των υστέρων να τα συμμαζέψεις.
Αν δεν δύνασαι, που δεν δύνασαι,
Παραιτήσου.
Οκ;