baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
το χρυσωπληρωσες σα μαλακας εχει διαφορα οντωςτο εχω , εχει διαφορα , δεν το εμαθα![]()
ποιας εταιριας ειναι
το χρυσωπληρωσες σα μαλακας εχει διαφορα οντωςτο εχω , εχει διαφορα , δεν το εμαθα![]()
ρε γαμηδι κλεφτη ηλεκτρολογε στα αρχιδια μας το ηζ-1 αρχιδι που εχουν οι βιλες.Εγω εχω τριφασικο ρευμα και σε γαμαωτο χρυσωπληρωσες σα μαλακας εχει διαφορα οντως
ποιας εταιριας ειναι![]()

μπραβορε γαμηδι κλεφτη ηλεκτρολογε στα αρχιδια μας το ηζ-1 αρχιδι που εχουν οι βιλες.Εγω εχω τριφασικο ρευμα και σε γαμαω![]()
τι ευχαριστεις ρε μαλακαευχαριστω![]()
![]()

ναι αλλα γαμαει το ενοικιαζομενο σπιτι ;)τι ευχαριστεις ρε μαλακα
αφου δεν εχεις σπιτι στο ενοικιο εισαι![]()
ευκολακιναι αλλα γαμαει το ενοικιαζομενο σπιτι ;)![]()
του ουρανού![]()
Ρωτησα αλλα δεν πηρα απαντηση. Τι παιζει με το αβαταρ σου;του ουρανού![]()

ευκολακι
ο μπος το γαμαει σε λιγες μερες
και μετα μας γαμαει ο ιδιοκτητης για μηνες![]()

του ουρανού![]()
του αγερα ;)

και της φωτιάς![]()
Ολα αυτα για το ...πιστολετο??

φιλη σου? καλα μιλαμε ειναι για πολυ σοφαντισμα..![]()
πιθηκόφατσα φαίνεται να έχει ;)

Ρωτησα αλλα δεν πηρα απαντηση. Τι παιζει με το αβαταρ σου;![]()
του αγερα ;)
Εδωσες απαντηση αποτι καταλαβα.τι παιζει μανα μου , δεν σας προλαβαινω
