baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
ρε μλκ δε μου δινεις τα 1000Συμφωνοι. Κλεισαμε.
να σου φερω τον παπατρολη να ευχαρηστηθεις πουτσα και ξυλο

ρε μλκ δε μου δινεις τα 1000Συμφωνοι. Κλεισαμε.

Να κοιτας τη δουλεια σου.![]()
![]()
εχουμε τρελαθει εντελως εδω μεσα
γαμησε τα![]()
![]()
εχουμε τρελαθει εντελως εδω μεσα

Καλά! Είμαι ξανθιά με πράσινο μάτι,1.73 και αδύνατη,με 39 νούμερο παπούτσι.
Θα ζήσω γιατρέ μου?
Είμαι γνωστός μαλάκας,αλλά είδες ένα χιλιάρικο με πήγα![]()
νιμερτις η μαντοκα βγαινει ραντεουδακια και συ καθεσαι να πεισεις το ζαβο για το αν εισαι ζαβη..
ναι τις βαζω να μου κανουν τις ασκησεις και τις παιρνω απο πισω ταυτοχροναΝα το γαμησεις στις ασκησεις οπως την Μαντοκα ?
θελω να πιστευω οτι θα δωσεις πλασταΟΚ Νιμ, την αλλη βδομαδα θα ειμαι Αθηνα.
Συνεννοουμαστε με πμ.

Και άλλοι που τον παακαλάνε ούτε χιλιάρικο ούτε πούτσα...άδικη ζωή.ωχ , βλεπω να τρωει πουτσο ο Αλεξ και να εχει πληρωσει και ενα χιλιαρικο ....
Που σε ρε Κωστα κουστουματε ....
Να κοιτας τη δουλεια σου.
Και για να δεις πόσο κύριος ειμαι, το χιλιαρικο θα προπληρωθει σε τραπεζικο λογαριασμο που θα μου στειλεις σε πμ.Είμαι γνωστός μαλάκας,αλλά είδες ένα χιλιάρικο με πήγα![]()
Φαντάσου δηλαδή για πόσο ζαβή μιλάμε.![]()

νιμερτις το ξανθο μπαζακι=γλιτσαςωχ , βλεπω να τρωει πουτσο ο Αλεξ και να εχει πληρωσει και ενα χιλιαρικο ....
Που σε ρε Κωστα κουστουματε ....

Οπως ηταν κλωνος μου και η μαντοκα?νιμερτις το ξανθο μπαζακι=γλιτσας
το εχει ομολογησει πολλες φορες![]()
ναι τις βαζω να μου κανουν τις ασκησεις και τις παιρνω απο πισω ταυτοχρονα
Ηλίθιε γλίτσα ξανά διάβασε τι έγραψε.......δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά για σένα λέει![]()
Είμαι γνωστός μαλάκας,αλλά είδες ένα χιλιάρικο με πήγα![]()
δεν το πηρε χαμπαρι ο μυρωδιαςδεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά για σένα λέει![]()
