neos123
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 8.951
- Κριτικές
- 1
- Like
- 16
- Πόντοι
- 66
σε θελουν να τους γραφεις προγραμματα τα γερμανακιαΣου έστειλα μόνο τα source αρχεία, ανοίγουν και με notepad.
Θα πάω Ντίσελντορφ, να σε πάρω για μεταφραστή;![]()
σε θελουν να τους γραφεις προγραμματα τα γερμανακιαΣου έστειλα μόνο τα source αρχεία, ανοίγουν και με notepad.
Θα πάω Ντίσελντορφ, να σε πάρω για μεταφραστή;![]()
σε θελουν να τους γραφεις προγραμματα τα γερμανακιαμπα ειχα κοπει στο πρωτο πτυχιο.

Εμενα παντως δεν με πειραζει καθολου να το βγαλεις στη φορα.ε ναι κρίμα να έβγαζα στη φόρα πόσο την έχεις![]()
Απλά βαριέμαι τόσο που ακόμα και εσύ που σε βαριέμαι παρουσιάζεις ένα κάποιο υποτυπώδες ενδιαφέρον για να σκοτώσω την ώρα μου.![]()
τωρα το γαμησεςμπορεί να ήταν η ηλικία του ή οτιδήποτε άλλο
μεγάλο ζόρι τραβάς ε
δεν εχω τετοιο κομπλεξ καρδια μουε ναι κρίμα να έβγαζα στη φόρα πόσο την έχεις![]()
ωχ τα ανοιξα και με επιασε απελπισια.Σου έστειλα μόνο τα source αρχεία, ανοίγουν και με notepad.
Θα πάω Ντίσελντορφ, να σε πάρω για μεταφραστή;![]()
σε θελουν να τους γραφεις προγραμματα τα γερμανακιαμπα ειχα κοπει στο πρωτο πτυχιο.

χοντροκωλα και η μαντοκαΓιατι δεν παιρνεις την χοντροκωλα να τα πειτε με πμ που εχετε γαμησει ολα τα θεματα με αυτο τα γαμημενο Πανεπιστημιο που περασες και μας εχεις ζαλισει τ αρχιδια ?![]()

χοντροκωλα και η μαντοκα
τελικα μονο η βιολεταρα μου ειναι ΜΟΥΝΑΡΑ![]()
ετσι. γτ σου χαλαμε το θρεντ με τον μικροψωλη και το ξανθο μπαζακιΓιατι δεν παιρνεις την χοντροκωλα να τα πειτε με πμ που εχετε γαμησει ολα τα θεματα με αυτο τα γαμημενο Πανεπιστημιο που περασες και μας εχεις ζαλισει τ αρχιδια ?![]()
Γιατι δεν παιρνεις την χοντροκωλα να τα πειτε με πμ που εχετε γαμησει ολα τα θεματα με αυτο τα γαμημενο Πανεπιστημιο που περασες και μας εχεις ζαλισει τ αρχιδια ?![]()
ε ναι κρίμα να έβγαζα στη φόρα πόσο την έχεις![]()

α)Μου λείπει το απαραίτητο θάρρος.Γιατι δεν σκοτωνεσαι μονος σου να γλυτωσεις την βαρεμαρα και να γλυτωσουμε και εμεις ? Κανε μια καλη πραξη στην ζωη σου

ξερεις γερμανικα? μεταπτυχιακο φανταζομαιΜπορεί να την κάνω μόνιμα μόλις ξεμπερδέψω με το πτυχίο.![]()
ετσι. γτ σου χαλαμε το θρεντ με τον μικροψωλη και το ξανθο μπαζακι![]()
ναι αλλα την τρομαξες και εφυγεχοντροκωλα και η μαντοκα
τελικα μονο η βιολεταρα μου ειναι ΜΟΥΝΑΡΑ![]()
που να σου στειλει και φωτογραφια τηςωχ τα ανοιξα και με επιασε απελπισια.

α)Μου λείπει το απαραίτητο θάρρος.
β)Σήμερα άρχισαν να σηκώνουν μια οικοδομή εδώ στην γειτονιά μου και έχει κάθε πρωί κάτι παιδιά κόλαση![]()
![]()