Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

Εφ οσον αποδειχτει οτι καταγεται απο την Κινα, δεν υπαρχει προβλημα


Θα το ξεπεράσει λέτε ποτέ?![]()
Μετά από ανταλλαγή ύβρεων,έφτασα να πω στο εδώ και λίγο καιρό νταραβέρι μου πως την έχει μικρή (κάπου δέκα ήταν αλήθεια)
Θα το ξεπεράσει λέτε ποτέ?
Γράψτε τη γνώμη σας,βρισίδια δεκτά![]()

την έχει μικρή (κάπου δέκα ήταν αλήθεια)
Θα το ξεπεράσει λέτε ποτέ?![]()
Εγω, που στο πικ της καβλας μου ξεπερναω τα 16 (ισως 17), ειχα ακουσει μια φορα απο μια μαυρη, στη Σωκρατους, οτι τον εχω μικρο, και εκτοτε μου δημιουργηθηκε τρελο κομπλεξ (ακομα πού και πού με αμφισβητω...)
Αν τον ειχα... 10, παιζει να μην εκανα ποτε, τιποτα με γυναικα/ Οριακα καμια βιζιτα, αλλα και παλι, θα ντρεπομουνα...
Γενικως, ειμαι πολυ φιλελευθερο ατομο, χωρις προκαταληψεις, αλλα στο συγκεκριμενο θεμα δεν μπορω να ελεγξω τα μικροαστικα μου καταλοιπα
(Το κακο του να μεγαλωνεις με τυπους σαν τους γονεις μου)
Απ' την αλλη, βρισκω την ευκαιρια να σε ρωτησω:
Αυτος με τα 10 cm δεν μπορει να σε φτασει σε οργασμο?? Νομιζω πως, ενα δαχτυλο ειναι πολυ μικροτερο αλλα αρκει για να χυσεις...
Οποτε, μηπως εχεις κι εσυ καποιες προκαταληψεις, που σε εμποδιζουν να δεις το ζητημα ορθολογικα??
Μία φορά έγινε και δεν βλέπω να μου ξαναμιλάει για να ξαναγίνει το κακό,και ναι,με άφησε στεγνή ούτε δάχτυλο ούτε γλώσσα τίποτα...
και σε χαλάει σαν μέγεθος..?
10 ολόκληρα εχω ακούσει και 7αρια τσιτα γκαζια σε κοφτες..
να λες και ευχαριστω
Μάλλον ήμουν τυχερή στη ζωή μου και δεν είχα πέσει κάτω από 16+εκ![]()
τι να ξεπερασει; τα 10cm;
Αν πάει σε πλαστικό χειρούργο ναι
Εννοώ αν ξεπεράσει το σοκ και με συγχωρέσει
Τον είπα μικροψώλη επειδή τσακωθήκαμε για άλλο λόγο και που επιτέθηκε φραστικώς![]()
Που πας και μπλέκεις ρε μικρη,την πρωτη φορα που το ειδες δε την έκανες ?Thanks Captain Obvious![]()
Που πας και μπλέκεις ρε μικρη,την πρωτη φορα που το ειδες δε την έκανες ?
Επειδη την εχει μικρη τσακωθήκατε?Ενώ νταραβεριζόμασταν καιρό σχετικά το είδα/έφαγα την Παρασκευή!
Ο τσακωμός έγινε σήμερα![]()
σ'ενδιαφερει το αν θα σε συγχωρεσει;Εννοώ αν ξεπεράσει το σοκ και με συγχωρέσει
με το μικροσκόπιο να το ψάχνεις δε βρισκειςσ'ενδιαφερει το αν θα σε συγχωρεσει;
καταλαβαινω πως 10cm δεν βρισκεις καθε μερα βεβαια.