Νέα

Μικρό μόριο δέκα εκατοστών...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nimertis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 97K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
όχι τύπε δεν έγινε το κακό την ίδια νύχτα,αν και θα ξεμπερδεύαμε έτσι  :think:
αρα το παχουλο πορτοφολι δεν σε χαλαγε με τα 10 εκατοστα
αλλα οταν εφαγες πορτα σε χαλασε  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705
Μας ζάλισες με το πουλί σου ρε φίλε, πάω στοίχημα ότι είσαι ξεβράκωτος αυτή τη στιγμή

:2funny:  :2funny:

Οχι, με σωβρακο και "παω" (εδω και κανα μισαωρο) για μπανιο

Παντως, κοντα επεσες  :2funny:  :2funny:  :2funny:
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.799
Κριτικές
5
Like
58
Πόντοι
366
Μικρή παρτον τηλεφωνο και πες του εισαι ο μεγαλύτερος ο πιο τιτανοτεράστιος γαμιάς




Σε επισκεψιμοτητα στο μπουρδελα.
 

Geo Dol

Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2013
Μηνύματα
7.421
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
66
1.73 ξανθια πρασινοματα...  :jerking:
Και αυτή ξανθιά είναι:

URL]] ;D
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
όταν τον είχα πρωτοδεί ήτανε νύχτα και είχα πιει (2 ζόμπι συγκεκριμένα),παχουλός αλλά ωραία φάτσα και καλούς τρόπους
ΝΟΜΙΖΑ και μετά γαμήθηκε ο Δίας

αμ δεν γαμηθηκε ..
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
Kαι σένα νύχτα θέλουμε να σε δούμε...
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
όχι...παλιά είχα εγγραφεί μαζί με έναν πρώην μου για να βλέπει τι κάνω...έσβησε το λογαριασμό του και δεν ασχολήθηκε ποτέ εκανε κλωνο και με εγραψε στ' αρχιδια του
:grin:
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.799
Κριτικές
5
Like
58
Πόντοι
366

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Mια χαρα γκομενακι ειναι η Νιμ.Δεν καταλαβαινω γιατι σωνει και καλα πρεπει οσες μιλανε εδω μεσα να τις βγαζετε χοντρες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom