Νέα

Μελίνα Νικολαΐδη-Βανδή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 434
  • Εμφανίσεις 138K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (2 μέλη και 18 επισκέπτες)

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.834
Κριτικές
93
Like
56.986
Πόντοι
40.655
19-20 χρονων ειναι η αλλη και σπουδαζει εξωτερικο και ο αλλος γραφει "Δεν εχει δουλεψει ποτε στη ζωη της" λες και ολοι στην ηλικια της εχουν 1000 ενσημα.

Βρηκε φραγκατο λενε οι αλλοι και βολευτηκε (εν τω μεταξυ η ιδια εχει πολυ μεγαλυτερη περιουσια απο τους γκομενους της)

Πουτανακι την γραφουν αλλοι επειδη ειχε 2 σχεσεις τα τελευταια 2 χρονια αντι να ειναι στο μοναστηρι ή να παντρευτει και να εχει 2 κουτσουβελα ηδη πχ

Γυμνασμενος ο πρωην πιο γυμνασμενος ο νυν γραφουν οι αφραγκοι πατσοκοιλιαδες...ΣΟΚ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΔΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ!!
Εν τω μεταξυ αν ηταν τπτ πατσοκοιλιαδες παλι θα κραζανε λεγοντας οτι γαμανε μονο με τα λεφτα τους.

Μαλάκες αληθεια τώρα ποσα κομπλεξ και απωθημενα κουβαλάτε?

Έχετε απόλυτο δίκιο!!!

Αφήστε που σε όλη την μέχρι τώρα ζωή της, είχε να αντιμετωπίσει φοβερές δυσκολίες, όπως τι χρώμα θα βάψει τα νύχια της, και τρομερά διλλήματα τύπου, ποιο αυτοκίνητο θα της αγόραζε η μητέρα της.

Αχχχ... Βασανισμένο κορίτσι!
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
Έχετε απόλυτο δίκιο!!!

Αφήστε που σε όλη την μέχρι τώρα ζωή της, είχε να αντιμετωπίσει φοβερές δυσκολίες, όπως τι χρώμα θα βάψει τα νύχια της, και τρομερά διλλήματα τύπου, ποιο αυτοκίνητο θα της αγόραζε η μητέρα της.

Αχχχ... Βασανισμένο κορίτσι!
δεν παρακολουθησα μπαρμπα σορυ....
ρωτησες αν δινει κωλο? :coffee:
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.471
Like
49.310
Πόντοι
10.131

Gheorghe Hagi

Ανώτερος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.254
Κριτικές
21
Like
4.779
Πόντοι
8.595
Έχετε απόλυτο δίκιο!!!

Αφήστε που σε όλη την μέχρι τώρα ζωή της, είχε να αντιμετωπίσει φοβερές δυσκολίες, όπως τι χρώμα θα βάψει τα νύχια της, και τρομερά διλλήματα τύπου, ποιο αυτοκίνητο θα της αγόραζε η μητέρα της.

Αχχχ... Βασανισμένο κορίτσι!

Ξερεις να διαβαζεις ή ζηταω πολλα? Ειπε κανεις οτι περναει δυσκολα? Και γιατι να περναει στην τελικη?
Οι γονεις της δυο φτωχοι αυτοδημιουργητοι ανθρωποι ειναι που δεν χρωστανε σε κανεναν...δουλεψαν και εγιναν πλουσιοι και προφανως δινουν το καλυτερο στο παιδι τους.

Η πλειοψηφια των κοριτσιων και των αγοριων στην ηλικια της τις ιδιες ανησυχίες εχουν ανεξαρτητως οικονομικης καταστασης. Τι θα φορεσουν και που θα βγουν. Αυτη προφανως λογω οικονομικης καταστασης εχει πολλες περισσοτερες επιλογες.
Δεν τα εφαγαν απο κανενα τα λεφτα στην φαμιλια της. Οτι θελουν τα κανουν. Οι κομπλεξικοι απλα βγαζουν κομπλεξ γιατι εχουν μιζερες ζωουλες.
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
T' αγγεια γινηκαν θυμιατα και τα σκατα λιβανι,οι βλαχοι γιναν δημαρχοι κι οι γυφτοι καπετανιοι(δεν ειναι πολιτικαλ κορεκτ βεβαιως βεβαιως):confused::confused::confused::coffee::coffee:
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
T' αγγεια γινηκαν θυμιατα και τα σκατα λιβανι,οι βλαχοι γιναν δημαρχοι κι οι γυφτοι καπετανιοι(δεν ειναι πολιτικαλ κορεκτ βεβαιως βεβαιως):confused::confused::confused::coffee::coffee:
μπέρδεψες τον καφέ με ζεστή άμστελ πρωί-πρωί μεσημεριάτικά?:confused::confused::coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.834
Κριτικές
93
Like
56.986
Πόντοι
40.655
Ξερεις να διαβαζεις ή ζηταω πολλα? Ειπε κανεις οτι περναει δυσκολα? Και γιατι να περναει στην τελικη?
Οι γονεις της δυο φτωχοι αυτοδημιουργητοι ανθρωποι ειναι που δεν χρωστανε σε κανεναν...δουλεψαν και εγιναν πλουσιοι και προφανως δινουν το καλυτερο στο παιδι τους.

Η πλειοψηφια των κοριτσιων και των αγοριων στην ηλικια της τις ιδιες ανησυχίες εχουν ανεξαρτητως οικονομικης καταστασης. Τι θα φορεσουν και που θα βγουν. Αυτη προφανως λογω οικονομικης καταστασης εχει πολλες περισσοτερες επιλογες.
Δεν τα εφαγαν απο κανενα τα λεφτα στην φαμιλια της. Οτι θελουν τα κανουν. Οι κομπλεξικοι απλα βγαζουν κομπλεξ γιατι εχουν μιζερες ζωουλες.

Τα "επιτεύγματα και την ναρκισιστική αυτοπροβολή των χρυσοκάθικων" τα έχω φάει στη μάπα από την εποχή του συμμαθητή μου του Ζάχου (Χατζηφωτίου).

Αν τόσο αυτός, όσο και η κόρη Νικολαΐδη - Βανδή, όσο και η κόρη Καρβέλα-Βίσση, δεν είχαν αυτούς τους γονείς, και δεν πατούσαν εκεί για να αυτό-επιδειχθούν, δεν θα τους ήξερε και συνεπώς δεν θα τους σχολίαζε κανένας. Είδατε ποτέ τον Γιάννη (Τζίγγερ) Βαρδινογιάννη (που διαθέτει σαφώς πολλαπλάσια περιουσία), να αυτό-θαυμάζεται και να το προβάλει; Ή μήπως η οικογένειά του δεν έδινε ό,τι καλύτερο στο παιδί της; (Εν τω μεταξύ, τον αδελφό του, ούτε που τον έχουμε δει ποτέ). Και μη μου πείτε ότι δεν το έκανε επειδή δεν υπήρχαν τότε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δεν μπορούσε, γιατί τότε κάτι περιοδικά τύπου Κλίκ, έκαναν πίπες για μια του δήλωση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom