Νέα

Μελίνα Νικολαΐδη-Βανδή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 434
  • Εμφανίσεις 138K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Τα "επιτεύγματα και την ναρκισιστική αυτοπροβολή των χρυσοκάθικων" τα έχω φάει στη μάπα από την εποχή του συμμαθητή μου του Ζάχου (Χατζηφωτίου).

Αν τόσο αυτός, όσο και η κόρη Νικολαΐδη - Βανδή, όσο και η κόρη Καρβέλα-Βίσση, δεν είχαν αυτούς τους γονείς, και δεν πατούσαν εκεί για να αυτό-επιδειχθούν, δεν θα τους ήξερε και συνεπώς δεν θα τους σχολίαζε κανένας. Είδατε ποτέ τον Γιάννη (Τζίγγερ) Βαρδινογιάννη (που διαθέτει σαφώς πολλαπλάσια περιουσία), να αυτό-θαυμάζεται και να το προβάλει; Ή μήπως η οικογένειά του δεν έδινε ό,τι καλύτερο στο παιδί της; (Εν τω μεταξύ, τον αδελφό του, ούτε που τον έχουμε δει ποτέ). Και μη μου πείτε ότι δεν το έκανε επειδή δεν υπήρχαν τότε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δεν μπορούσε, γιατί τότε κάτι περιοδικά τύπου Κλίκ, έκαναν πίπες για μια του δήλωση.
ποιον αδελφο ; της ηλιθιας ή του Γιαννη ;
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Δεν το προσεξα,ισως φταει η ιγκνορ:coffee::confused::confused::confused:
2sW9-d.gif
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.473
Like
49.314
Πόντοι
10.131
Τυπε θα κανει ένα στορυ και θα πληρώσει μόνο την αναισθησια
Οι καλη πλαστικοί χειρουργοι δεν εχουν ανάγκη την διαφήμιση τυπε, διαφήμιση για αυτούς ειναι τα βυζια, οι μυτες κ.α. που φτιάχνουν.
 

Gheorghe Hagi

Ανώτερος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.254
Κριτικές
21
Like
4.779
Πόντοι
8.595

boobookies

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.021
Like
29.398
Πόντοι
5.906
Mπουζούκια με τον καινούργιο γκόμενο
 

Συνημμένα

  • dimitris-fintirikos-melina-nikolaidi6.jpg
    dimitris-fintirikos-melina-nikolaidi6.jpg
    726,9 KB · Εμφανίσεις: 163
  • dimitris-fintirikos-melina-nikolaidi3.jpg
    dimitris-fintirikos-melina-nikolaidi3.jpg
    1.008,9 KB · Εμφανίσεις: 194
  • dimitris-fintirikos-melina-nikolaidi4.jpg
    dimitris-fintirikos-melina-nikolaidi4.jpg
    1,2 MB · Εμφανίσεις: 201
  • mpouzoukia-fintirikos-melina.jpg
    mpouzoukia-fintirikos-melina.jpg
    537,7 KB · Εμφανίσεις: 166

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
Μόλις το χορτάσει και το ξεσκίσει από όλες της τρύπες θα πάμε για αλλα
Θα προσθέσω και μια άλλη άποψη. Μόλις βρει η μικρή κάτι άλλο (καλύτερο), θα την κάνει....
 
  • Like
Αντιδράσεις: satov1

Πιπινάκι

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.284
Like
2.053
Πόντοι
456
κατι τετοια βλεπω και ζηλευω πατεράδες σαν τον Ντεμη που εχουν κόρες σαν και δαύτη που ζουν την ζωη τους,δεν τις νοιαζει τι θα πει ο ενας κι ο αλλος και γενικα κανουν περήφανους τους πατεράδες τους με τον ορθό τροπο ζωης τους.Απο το να τα ειχε η κόρη μου με καναν καγκουρα της ηλικιας της,προτιμώ να ειναι με καποιον κύριο της υψηλης κοινωνίας(κι αν τον βαρεθεί αμεσως στον επόμενο φυσικα χωρις πολλη σκεψη).Γι αυτο σας λεω αν κανετε κόρη,μονο τοτε θα καταλαβετε τις πραγματικες χαρές της ζωης
 

Πιπινάκι

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.284
Like
2.053
Πόντοι
456
Μόλις το χορτάσει και το ξεσκίσει από όλες της τρύπες θα πάμε για αλλα
τι λες βρε αλήτη?Τα παιδιά ειναι ερωτευμένα,η σχεση τους βασιζεται σε αγνά συναισθήματα και παντοτινή αγαπη.Τι την πέρασες την Μελίνα οτι ειναι?Κανα επιπόλαιο τσουλάκι?
 

j_thess

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2023
Μηνύματα
883
Like
1.385
Πόντοι
206
Τα "επιτεύγματα και την ναρκισιστική αυτοπροβολή των χρυσοκάθικων" τα έχω φάει στη μάπα από την εποχή του συμμαθητή μου του Ζάχου (Χατζηφωτίου).

Αν τόσο αυτός, όσο και η κόρη Νικολαΐδη - Βανδή, όσο και η κόρη Καρβέλα-Βίσση, δεν είχαν αυτούς τους γονείς, και δεν πατούσαν εκεί για να αυτό-επιδειχθούν, δεν θα τους ήξερε και συνεπώς δεν θα τους σχολίαζε κανένας. Είδατε ποτέ τον Γιάννη (Τζίγγερ) Βαρδινογιάννη (που διαθέτει σαφώς πολλαπλάσια περιουσία), να αυτό-θαυμάζεται και να το προβάλει; Ή μήπως η οικογένειά του δεν έδινε ό,τι καλύτερο στο παιδί της; (Εν τω μεταξύ, τον αδελφό του, ούτε που τον έχουμε δει ποτέ). Και μη μου πείτε ότι δεν το έκανε επειδή δεν υπήρχαν τότε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δεν μπορούσε, γιατί τότε κάτι περιοδικά τύπου Κλίκ, έκαναν πίπες για μια του δήλωση.
δεν βλεπω καμια αυτοπροβολη.
Τον satov1 τον boobookies και άλλους βλεπω να την προωθουν. Σε αυτους στρεψου
 
  • Like
Αντιδράσεις: satov1

nikitas5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2017
Μηνύματα
758
Like
2.665
Πόντοι
446
τι λες βρε αλήτη?Τα παιδιά ειναι ερωτευμένα,η σχεση τους βασιζεται σε αγνά συναισθήματα και παντοτινή αγαπη.Τι την πέρασες την Μελίνα οτι ειναι?Κανα επιπόλαιο τσουλάκι?
εγώ δεν σε έβρισα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom