Νέα

Μαρία Σαράφογλου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Akis_1982
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 485
  • Εμφανίσεις 146K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Βυζάρες.:bigdick::bigdick::bigdick:
1752242004338.jpeg
 

Giorgos(3)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2020
Μηνύματα
1.070
Like
3.842
Πόντοι
456
καποιος επιτελους να μπαναρει αυτον τον βλακα
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Κάνε τώρα ένα Playboy ρε θεά Mαρία Σαράφογλου.:bigdick::bigdick::bigdick:
1752311682339.jpeg
 

patriarcha

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2011
Μηνύματα
1.016
Κριτικές
9
Like
2.066
Πόντοι
216

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Λάθος;Τώρα μου θυμίζεις το...ΚΚΕ που μετά απο ΄τόσα χρόνια λέει την Βάρκιζα λάθος ενώ όλος ο λαός ξέρει τι ήταν
Το ΚΚΕ ποτέ δε λέει έκανε λάθος.
Και αν κάνει δε θα το αναγνωρίσει ποτέ.
 

patriarcha

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2011
Μηνύματα
1.016
Κριτικές
9
Like
2.066
Πόντοι
216
Το ΚΚΕ ποτέ δε λέει έκανε λάθος.
Και αν κάνει δε θα το αναγνωρίσει ποτέ.
Δεν είμαι ΚΚΕ αλλά μετα το 1991 έχει γαμηθεί να κάνει αυτοκριτική.Κάθονται χρόνια και χρόνια και ψάχνουν τα αρχεία τους,την ιστορία γενικά για να βγάλουν συμπεράσματα γι αυτό και βγάζουν δοκίμια ιστορίας π.χ

Τώρα για την Σαράφογλου.Μετά απ αυτό το "λάθος" μετάνιωσε ή συνεχίζει στον ίδιο δρόμο και ακόμα χειρότερα;Όχι ότι είναι εξαίρεση αλλά μάλλον ο κανόνας στη δημοσιογραφία.Γι αυτό ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ έχουν υπο ελεγχό τους την ΕΣΗΕΑ.Λίγοι τιμούν πράγματι το λειτούργημα του δημοσιογράφου και αξίζουν να λέγονται έτσι

Δεν πάει η άλλη λοιπόν να είναι μουνάρα(η ΄όποια δεν ειναι θέμα Σαράφογλου) αν ανοίγει το στόμα της και λέει πράγματα εξοργιστικά και ειναι πουτανάκι των αφεντικών και του χρήματος τι να την κανω την ομορφιά;Άλλο κλασικό παράδειγμα η Κατερίνα Παναγοπούλου.Να ξερνάς είναι αμα ανοίξει το στόμα της.Εχω ΄τύχει να δω άρθρα της στις εφημερίδες του Βαγγέλα.Να ξερνάς απ τα μάτια είναι
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Δεν είμαι ΚΚΕ αλλά μετα το 1991 έχει γαμηθεί να κάνει αυτοκριτική.Κάθονται χρόνια και χρόνια και ψάχνουν τα αρχεία τους,την ιστορία γενικά για να βγάλουν συμπεράσματα γι αυτό και βγάζουν δοκίμια ιστορίας π.χ

Τώρα για την Σαράφογλου.Μετά απ αυτό το "λάθος" μετάνιωσε ή συνεχίζει στον ίδιο δρόμο και ακόμα χειρότερα;Όχι ότι είναι εξαίρεση αλλά μάλλον ο κανόνας στη δημοσιογραφία.Γι αυτό ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ έχουν υπο ελεγχό τους την ΕΣΗΕΑ.Λίγοι τιμούν πράγματι το λειτούργημα του δημοσιογράφου και αξίζουν να λέγονται έτσι

Δεν πάει η άλλη λοιπόν να είναι μουνάρα(η ΄όποια δεν ειναι θέμα Σαράφογλου) αν ανοίγει το στόμα της και λέει πράγματα εξοργιστικά και ειναι πουτανάκι των αφεντικών και του χρήματος τι να την κανω την ομορφιά;Άλλο κλασικό παράδειγμα η Κατερίνα Παναγοπούλου.Να ξερνάς είναι αμα ανοίξει το στόμα της.Εχω ΄τύχει να δω άρθρα της στις εφημερίδες του Βαγγέλα.Να ξερνάς απ τα μάτια είναι
Αφού είναι ΝΔ η Παναγοπούλου.
Τί θες να γράψει ?Να φύγει ο Κούλης?
Πράγμα που το λέει το 75 τα εκατό σήμερα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom