Μανωλης Κρητικος
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2017
- Μηνύματα
- 78
- Κριτικές
- 25
- Like
- 400
- Πόντοι
- 290
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΑΜ!!!!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΓΑΜΕΝΗ
Καμία σχέση με τις φωτογραφίες..
Με τίποτα...
Χαλι μαύρο...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΑΜ!!!!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΓΑΜΕΝΗ
Καλημέρα στην παρέα και απο εμένα..... Και χρόνια πολλά
Αν και μερικοι δικοί μου αν διαβασουν οτι εγραψα εδω θα με μαλωσουν αλλα τι να κανω που ακομα ειμαι στο τρέξιμο!!
Παιδιά μια βοήθεια παρακαλω για αυτην
Ξερω έχετε γραψει διάφορα και τα εχω διαβασει στα προηγούμενα ποστ σας.
Αλλά για να εξηγηθω εχω σκοπο να την παρω για σ.κ. Και ήθελα να ρωτήσω αν ειναι καθαρή ?(οχι τρυπημενη) αν ειναι όπως στις φωτογραφίες (μην μου ερθει κανας δράκος)
Και γενικα αν αξιζει τον κόπο!
Παιδιά καθε βοήθεια δεκτη please!!
Καμία σχέση με τις φωτογραφίες..
Με τίποτα...
Χαλι μαύρο...
Αυτή δεν είναι με τα ελεύθερα ; Το έχουν πει νομίζω πιο πίσω. Μάλλον επικίνδυνη ..
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά... Δείχνει ωραία γυναίκα...κριμα που έχει.μονο μια κριτική
Αν κάποιος θέλει να δώσει και δωράκι στην κυρία, δικαίωμα του.Επιβεβαιωνω,ακριβως οπως τα ειπε ο συναγωνισυης
αδερφέ καλησπέρα. Την εζω δοκιμάσει πριν 2 μήνες.λοιπονΚαλημέρα στην παρέα και απο εμένα..... Και χρόνια πολλά
Αν και μερικοι δικοί μου αν διαβασουν οτι εγραψα εδω θα με μαλωσουν αλλα τι να κανω που ακομα ειμαι στο τρέξιμο!!
Παιδιά μια βοήθεια παρακαλω για αυτην
Ξερω έχετε γραψει διάφορα και τα εχω διαβασει στα προηγούμενα ποστ σας.
Αλλά για να εξηγηθω εχω σκοπο να την παρω για σ.κ. Και ήθελα να ρωτήσω αν ειναι καθαρή ?(οχι τρυπημενη) αν ειναι όπως στις φωτογραφίες (μην μου ερθει κανας δράκος)
Και γενικα αν αξιζει τον κόπο!
Παιδιά καθε βοήθεια δεκτη please!!
Αδερφέ ευχαριστώ.
Το ακυρωσα το θεμα γιατι οικογενειαρχης άνθρωπος.
Διαβασα και αυτα που γραψαν και οι αλλοι και φοβήθηκα
εγω παντως την πηρα την κοπελαΑδερφέ ευχαριστώ.
Το ακυρωσα το θεμα γιατι οικογενειαρχης άνθρωπος.
Διαβασα και αυτα που γραψαν και οι αλλοι και φοβήθηκα
τσεκ πμ λιγο..εγω παντως την πηρα την κοπελα
και ειχα καλου κακου 2 πακετα καποτες μαζι μου
εγω τις εδωσα 100 για 2+ ωρες οπου την πηρα πιπα κωλο μονο
Θα συμφωνησω κι εγω με Banksy , την ειχα δοκιμασει κι εγω παλαιοτερα ως Μαρια ξαθομαλλουσα τοτε με ψιλομετρια πιπα , γλωσσοφιλα φουλ , αλλα αχρωμο και αγευστο γαμησι αν και καθησε και τον εφαγε οσο δυνατα κι αν τη γαμησα , αλλα συμπεριφορα οτι να ναι θα χρησιμοποιουσα ακριβως την λεξη που ειπε ο Banksy Αλλοπροσαλλη γκομενα χωρις να σου μενει κατι απ το γαμησι που εκανε :S :S :S .... το τραγικο βεβαια της υποθεσης ειναι οτι περυσι το 18 που τη πετυχα σε στουντιο προς Τριγγετα μερια εχει φακλανεψει αρκετα σε μπουτια , κωλο και μαγουλακια οποτε εχει γινει λιγο πιο γουρουνιτσα δηλαδη ενα πραγμα το οποιο δεν την κολακευει και πολυ σε συνδιασμο με τις μετριες υπηρεσιες που προσφερει , γι αυτο αλλωστε προσπαθησε με Diva και με mamba μπας και παρει κανα αμοιρο Χριστιανο και δει λιγη χαρα στη πορτοφολα της , αυτο που εχω καταλαβει τελικα με την παροδο του Χρονου ειναι οτι θελει δουλεια και τροπο για να παραμεινεις σε ενα καλο level αν θες να κρατας θεση στην αγορα με πιτογυρα και πιτσονια δεν προκοψε κανεις , Pilo ακους ρεεεεεεε !!!
Ρώτησα ξανά αλλα δεν απάντησε κανεις... Ξέρουμε τι παίζει;
Ειναι δυνατο μουνι skipper , αξιζει η δοκιμη , προχωρα το και μην κολοσεις πουθενα
Δούλευε σε studio παλαιοτερα. Ξερει κανείς τι παίζει τώρα? Πόσο το κόστος υπηρεσίες κλπ