Νέα

Mamba ή μάπα...;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα orbgr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 56K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.037
Πόντοι
48.437
για να μασ πει κ κανενας αλλος!!

εγω την πηγα πιο σοφτ παντως και παλι μια χαρα ηταν το κοριτσι.
αξεχαστη μου εχει μεινει η πιπα της. τα εχω γραψει ολα σε κριτικη που ειχα ανεβασει εδω στο νημα.
μονο αρνητικο για μενα παντα, τα παραπανω κιλα που εχει,αν και διαβασα καπου εδω οτι εχει χασει μερικα τωρα.
αυτα.
 
Εγγρ.
22 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.165
Κριτικές
12
Like
6.368
Πόντοι
3.666
ειναι ευκολο να μου πει καποιος εν συντομια τι φαση ειναι η βαλεριανα, της γνωστης οικογενειας ? εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια! απλα θα ηθελα να μαθω αν ειναι gfe ή pse, αν δινει φιλια και αν καθεται με το ρολοι στο χερι!
Από προσωπική εμπειρία με τη κοπέλα, και μετά από επαναλαμβανόμενες συναντήσεις μαζί της, έχουμε και λέμε:
Πρώτον : 101% gfe. Ποιό gfe πεθαίνεις που λένε...
Δεύτερον : Φιλιά κατά συρροή, και κατ΄εξακολούθηση.....Ορεξη να ΄χεις δηλαδή...
Τρίτον : Γιά ρολόι, ούτε λόγος να γίνεται...
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
εγω την πηγα πιο σοφτ παντως και παλι μια χαρα ηταν το κοριτσι.
αξεχαστη μου εχει μεινει η πιπα της. τα εχω γραψει ολα σε κριτικη που ειχα ανεβασει εδω στο νημα.
μονο αρνητικο για μενα παντα, τα παραπανω κιλα που εχει,αν και διαβασα καπου εδω οτι εχει χασει μερικα τωρα.
αυτα.
αν την δης τωρα θα δης διαφορά εμφανή  ;)
 

vascular

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2017
Μηνύματα
104
Κριτικές
4
Like
207
Πόντοι
281
αδυνατη φαινεται παντως στις photo στο mamba
 

amfivolos

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2009
Μηνύματα
371
Like
423
Πόντοι
21
ευχαριστω για τις πληροφοριες!! θα δοκιμασω αυριο εχω κλεισει ραντεβου ηδη! θα γραψω για το ραντεβου μετα!
 

nectar

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2006
Μηνύματα
590
Κριτικές
10
Like
534
Πόντοι
6.065
ειναι ευκολο να μου πει καποιος εν συντομια τι φαση ειναι η βαλεριανα, της γνωστης οικογενειας ? εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια! απλα θα ηθελα να μαθω αν ειναι gfe ή pse, αν δινει φιλια και αν καθεται με το ρολοι στο χερι!
φιλε εχουν γραφτει απειρα σχολια διαβασε πιο πισω....
 

adamioan

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2008
Μηνύματα
134
Like
119
Πόντοι
1
  Ωραιο  μουνετο παντως  φαινεται ... για να δουμε το  παει το  γραμμα ...
Η κοπέλα είναι πραγματικά πολύ όμορφη. Και σώμα και πρόσωπο. Είχα μιλήσει μαζί της και έψαχνε μόνιμο χορηγό. Όχι ραντεβού.  Μηνιαία οικονομική βοήθεια. Όσοι πιστοί προσέλθετε.
 

adamioan

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2008
Μηνύματα
134
Like
119
Πόντοι
1
Μια τυπισσα απο Glamourescorts ειναι, νομιζω Καμελια λεγεται, εχει κριτικες.
Πολύ σωστός ο Bleach. Citytourακι από το Glamour είναι. Όταν θέλει να συμπληρώσει εισόδημα χρησιμοποιεί και τα ραντεβού από το Mamba.
 

adamioan

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2008
Μηνύματα
134
Like
119
Πόντοι
1
Δεν εχω μπει αλλα νομιζω ζηταει 80 αν θυμαμαι καλα
Σωστός ο nick. Ζητάει 80 + 20 ο κώλος. Ρουμανα συμφωνα με τα λεγόμενα της και είναι η ίδια στη φωτογραφία του προφιλ της. Πάλι σύμφωνα με την ίδια. Έχω δει φώτο της, ούτε ζέστη ούτε κρύο.
 

adamioan

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2008
Μηνύματα
134
Like
119
Πόντοι
1
για να συμπληρωσω κι εγω αν και τα ειπαν  ολοι το κοριτσι αξιζει θα μεινεις ευχαριστημενος....
Να συμπληρώσω και εγώ κάτι για την Βαλερια. Δεν έχω δει κάποια σημαντική διαφορά στο σώμα της και έχω συναντηθεί μαζί της οχι πολύ καιρό πριν. Ένα είναι όμως σίγουρο, στο τέλος του ραντεβού δεν θα σε απασχολεί καθόλου αυτό το θέμα. Για μένα είναι καθαρά gfe αλλά ανταποκρίνεται πολύ καλά και στις υψηλές ταχύτητες. Στοματικό, ένα από τα καλύτερα που κυκλοφορούν, φιλιά πολλά και με πολύ πάθος και κωλαράκι για όποιον το επιθυμήσει θαύμα. Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να βοήθησα.
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
Η κοπέλα είναι πραγματικά πολύ όμορφη. Και σώμα και πρόσωπο. Είχα μιλήσει μαζί της και έψαχνε μόνιμο χορηγό. Όχι ραντεβού.  Μηνιαία οικονομική βοήθεια. Όσοι πιστοί προσέλθετε.
την εχεις δει απο κοντά;
 

adamioan

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2008
Μηνύματα
134
Like
119
Πόντοι
1
την εχεις δει απο κοντά;
Φίλε Pilo δεν με ενδιέφερε η μόνιμη χορηγία και δεν την έχω συναντήσει από κοντά. According to " όπως λένε και στο χωριό μου " με τις φωτογραφίες που μου έχει δείξει λέω ότι και στο σώμα αλλά και στο πρόσωπο για μένα που είμαι του fit ,λεπτού σωματότυπου είναι όμορφη. Τώρα αν την έχεις δει εσύ από κοντά και είναι τέρας πάω πάσο. Σημαίνει ότι ή οι φωτογραφίες είναι fake ή είναι ετών.
 

Traveller 2

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
2.020
Like
153
Πόντοι
16
Η κοπέλα είναι πραγματικά πολύ όμορφη. Και σώμα και πρόσωπο. Είχα μιλήσει μαζί της και έψαχνε μόνιμο χορηγό. Όχι ραντεβού.  Μηνιαία οικονομική βοήθεια. Όσοι πιστοί προσέλθετε.
Δηλαδή ήθελε να μπει στην κατηγορία των μισθωτών!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom