αχ ρε ανδρες αθηναιοι,σας χαιρομαι.τα καλα τα ξετρυπονεται αμεσως.και καλα κανεται.ευτηχως που υπαρχουν και οι καλοι συναδελφοι που δινουν και σε εμας τους μακρινους.παντως η νταρια,απο οτι μου ειπαν συναδελφοι,γιατι εγω δεν εχω παρει,ειναι δυναμη στις υπηρεσιες της και στην συμμετοχη.αρα καλη μεταγραφη.η Νταρια μπορεί να είναι μεταγραφή , αλλά όχι η μεταγραφή της σεζόν....Η μεταγραφή ετοιμάζεται είπα εγώ ... πιπίνι 20 χρ. γελαστό , χαριτωμένο άπειρο όμως αλλά με προδιαγραφές ! Θα πέσει το νήμα ... αν ταιριάξουν στο διπλό που ετοιμάζω !!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
