Φιλε μου γραφει 77 κιλα βαλε 87 να εισαι μεσα..εγω λεω 50€ και πολλα της ειναι
την εχει δοκιμασει καποιος ζηταει 100 €.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Φιλε μου γραφει 77 κιλα βαλε 87 να εισαι μεσα..εγω λεω 50€ και πολλα της ειναι
την εχει δοκιμασει καποιος ζηταει 100 €.
την εχεις πάρει φίλε τι μπάλα παίζειΦιλε μου γραφει 77 κιλα βαλε 87 να εισαι μεσα..εγω λεω 50€ και πολλα της ειναι
Ψηστην στα 80
την εχει δοκιμασει καποιος ζηταει 100 €.
Αααα καταλαβα. Συγνωμη. Αφου εφυγε η "βρωμα" σημερα μπορουμε να την βρισουμε . Thanksκοιτα λιγο ποιο πανω και δες τη παραθεση του εχεις κανει και κρινε μονος σου
Μην τρελαίνεσαι. Χαριτολογώντας την αποκάλεσα έτσι. Σε κάθε περίπτωση έβαλα το λινκ για να προκαλέσω συζήτηση σε σχέση με αυτήν, να μάθουμε πληροφορίες κλπ. Cool !!!Αααα καταλαβα. Συγνωμη. Αφου εφυγε η "βρωμα" σημερα μπορουμε να την βρισουμε . Thanks
κοστολογιο γνωρίζουμε ?Πέρα δηλ. από το ότι το μικρό είναι μεγάλη ζημιά κι ότι κλείνει σπίτια για πλάκα; Όχι, δυστυχώς.
γιατι γνωριζουμε,οτι η φωτο αντιστοιχει στην ιδια?...κοστολογιο γνωρίζουμε ?
Χθεσινη συναντηση στο μπιλ με την νικολ φιλη σβετλανας,να ξεκαθαρισω οτι η κοπελα δεν εχει λογαριασμο εδω μεσα και οποια ραντεβου κανει ειναι σε σε στενο κυκλο διοτι εχει και οικογενεια.όποιος θελει τηλ ερχεται σε συννενοηση με σβετ,συνοπτικά λοιπον η νικολ ειναι σαν μια καθημερινη κοπελα που βλεπεις στον δρομο,απλο λιτο ντυσιμο,σχετικα μικροκαμωμενη με φτιαχτο ωραιο στηθος και πεταχτο κωλαρακι και με σωμα καπως χαλαρο λογω γεννας.έιναι κοντα στα 35 πολυ καλη στα σοσιαλ και ευχαριστη γενικως,ωραιο στοματικο και σεξ σε οποιαδηποτε σταση,στο ημιχρονο κανέι μασαζ με λαδι.συνολικος χρονος 90 λεπτα και τιμη στα 80,εχει και με 60 ευρω προγραμμα της μιας ωρας.ή αληθεια ειναι οτι δεν ξετρελαθηκα οποτε δεν θα ξαναπαρω.στα θετικα ειναι οτι τσιμπησα δυο τηλεφωνα απο φιλες της οποτε στα προσεχως θα δοκιμασω.άπο οτι καταλαβα ειναι μια πενταδα κοριτσιων που δουλευουν σε πιο στενο κυκλο με τις περισσοτερες να κινουνται σε φυσιολογικα πλαισια απο αποψης τιμων.άυτα.
γιατι γνωριζουμε,οτι η φωτο αντιστοιχει στην ιδια?...![]()
![]()

Ωραιος
από πλευράς μου να επιβεβαιώσω αυτά που λέει ο συναγωνιστης, αφού εγώ είχα το προηγούμενο από αυτόν ραντεβού χτες το μεσημέρι. Μόνη διαφορά για το σώμα που για μένα είναι πολύ καλό διότι η κοπέλα γυμνάζεται και έχει γλουτούς που σπάνια βρίσκεις σε call girl, άλλοστε η εργασία της ήταν μοντέλο σε διαφημίσεις. Άλλη διαφορά ήταν η συμμετοχή όπου σε εμένα η κοπέλα είχε μουλιάσει τρέχανε τα ζουμιά και έχυνε ακατάπαυστα. Μήπως ο δεύτερος την πατάει?? Και έτσι ερμηνεύονται κάποιες διαφορές. Παντός σε σχέση με τις φίλες νομίζω ότι είναι η ομορφότερη, σαν απόδοση η Σβέτα και άλλη μια είναι λίγο καλύτερες.Χθεσινη συναντηση στο μπιλ με την νικολ φιλη σβετλανας,να ξεκαθαρισω οτι η κοπελα δεν εχει λογαριασμο εδω μεσα και οποια ραντεβου κανει ειναι σε σε στενο κυκλο διοτι εχει και οικογενεια.όποιος θελει τηλ ερχεται σε συννενοηση με σβετ,συνοπτικά λοιπον η νικολ ειναι σαν μια καθημερινη κοπελα που βλεπεις στον δρομο,απλο λιτο ντυσιμο,σχετικα μικροκαμωμενη με φτιαχτο ωραιο στηθος και πεταχτο κωλαρακι και με σωμα καπως χαλαρο λογω γεννας.έιναι κοντα στα 35 πολυ καλη στα σοσιαλ και ευχαριστη γενικως,ωραιο στοματικο και σεξ σε οποιαδηποτε σταση,στο ημιχρονο κανέι μασαζ με λαδι.συνολικος χρονος 90 λεπτα και τιμη στα 80,εχει και με 60 ευρω προγραμμα της μιας ωρας.ή αληθεια ειναι οτι δεν ξετρελαθηκα οποτε δεν θα ξαναπαρω.στα θετικα ειναι οτι τσιμπησα δυο τηλεφωνα απο φιλες της οποτε στα προσεχως θα δοκιμασω.άπο οτι καταλαβα ειναι μια πενταδα κοριτσιων που δουλευουν σε πιο στενο κυκλο με τις περισσοτερες να κινουνται σε φυσιολογικα πλαισια απο αποψης τιμων.άυτα.

να ενημερώσω ότι η Έλλη δεν εινε στη στενή παρέα και είναι η κοπέλα που έκανε Duo με Άντζελα 007 και έγιναν μεταξύ τος τρομερά παρατράγουδα. Διαβάστε στο νημα της Άντζελα.1,66 υψος μοντελο;μου φαινεται καπως περιεργο.στα του σεξ ο φιλος εχει δικιο οτι συμμετεχει ακαταπαυστα.όντως εχει καλο σωμα για την ηλικια της οχι ομως τοσο σφιχτο.άπο κει και περα ειναι θεμα γουστου για τον καθενα και θεμα χημειας κατα δευτερο.όσο αφορα για τις υπολοιπες φιλες της,δεν εχω δοκιμασει ακομα,κατα πασα πιθανοτητα θα ξεκινησω με την ελλη μιας και απο την φωτο στο Viber εχει κωλαρα.κατα την προσωπικη μου γνωμη δεν ειναι η γκομενα που λαχταρας να ξαναβρεθεις μαζι της.απο κει και περα ολα ειναι υποκειμενικα.
μάλλον αξίζει αλλά είναι περισσότερο επαγγελματίας έχει δουλέψει και σε γραφείο θέλει 80 ευρώ.Οκ,ευχαριστω,αλλα τι παιχτηκε;αξιζει για δοκιμη η ελλη τελικα;
Αξιζει ...προχωρα αφοβα . δεν θα κλαψεις τα λεφτα σου.Οκ,ευχαριστω,αλλα τι παιχτηκε;αξιζει για δοκιμη η ελλη τελικα;