Στουντιοκόριτσο. Έχει κανείς τηλ επικοινωνίας; Φαντάζομαι θα παίζει μπάλα και εκτός δουλειάς...
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τπτ μεχρι τωρατης ειπα ενα γεια οπως και σε αυτην , να δουμε αν απαντησουν
τωρα μπορεις
Σίγουρα είναι του επαγγέλματος αλλά λόγω vip δεν μπορώ να επικοινωνήσω.
αφού ζητάει 150 πως να δοκιμάσουμε
Να συμπληρωσω οτι ειναι ιδιαιτερα αγενης κ αποτομη, ειδικα για τις υπηρεσιες που επελεξε να προσφερει!..Και ζητάει πάρα πολλά και οι περισσοτερες φώτο είναι κάτι καλοκαίρια πριν, αν δείτε σε μια με ένα κόκκινο φορεμα σε καναπέ και μια selfie με καπέλο πρέπει να έιναι 35+ και κιλάκια +
Τι εμβόλια χρειάζεται να έχουμε κάνει πρώτα?
Ηλίας.. ...η ρωσιδαρα πολυ τούμπανο...να σαι καλα