The_Greek
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 2.100
- Κριτικές
- 4
- Like
- 845
- Πόντοι
- 376
Αυτό λέει:
i am from other country, can come for holidays, ,please dont write me younger 40
έχει κάνει κανένας κονε ?
Το κοιτάω και επανέρχομαι με νεότερα! ;)
Αυτό λέει:
i am from other country, can come for holidays, ,please dont write me younger 40
έχει κάνει κανένας κονε ?
για τους φιλους που μου πριζουν για τηλεφωνα απο μαμπα θα πω οτι δεν θα δωσω ουτε καρλα ουτε αλμπινα ουτε για καμια απο αυτες γιατι ειναι ευκολο να σας τα δωσουν οι ιδιες με ενα απλο μυνημα.. πρωτο γιατι οπως λεει και ο ζαντ υπαρχουν αρκετοι εδω μεσα που εχουν παρει τηλεφωνα και τα εχουν κανει πουτανα για εμας τουσς υπολοιπους και δευτερο γιατι δεν πρεπει να τα περιμενουμε ολα ακομα και το μουνι στο πιατο...
Albina ή Albana????
p.s, η Αλμπινα δεν ειναι αλβανιδα φιλε greek το διαβατιριο της δεν ειναι αλβανικο ...

θα κανει τουμπες το αντερακι της καποια στιγμη και θα γαμιετε για 2 σουβλακια στην γλυφαδα η για ενα μουσακα και ενα μπουκαλι κρασι στο θησειο...

Το κοιτάω και επανέρχομαι με νεότερα! ;)
Αυτό λέει:
i am from other country, can come for holidays, ,please dont write me younger 40
έχει κάνει κανένας κονε ?
Ξεκίνησε το μπίρι-μπίρι πάντως... άντε να δούμε που οδεύει.![]()


Το θετικο ειναι οτι δεν σε εβρισε![]()

Μήπως της ζήτησες πολλά, γιατι εγω ετσι γραφω αμα ζητάνε πολλάΕντάξει την έκανα λίγο ρόμπα μετά... αλλά όντως δεν με έβρισε. Απλά θα χαρώ εάν μπορεί σκεφτεί και να καταλάβει αυτά που τις έγραψα κατόπιν!!!![]()
![]()
![]()

Μήπως της ζήτησες πολλά, γιατι εγω ετσι γραφω αμα ζητάνε πολλά![]()
![]()
![]()

Για εδώ ξέρουμε κάτι?

καταρχας το τηλ της κοπελας μου τ εδωσε ενας απο εδω και οχι η ιδια..δευτερον μου ειπε οτι δεν δουλευει μονη αρα εχει καποιον απο πισω..οσο για αυτα που λετε ουτε με εστησε στ ραντεβου με την μια κανονιστηκε ουτε την ειδα να ειναι καπως οπως γραφετε καπιοι εδω μεσα ουτε τιποτα...ωραιο τυπακι ωραια κοπελα εμφανισιακα με πολλα τατοο..αντεχει πολυ στ σφυροκοπημα και γενικα ειναι δεκτικη σε ολα...για μενα αξιζει..εγω την εκλεισα στα 150 για μιαμιση ωρα..Για πες
καλα ητανε φιλε μου..μαλιστα μου ειπε οτι ειναι ξενερωμενη που γραφουνε καπιοι καποια και δεν ξερει τ γιατι..τωρα τι να πω εγω την εμπειρια μου σας ειπα και ητανε μια χαρα...Μια χαρα φιλε alani!
χαχαχαχα λες ε....παντως με αυτη που πηγα εγω ητανε κοκκινομαλλα..τωρα για την αλλη δεν ξερω....διδυμες θα ειναι οι κοπελες γι αυτο και τα δυο ακρα στις κριτικες ... Καρλα και Carla
και ο νταβατζης τους καποιος απο εδω μεσα στανταρακι ... μετα λεμε γιατι τα εχουμε κανει μπουρδελο !!!