insanetourist99
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Ιουλ 2011
- Μηνύματα
- 508
- Κριτικές
- 10
- Like
- 495
- Πόντοι
- 2.277
ξέρει κανείς κάτι???

για αυτη ξερει κανεις τιποτα...μουφα μου φαινεται ...πολυ διαφορετικες φωτο και λεει οτι ειναι απο γερμανια
γι αυτο τι ξέρουμε?
Πρέπει να μάθει να βάφεται κατ΄ αρχήν.

δεν ειπαρχει καμια καλη..........μαγκεψαν τα ρωσολιγουρα...και ζητανε οτι να νε......νομιζουν οτι θα πιασουν μαλακες...κριση εχουμε...150 λενε...και βαζω τα γελια.....θελω να κανω το σπονσορα αλλα να μαγειρευει και τιποτα..να τρωμε....ξεκολιαρες.ναι την ειχα παρει για καθαριστρια στο γραφειο με 15 ευρω και τα ajax-clinex δικα τηες
ναι την ειχα παρει για καθαριστρια στο γραφειο με 15 ευρω και τα ajax-clinex δικα τηες